Husk meg
Brukernavn
Passord

Kom mai du milde skjønne...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 07 mai 06, 22:58
Etter innsatsen og seieren mot VIF ser resten av mai ganske trivelig ut, synes jeg.

Sesongstarten bød som kjent på mange tøffe kamper og dårlig uttelling, men med 3 poeng mot VIF fikk vi jo rettet opp noe av inntrykket. Og nå er kampprogrammet hyggeligere lesing: Molde (b), Stabæk (h), Sandefjord (b) og Tromsø (h). Med noe i nærheten av innsatsen mot VIF burde dette bli bra en bra mai-måned...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 mai 06, 10:47
Endret: 08 mai 06, 10:48
Opprinnelig postet av Espen
Etter innsatsen og seieren mot VIF ser resten av mai ganske trivelig ut, synes jeg.

Sesongstarten bød som kjent på mange tøffe kamper og dårlig uttelling, men med 3 poeng mot VIF fikk vi jo rettet opp noe av inntrykket. Og nå er kampprogrammet hyggeligere lesing: Molde (b), Stabæk (h), Sandefjord (b) og Tromsø (h). Med noe i nærheten av innsatsen mot VIF burde dette bli bra en bra mai-måned...

Hva får deg til å tro at dette blir lette kamper ??
Molde ( b), ser ikke for meg noe lett kamp
Stabæk ( h ), de flyr høyt om dagen, o g blir slettes ikke noen lett kamp ( men muligens den kampen vi har størst sjans til å ta 3 poeng p.g.a. stort trøkk på tribunen.
Sandefjord ( b ), ser ikke for meg noe lett kamp her heller ( husker mer gru de 2 oppgjøra vi hadde mot dem i 1. div., tap 1-3 begge gangene ).
Tromsø ( h ), bør egentlig vinne denne, men er ikke sikker på dette etter TIL`s nedsabling av Lyn på Ullevål. Er de kapable til å vinne mot dem , så er de kapable til å slå oss også.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 mai 06, 11:02
Er det 2 lag som vil havne høyt på tabellen i år så er det nettopp Stabæk og molde. Jeg mener gutta bør komme seg ned på jorda litt brennkvikt. Som det ble sagt på tv2 i går : Stabæk har landets beste angriperpar. (Vel.. i allefall i øyeblikket).  Dette er gull verdt  for ethvert lag. Nannskog har satt seg som mål å score i hver kamp. Han er godt i gang med 5 mål på 6 kamper eller noe sånt? 

Tror farta til Raijo og Berthelsen bli viktig i denne kampen.

---------------------------

Kjeder meg på jobb!

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 08 mai 06, 12:41
Endret: 08 mai 06, 12:42
Godt mulig vi får mål mot oss av Stabæk, de putter jo i hver kamp. Men mot VIF skapte vi et to-sifret antall sjanser. Klarer vi noe i nærheten av dette i neste hjemmekamp, og får en mer normal uttelling, så har jeg faktisk god tro på at Stabæk er mulig å ta.

Hvorfor mener dere at Molde skal gjøre det så skarpt i år? Laget er tippet langt ned av de fleste, og ligger kun ett poeng foran oss på tabellen (riktignok før Viking-kampen i dag - får vel håpe på uavgjort, tenker jeg).

Sandefjord har hatt en overraskende bra start, men ble satt på plass av RBK i går. Jeg føler at FFK nå er på en oppadgående kurve. Sandefjord har et godt kollektiv, men såvidt jeg kan se en ganske middels spillerstall. Jeg tror at virkeligheten kommer til å innhente dem ganske snart. Sammenlignet med da vi traff dem i 1. divisjon har jo FFK nå rutine fra tippeliga, mens Sandefjord er nykomlinger (selv om det ikke ser slik ut på tabellen foreløpig).

Når det gjelder Tromsø: Hvis det ikke skal være mulig å være optimistisk i forhold til en hjemmekamp mot et lag med fire tap, en uavgjort og en seier, da er det vel bare å grave seg ned først som sist

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914