Nok engang hadde jeg rett......
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 06 mai 06, 11:15
Endret: 06 mai 06, 11:28
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Denne gang mangelen av gode nok spisser. Fått mye pepper når jeg tidlig i Høst sa at vi trenger bedre spisser. Sandefjord har klart det, Stabæk har klart det og Tromsø kan i løpet av sommeren ha 3 spisser som går langt utenpå våres. Fasiten sier ingen spissmål, ett spillemål, skapt minst målsjanser i Tippeligaen. Jada, jeg vet at dette ikke bare er spissene sin feil, men Nannskog og Teglstrøm eller hva han heter skaper sjanser og mål av ingenting. Rykker vi ned er det pga mangelen av slike spillere...... Og når det er sagt HamKam har også en spiss, eller to, eller tre som går utenpå våres.........
Tegstrøm og Nannskog er ikke spillere som de har hentet for å forsterke laget. De var med laget sitt i hele fjorårssesongen.
At de har slått til er det ingen tvil om.
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Føler meg rimelig sikker på at det er måten vi spiller på som gjør at vi ikke produserer sjanser. Vi må bruker mer ving-spill! Hadde vi kommet rundt på kantene oftere så hadde vi selvfølgelig vært mye farligere. Dere kan si hva dere vil, men dersom vi hadde brukt vingene mens Ringberg var i klubben, så hadde vi muligens hatt toppscorer`n i Tippeligaen - den mannen var fenomenal rettvendt mot mål (ja da, han hadde selvfølgelig sine dårlige dager, men mannen var en avslutter av de sjeldne. Han blir også brukt feil i Ham-Kam forresten..).
Føler derfor ikke at vi skal belaste Toth m.m., men derimot Eggen og måten vi spiller fotball på. Det jeg er vitne til er direkte rævva-fotball uten offensiv struktur!!
Jeg har selv påpekt ovenfor Eggen at vi må bli flinkere til å komme rundt på kantene og få slått inn til rettvendte spisser, og mannen har sagt seg fullstendig enig med meg! Dessverre ser jeg likevel ikke tegn til å dette....
Så etter min mening, ikke skyld på spissene - skyld på RÆVVA-FOTBALL som ikke er FFK verdig!
Pontus
Jeg skylder ikke på spissene. Vi har ikke spillt så dårlig heller. Motstander tatt i betrakning. Men det er bekymringsfullt at vi ikke scorer mål og enda værre, fire og en halv kamp uten nesten å skape målsjanser. Forsvaret vårt er godt nok, endog litt tynn bredde. Vi har Brenne på midten, en av dem beste i serien, Bjørkøy som er sabilt og god, Kvisvik som er god, men kan bedre og gode spillere som Ramberg, Berg og McDonald. Spissene våre er OK, men ikke mer, og det trengs i en tøff tippeliga............
Indirekte så klager du på spissene våre. I dette innlegget modererer du deg litt mer. Det som jeg synes er ankepunktet på laget våres er midtbanen. De jobber dårlig både offensivt og defensivt. La gå at Brenne, Jonna og Ramberg er greie nok, men heller ikke mer. Ingen av disse har den kreative kraften jeg søker i et lag. Hjelper ikke å jobbe livet av seg hvis man ikke er løsningsorientert (se Brenne og Jonna ) Ramberg har litt av dette i seg, men ikke godt nok. Spissene våre trenger faktisk baller å jobbe på for å skåre mål.
Opprinnelig postet av keiko99
Vel hvor rett du har er ikke dette ett bevis... Det kan være mye annet bak som fører til at spissene våre ikke skårer som dem gjordet unner treningskampene.. jeg er sikker på at vi kommer oss
I kampen mot Brann og Viking sløste i hvertfall spissene våres med sjansene, det er et bevis Keikomann?
Opprinnelig postet av Patrioten
I kampen mot Brann og Viking sløste i hvertfall spissene våres med sjansene, det er et bevis Keikomann?Det er ikke rett å si slik for det.. Mot brann var den 1 kampen og mye nerver i spill så jeg vil heller legge det til grunn for at sjangsene ikke ble satt
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Vålerenga har vel aldri hatt et bedre utgangspunkt for å slå FFK, siden Drillo har kommet med flere forslag til Eggen om hvordan fotball skal spilles, Eggen har vel også sagt at han lærte en del under Drillo, så sier det seg selv, at Drillo har flere jokere han kan bruke mot hos.
Det er vel ikke få tips Rekdal får fra Drillo, et av de er nok å ta Raio, klarer de det, er nok kampen vunnet for Vålerenga.
rekdal og drillo kan godt utforme en strategi de, men det hjelper da ikke en døyt hvis ikke spillerne får det til i praksis, eller gjør det..
si meg, surrer det bare negative tanker i huet ditt? (mindreviteren og upatrioten? )?
Hva tror dere Drillo tenker om morgendagenskamp, er han bitter og ønsker å ta en hevn?
