Kan denne spilleren være noe å trakte etter ??
Opprinnelig postet av djpete
smart valg å kvitte seg med PAC, som er vårt soleklare førstevalg på plassen sin.
Bli bra igjen, du må bli bra igjen... Jahn Teigen skrev, og sang sangen kun for deg Keiko:-)
Keiko skriver vel ingenting om at han vil ha vekk PAC, djpete.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Så det nå Keiko, missforstod din mening med innlegget, beklager. Etter min mening er Pac mer enn god nok defensivt, men skulle gjerne ønske at han hadde hatt en litt bedre innleggsfot, og litt mer kreativitet/selvtillit offensivt. Kort sagt; en ny/bedre høyreback, er ikke øverst på min prioriteringsliste. Det var vel egentlig det jeg mente å protestere mot.på en måte skal jeg godta den på en annen måte skal jeg ikke... Hvorfor jeg sier ikke er at du igjen ikke tenker over at han kan bli skadet.. en skade kan komme og da er det greit å ha en som kan puste pac i nakken på lik linje som are har gjort mot bora..det er ikke mye å forlange... vi har ingen å sette inn for pac eller bertelsen.. bjørkøy kan ikke spille både høyre og venstre på en og samme kamp f.eks. Greit at vi ikke skal prioitere, men vi bør ha det i tankene
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
smart valg å kvitte seg med PAC, som er vårt soleklare førstevalg på plassen sin.
Bli bra igjen, du må bli bra igjen... Jahn Teigen skrev, og sang sangen kun for deg Keiko:-)
Keiko skriver vel ingenting om at han vil ha vekk PAC, djpete.
Du er fortsatt på hugget mot meg du Snæbb...er det mulig, har ikke vært her på 1-2 mnd, men ingenting har forandret seg:-) moro det da iallefall
Rød.... hvit... og patriot!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914