Husk meg
Brukernavn
Passord

Snilleste laget i Tippeligaen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 08 mai 06, 17:53
FFK er det klart snilleste laget i TL. Tar vi bort det røde til Bertelsen så har vi kun fått 3 gule hittil i år! Det "nest" snilleste laget er Viking som har 1 rødt å 4 gule, med en kamp mindre spilt.
Odd har blant annet 1 rødt å 13 gule, mens Lyn har 2 røde og 10 gule! Kamma har 9 røde og 2 gule!

Så 3 gule på 6 kamper er jo utrolig lite å bra selvfølgelig! 
5 spillere har allerede skrapet sammen 3 gule kort, mens vår egen Simen Brenne har 0!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 mai 06, 17:57
Opprinnelig postet av frekkrik
Kamma har 9 røde og 2 gule!

Det er greit at Ham-Kam er et stygtspillende lag, men SÅ ille er det vel ikke... 9 røde på 6 kamper hadde tatt seg ut :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 08 mai 06, 18:02
Hehehe Greit da, 9 gule og 2 røde da.... Hehe.. Men stygt spellær døm ja!!

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 08 mai 06, 18:25
Håper det fortsetter sånn. Var jo sånn Viking fikk Uefa cup i fjor var det vel! en fair play plass.

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 mai 06, 07:46
Endret: 09 mai 06, 07:48

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 09 mai 06, 09:09
Endret: 09 mai 06, 09:10
Jeg synes, helt objektivt, selvfølgelig, at FFK har spilt en atskillig renere fotball enn alle vi har møtt så langt. Vi har ikke spillertyper som baserer sine ferdigheter på riving og sliting osv.

Også har vi et ideal for fotball som gjør at det er politisk ukorrekt å holde igjen en spiller som passerer deg rent og fint i trøya eller armen.

Personlig håper jeg at FFK blir "laget som spiller kontinental fotball" i det dype nord.

Gud så fornøyd jeg blir når Rob Friend går fra Molde, altså. Hvor mange spillere har han skada så langt i sesongen? Han er tippeligaens desidert styggeste spiller i mine øyne.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 09 mai 06, 10:41
Opprinnelig postet av Asgeir
Gud så fornøyd jeg blir når Rob Friend går fra Molde, altså. Hvor mange spillere har han skada så langt i sesongen? Han er tippeligaens desidert styggeste spiller i mine øyne.

Kan ikke være mer enig.. Er ikke rart at Prahl ble forbanna i kampen mot Molde i går. Rob Friend spilte jo styggere enn Gazza på rusavvenning.. Får håpe Raio spiller skjorta av han på lørdag!

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 09 mai 06, 11:02

Han spiller stygt, iallefall - om han *er* stygg får nesten noen andre avgjøre.

Jeg mener at Frode Kippe også stiller i samme kategori. Han bruker armene voldsomt i dueller og det er mange som har fått kutt og skader etter dueller med Kippe.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06

Lagt til: 09 mai 06, 12:15
Opprinnelig postet av denialsander

Han spiller stygt, iallefall - om han *er* stygg får nesten noen andre avgjøre.

Jeg mener at Frode Kippe også stiller i samme kategori. Han bruker armene voldsomt i dueller og det er mange som har fått kutt og skader etter dueller med Kippe.

Helt enig med sistnevnte taler! I tillegg har LSK Olivier Occean som også er en slik type spiller. Se bare på duellen mellom ham og Start`s Borgersen hvor han hopper inn fra 2 m avstand med kneet først og faktisk pungterer lunga til Borgersen..helt horribelt at det ikke ble kort på den forseelsen.

Greit å spille tøft og hardt - men det må være rent, og hold arma inntil kroppen. Lundekvam er en slik type spiller - all respekt for måten han går i duellene på, men han får dessverre en del juling/skader for at han ikke beskytter seg.

Øvre halvdel 2006 !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914