Vålerenga har vel aldri hatt et bedre utgangspunkt for å slå FFK, siden Drillo har kommet med flere forslag til Eggen om hvordan fotball skal spilles, Eggen har vel også sagt at han lærte en del under Drillo, så sier det seg selv, at Drillo har flere jokere han kan bruke mot hos.
Det er vel ikke få tips Rekdal får fra Drillo, et av de er nok å ta Raio, klarer de det, er nok kampen vunnet for Vålerenga.
Hadde vært greit om du putta denne i riktig tråd ( FFK-Vålerenga ). Men at Drillo har mye å si i denne kampen tror jeg ikke noe på. Rene spekulasjoner dette her Patrioten.
Opprinnelig postet av Husgutt
tror nok de norske trenerne vet veldig godt hvordan de andre trenerne her i landet tenker... når alt kommer til alt er det hvordan spillerne presterer som avgjør hvordan kampene ender..
rekdal og drillo kan godt utforme en strategi de, men det hjelper da ikke en døyt hvis ikke spillerne får det til i praksis, eller gjør det..
si meg, surrer det bare negative tanker i huet ditt? (mindreviteren og upatrioten? )?
Du fornekter deg ikke, du liker å slenge med leppa . Var ikke ment som negativt dette, siden ingen har nevnt Drillo i forhold til kampen i morgen, gjorde jeg det. Er ikke det en naturlig problemstilling å spekulere i dette, siden han trente oss i fjor, er vel ingen trener i Tippeligaen som kjenner FFK så godt.
jeg tror utfallet av kampen faller på spillernes innsats,glød og presisjon. taper vi, er det fordi vi spilte for dårlig. ikke fordi drillo kjenner eggen osv..
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Hvis ikke du takler ett lite snev av kritikk til FFK, så synes jeg du skal finne på noe annet enn å ødelegge tråder eventuellt putte i deg flere lykkepiller.........
Nå var det vel ikke Husgutt som ødela din herlige tråd om hvor rett du har, men heller Patrioten som penset den inn på et helt annet tema enn hva du startet med...
P.S.Han har jo tross alt et poeng i hvem her på forumet som alltid vinkler ting i positiv retning, og hvem som gjør det stikk motsatte....
Kunne sikkert brukt en annen overskrift. Men, når vi etter 5 kamper har scoret ett spillemål, spissene har ikke scoret, knapt skapt sjanser. Da må vi etter min mening diskutere om spissene våre er gode nok. Er noen av dem gode nok? Har vi en Nannskog, Teglstrøm, Friend, Årst( ja jeg vet det er måltørke der) som er dem andre nedrykkskandidaters spisser. Jeg tror ikke, og det kan koste oss plassen i Tippeligaen neste år. Vi trenger en murbrekker når vinduet åpner, en som er god for 15 mål pr sesong. Det har vi ikke.........
Det er ikke mange andre lag i TL som har spisser som er god for 15+ heller. Trodde du før sesongen begynte at Nannskog og Tegstrøm skulle putte som de har gjort til nå ?? At de hadde potensial, ja hva så.
PS! Den fantastiske tråden "Nok en gang hadde jeg rett...." var nok ødelagt lenge før Drillo ble trekt inn... Tror det skjedde da bedrevitern trykket på "send"-knappen første gang...
Opprinnelig postet av Olavesen
Ingen lag har en spiss som garanterer 15 mål pr. sesong. Noen spisser i TL har kapasitet til det, men ingen av våre. Det sier seg egentlig selv at det er viktig...
PS! Den fantastiske tråden "Nok en gang hadde jeg rett...." var nok ødelagt lenge før Drillo ble trekt inn... Tror det skjedde da bedrevitern trykket på "send"-knappen første gang...
Noen som sa garanterer 15 mål? Jeg skrev er god for........
Opprinnelig postet av Olavesen
Ingen lag har en spiss som garanterer 15 mål pr. sesong. Noen spisser i TL har kapasitet til det, men ingen av våre. Det sier seg egentlig selv at det er viktig...
Noen som sa garanterer 15 mål? Jeg skrev er god for........
God for som du nevner er diffust. Hvem i det hele tatt er god for 15 mål + i TL.
Årst ?? Er du sikker på det. Eller F. Johnsen ?? Man kan ikke være sikker på noe Bedreviteren. Det kan godt hende at både Tegstrøm og Nannskog når dette antallet. Men trodde du virkelig at disse to var/er god nok for dette før sesongen starta ??
Hva jeg trodde om dem før sesongen er egentlig uinterresant. Men dem har vist ting på fotballbanen som jeg tror verken Toth, Hoås eller Wiig er istand til å klare. Og etter min mening kan det koste oss dyrt............
Du synser og tror her du også Bedreviteren.
er så forbanna FRP lukt over holdningene til "enkelte" her inne.. bruk opp oljepengene så løser alt seg. kjøp en klassespiss så løser alt seg... det er for jævla enkelt.... bare enkle mennesker tror ting er så enkelt vettu...
