Husk meg
Brukernavn
Passord

Tòth viser gode takter.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 08 mai 06, 11:47
Endret: 08 mai 06, 11:48
Jeg er veldig glad for å se den fine utviklingen Tòth har vist i år. Han er arbeidsom, aggressiv og han viser målteft. Kan vi takke Drillo for at han kom til FFK?
Det var synd at skuddet i sluttminuttene ikke gikk inn. Tòth har også vist at han har en god skuddfot, noe som burde ha vært mer brukt synes jeg. FFK spiller til tider meget pent, men et eller to langskudd hadde vel vært på sin plass. Bare FFK ikke viser seg for lettleste med fin spillet. Brenne burde også ha brukt kruttet i støvlene litt oftere, han har et godt tilslag.

West er jo bare konge da han bøyer seg ned i knestående og runder Kjetil Wæhle foran klubbhuset.
Jeg synes Ramberg briljerer til tider, og serverer den ene lekkerbisken etter den andre. Det kan kanskje bli litt for mye fin spill?

Piroja er sjefen.

Zoran vet også hvordan ting skal gjøres. Han setter standarden!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 08 mai 06, 18:37
Endret: 08 mai 06, 18:38
Toth viste absolutt takter i går, ja! Han plasserte seg perfekt ved et par anledninger, og med litt flaks kunne han hatt to til på bok! Men på det første målet viste han imponerende fysikk, så ut som han ble holdt i hver arm, men likevel presset han seg gjennom to enga-spillere, det utstrakte låret til den ene enga-spilleren, før han kom fri, og jaggu satt den ikke i mål!!!!!
Jeg vil ha Raio, Brenne, Tarik og West på "rundens lag"!
EDIT: og der så jeg at 3/4 av mine bønner ble bønnhørt, jmf. husgutts innlegg!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914