Imponert over Pål Andrè!
Måtte bare lage en egen tråd til ham, for det fortjener han nå! Må ærlig innrømme at jeg var meget skeptisk til at han skulle komme til å ha en "fast" plass på laget i år, men han har imponert meg stort i år! Gjorde en meget bra kamp igår igjen! Ser ut som at det har hjulpet å konse 100% på fotballen! Han gjør sjelden det ekstraordinære eller spektakulære, men han er der å spiller på det trygge så å si hele tida!
Stå på og fortsett som du har startet hittil i år Pål!
Stå på og fortsett som du har startet hittil i år Pål!
Helt enig. PAC har kommet seg bemerkelsesverdig! Stå på Pål, dette ser ordentlig bra ut. Det er aldri for sent å bli god.
---------------------------
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
enig , det er første året det ser ut som om han gir alt i taklingene, tidligere ble det mye frøken fotball over det.
Helt enig med dere her - PAC har gjort mine forventninger/ fordommer til skamme så langt denne sesongen. Han gjør aldri det spektakulære, men presterer for øyeblikket på et jevnt over høyt nivå. Kan se ut som om han er blitt kvitt mye av usikkerheten som tidligere har preget han (les: "tripping" før han skal motta og levere ball). Veldig bra!
Må helt tilbake til slutten av 80-tallet eller tidlig 90-tall for å finne lignende høyreback innad i klubben. Den gang hadde vi Geir Johansen, hvis noen husker han, samt venstreback Stig Lindahl. Dette var også to backer som jevnt over gjorde en solid jobb (riktignok ikke i Tippeligaen da..).
Så denne sesonginnledningen har jeg vært virkelig imponert av PAC - fortsett sånn!!
Må helt tilbake til slutten av 80-tallet eller tidlig 90-tall for å finne lignende høyreback innad i klubben. Den gang hadde vi Geir Johansen, hvis noen husker han, samt venstreback Stig Lindahl. Dette var også to backer som jevnt over gjorde en solid jobb (riktignok ikke i Tippeligaen da..).
Så denne sesonginnledningen har jeg vært virkelig imponert av PAC - fortsett sånn!!
Pontus
Jeg synes PAC spiller veldig trygt og godt om dagen. Ble litt engestelig etter bare ett min i går da Fredheim Holm lurte ham trill rundt, og PAC måtte ta en tidlig "holding"...trodde faktisk det gule kortet kom allerede der...men det var eneste gang Fredheim Holm kom forbi heldigvis... ( bortsett fra på vei ut i garderoben til pause da... )
Håper han fortsetter å levere varene videre!
Håper han fortsetter å levere varene videre!
Øvre halvdel 2006 !
Han har spillt bra hittil, untatt glippen hans i går som førte til baklengstmålet . Blitt imponert over hvordan han har heva seg fra i fjor, det skal han ha
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Synes målet igår er en større feil av Ramberg, som ikke går i press på han Storbæk, men lar han få stå helt alene å slå inn! Men skal se en gang til på reprisa nå..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914