Husk meg
Brukernavn
Passord

Toth vs Todi jønsson

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 08 mai 06, 01:45
nå liker jeg ikke tryne på todi pga at han valgte oss bort. men helt objektivt ... faen jeg er glad for at vi fikk Toth i stedet for Todi.. hva er det todi har gjort for start? vært skadet og scort 4 mål. 3 i en kamp..

så forresten en griselekker detalj av todi  idag. men  lell, så er jeg ganske sikker på at Toth  kommer til å bli større..

hva syns dere??

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 08 mai 06, 01:52
Hva har Toth gjort for oss da? hiih

---------------------------

Ære være plankebyen!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 08 mai 06, 02:29
jeg  er veldig glad for at vi har  toth... se det målet mot vif en gang til... det er bare han som kan det der.. der for han bruk for kjempe kreftene sine... Har troa på at toth bare viser mer og mer av hvem han er

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 08 mai 06, 07:30
Opprinnelig postet av keiko99
jeg  er veldig glad for at vi har  toth... se det målet mot vif en gang til... det er bare han som kan det der.. der for han bruk for kjempe kreftene sine... Har troa på at toth bare viser mer og mer av hvem han er

Fullstendig enig med deg. Tror vi kommer til å få mye glede av Toth. Han er sterk som hest, og tåler mye juling. Han er en skikkelig fighter.

Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 08 mai 06, 08:03
Opprinnelig postet av keiko99

Jeg satt på familietribunen i går - helt mot Klanen. Å se Toth kjempe seg igjennom VIFs forsvarsspillere på den måten var utrolig sterkt gjort og han ofrer tenner og helse på å brøyte seg frem på den måten. 

Jeg, som har hatt troen på Toth helt siden signeringen, synes det var ekstra flott.

Synes også det var tøft gjort av Eggen å ta ut West for å kjøre med Toth/Hoås på topp.  Ikke noe vondt om West, men West er mer bakromsspiller - og i går skulle vi f__n ikke la VIF komme ut av sin banehalvdel.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 08 mai 06, 09:11
Opprinnelig postet av Husgutt
nå liker jeg ikke tryne på todi pga at han valgte oss bort. men helt objektivt ... faen jeg er glad for at vi fikk Toth i stedet for Todi.. hva er det todi har gjort for start? vært skadet og scort 4 mål. 3 i en kamp..

så forresten en griselekker detalj av todi  idag. men  lell, så er jeg ganske sikker på at Toth  kommer til å bli større..

hva syns dere??

Hva er det Todi har gjort for Start? Hallo hvor var du enn i fjor da? Mannen ble jo omtalt som sommerens kupp av flere fotballeksperter og var meget god for Start på høstsesongen.

Under er status på hva han utrettet.
http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=15697&sesong_id=143

Hva gjorde Toth for FFK da?
http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=15617&sesong_id=143

Men er glad for at vi har Toth nå

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 mai 06, 10:38
Opprinnelig postet av oleberg

hva syns dere??

Hva er det Todi har gjort for Start? Hallo hvor var du enn i fjor da? Mannen ble jo omtalt som sommerens kupp av flere fotballeksperter og var meget god for Start på høstsesongen.

Gratulerer Oleberg som lar deg rive med av se & hør journalistikken til vg. Virkelig bra! 
Det blir for enkelt å framstille det på den måten som du gjør nå. 
Toth var skadet og utrent da han kom, det var ikke Todi. Nå er dette forholdet snudd på hodet. 
Nå er Todi ofte småskadet, mens Toth ser ut til å komme i form. Dette er 2 rutinerte spissen som tidligere har en lang fortid som toppscorere på hvert sitt storlag i hvert sitt land. 

Jeg personlig er veldig glad for at vi har "Der Bomber" på laget vårt.

Kjeder meg på jobb!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 08 mai 06, 10:42
Endret: 08 mai 06, 10:43
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av oleberg

hva syns dere??

Gratulerer Oleberg som lar deg rive med av se & hør journalistikken til vg. Virkelig bra! 
Det blir for enkelt å framstille det på den måten som du gjør nå. 
Toth var skadet og utrent da han kom, det var ikke Todi. Nå er dette forholdet snudd på hodet. 
Nå er Todi ofte småskadet, mens Toth ser ut til å komme i form. Dette er 2 rutinerte spissen som tidligere har en lang fortid som toppscorere på hvert sitt storlag i hvert sitt land. 

Jeg personlig er veldig glad for at vi har "Der Bomber" på laget vårt.

Fullstendig klar over at dette ikke er sannheten - men det gir hvertfall en pekepinn!!! Mener nå hvertfall at VG er bedre enn mange andre av riksmediene på fotball og er landets største avis, med størst dekning av fotball.

Er også GLAD for at vi har Toth nå - og tror han kan bli riktig bra. Men¨å si at Todi ikke har vært et bra kjøp blir likevel feil.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 mai 06, 10:46
jaok. Greit nok det. Todi er en killer han og når det stemmer for ham. Men media liker å blåse opp ting, og trøkke andre ned i søla. Forskjellen er ikke på langt nær så stor som det vg vil ha det til. Vg har en bred dekning, men jeg setter et spørsmålstegn ved de som sitter og jobber med karaktergivningen.

Kjeder meg på jobb!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914