Kan denne spilleren være noe å trakte etter ??
Esbjerg vurderer Viking-reserve
Oslo (ANB):
Det danske eliteserielaget i fotball, Esbjerg, trenger forsvarsspillere til sommeren. Nå vil de ta en nærmere titt på unggutten Alexander Gabrielsen (20).
Esbjergs sportsdirektør, Niels Erik Søndergård, sier det er interessant med en ung norsk midtstopper.
Gabrielsen spilte noen gode treningskamper for Viking i vinter, men har blitt benket etter at Ragnvald Soma kom til klubben.
Han har spilt U21-kamper for Norge, og er spådd en lysende fotballframtid.
Takket nei til kontrakt
Da Rogalands Avis pratet med klubbdirektøren fredag, tente han omgående på tanken om å hente en ung norsk midtstopper.
– En norsk U21-landslagsstopper. Det må jeg se nærmere på, sier Søndergård – og sier at Gabrielsens navn vil bli sjekket ytterligere opp omgående.
20-åringen valgte nylig å takke nei til et kontraktsforslag fra Viking.
– Jeg vil jo egentlig spille i Viking, men 2. divisjon for toerlaget er uaktuelt i lengden, sier Viking-stopperen.
Derfor er han åpen for å høre på hva andre klubber har å tilby, og flytter gjerne på seg til sommeren.
– Jeg vil vurdere tilbud fra alle klubber som er på et høyt nivå, sier Gabrielsen.
Familie i Esbjerg
Han tror dansk fotball vil passe ham fint.
– Dansk fotball er ikke like fysisk som den norske. Det er lavere tempo og mer spill og passer meg fint, sier Gabrielsen.
Gabrielsen har en mor som kommer fra Esbjerg og har flere slektninger i byen. Han sier han har god kontakt med familien i Danmark, og at han kjenner byen rimelig godt.
Esbjerg er for øvrig kjent i Danmark for at de tør satse på yngre spillere. (ANB)
Han kan vel muligens komme opp på nivået til Bertie hvis han får tillit. Eller hur ??
Han vil antakeligvis også være en del billigere enn Vidar Martinsen(med tanke på kontraktsituasjon).
Men en budrunde med Esbjerg vet jeg ikke om han er verdt....
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg tror nok Gabrielsen er bedre enn VM også.
Sett han mye eller?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Jeg tror nok Gabrielsen er bedre enn VM også.
Sett han mye eller?
Les nøyere hva jeg skriver !!!
Har gjort det. Ettersom du mener han er bedre enn Marthinsen bør du jo ha sett han en 4-5 kamper minst.....
Du har ikke lest nøye nok hva jeg skrev Bedreviteren.Jeg skrev tror, og ikke at jeg mener. Det er 2 forskjellig ting det. Skjønner du nå eller?? Tenk før du skriver.
Med andre uttaler du deg om noe du egentlig ikke har greie på da...........
Hva så ??
---------------------------
Tid Er Penger, Penger er makt, ergo; tid er lik MAKT - AJG - En stor filosof
Kanskje jeg ikke skulle ha starta tråden ??
Kanskje jeg ikke skulle ha starta tråden ??
Joda tråden er helt grei den ,men når du tror Gabrielsen er bedre enn VM er det naturlig at du har sett spilleren. Jeg uttaler meg ikke om spillere jeg ikke har sett.......
Opprinnelig postet av ffkmufc
Dårlig humør idag Bedreviteren? Ellers så vil jeg også si at jeg har tru på denna spilleren (jeg har heller aldri sett han), men han høres ut som et stort talent. Og jeg har hørt fra mange viking suppoertere jeg kjenner at de mener han skal prioriteres foran Abelson, så han er nok ikke så dårlig!
Ja, kanskje det. Er ihvertfall fyllesjuk idag........ Drar til Spania imorgen, så da blir det dårlig med konstruktive, meningsfulle, gjennomtenkte og intelektuelle innlegg fra meg dem neste 14 dagene........
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Bli bra igjen, du må bli bra igjen... Jahn Teigen skrev, og sang sangen kun for deg Keiko:-)
Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!
Opprinnelig postet av djpete
smart valg å kvitte seg med PAC, som er vårt soleklare førstevalg på plassen sin.ja du er jo noe som jeg kan kall blind.. jeg sier at FFK må ha en som erstatter PAC...
Bli bra igjen, du må bli bra igjen... Jahn Teigen skrev, og sang sangen kun for deg Keiko:-)
prøv å les dette en gang til: Inn må vi ha en som er bedre en pac (ikke at han er dårlig, men skade så har vi sikring) samme med Bertelsen... jeg vet ikke hva dere andre mener om dette ?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Rød.... hvit... og patriot!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914