Kunne sikkert brukt en annen overskrift. Men, når vi etter 5 kamper har scoret ett spillemål, spissene har ikke scoret, knapt skapt sjanser. Da må vi etter min mening diskutere om spissene våre er gode nok. Er noen av dem gode nok? Har vi en Nannskog, Teglstrøm, Friend, Årst( ja jeg vet det er måltørke der) som er dem andre nedrykkskandidaters spisser. Jeg tror ikke, og det kan koste oss plassen i Tippeligaen neste år. Vi trenger en murbrekker når vinduet åpner, en som er god for 15 mål pr sesong. Det har vi ikke.........
Tegström kom til Sandefjord fra svensk andredivisjon ifjor, og skårte 14 mål i førstedivisjon. Hvordan greide du før denne sesongen å se at han hadde et mye bedre utgangspunkt enn noen av våre spisser, samt å se at han var god for 15 mål i eliteserien(når han kun presterte 14 i 1.divisjon?)
Denne gang mangelen av gode nok spisser. Fått mye pepper når jeg tidlig i Høst sa at vi trenger bedre spisser. Sandefjord har klart det, Stabæk har klart det og Tromsø kan i løpet av sommeren ha 3 spisser som går langt utenpå våres. Fasiten sier ingen spissmål, ett spillemål, skapt minst målsjanser i Tippeligaen. Jada, jeg vet at dette ikke bare er spissene sin feil, men Nannskog og Teglstrøm eller hva han heter skaper sjanser og mål av ingenting. Rykker vi ned er det pga mangelen av slike spillere...... Og når det er sagt HamKam har også en spiss, eller to, eller tre som går utenpå våres.........
Start, Viking og VIF har alle lagd mindre målsjanser enn FFK, så vi har nok ikke lagd minst målsjanser i tippeligaen.
(Skal være enig i at fjerdesist heller ikke er bra nok, men det er ikke bare spissene det skorter på her)
Og når det er sagt FRP tar jeg ikke i med gummihansker, husgutt.........
Hvis jeg hadde synes at hovedproblemet var midtbanespillerene så hadde jeg skrevet det. Men det synes jeg ikke. Fordi vi spillemessig har vært fullt på høyde med våre motstandere. Brenne har vært en av dem beste i serien og Bjørkøy gjør alltid den jobben han er satt til........ Selvfølgelig hadde det hjulpet med bedre spisser. En god spiss skaper også målsjanser på egenhånd......
Og jeg er ikke enig med deg. Midtbanespillerne våres gjør ikke jobben sin. Det er de som skal skape sjanser for spissene.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Snæbbis
Er forsåvidt enig i at vi trenger trenger en klassespiss hvis gutta ikke slår til utover, men hvem skulle det bli da? Vi får ikke Rune Lange, bare å glemme han. Men Sandefjord har jo feks. innrømmet at det kan bli vanskelig å holde på tegström når vinduet åpner, selv om han nok vil gå for en stiv pris. av andre aktuelle kan man kansje vurdere Paul Oyuga i Bryne? mannen har etter hva jeg hører puttet 48 mål på 68 kamper i addeco, kansje noe for oss?
Trur ikke han er noe bedre enn de vi har fra før. Er veldig stor forskjell på tippeliga og 1 divisjon. Trur også han er godt over 30, så ingen god investering for oss mener jeg.
Rød.... hvit... og patriot!
Jo, det er forskjell, men vår tidligere spiss Ringberg scoret visserlig 10 i første sesong i TL, Nanskog og Tengstrøm har også vist at de klarer overgangen, derfor kan det virke som en goalgetter finner målet både i TL og 1.div.
Selvsagt scorer han trolig flere i 1,div enn TL, men dog.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Vi har ikke dekket opp hullet etter roger r med kreative løsninger og egne raid pluss farlige døballer.
Tospannet ringberg/LPH og ringberg/west er heller ikke dekket inn. Dermed framstår west som uvenn med ball og egentlig ufarlig meste av tiden.
Dagfinns inntreden i høsten i hans første sesong på kanten er overhodet ikke tilstede lenger.
Døballene våre er upresise og med untag av rajo er vi ufarlige på cornere og frispark.
Inntil i dag vel og merke.Kan snu,men tror og har hele tiden trodd at vi er der vi har vært siste sesonger .I Bunnstriden.
Stallen vår er ikke god nok til å ta skader og utvisninger o.l
Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!
Hva tror dere Drillo tenker om morgendagenskamp, er han bitter og ønsker å ta en hevn?
Ja patrioten
Om vi skal høre på det du sier her, så har jo bare Drillo bevist sin udugelighet på klubbnivå i dag. Vi RUNDSPILTE enga i to omganger :O)))
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Tydeligvis hadde ikke Vålerenga gjort hjemmeleksa si og det var bra, smakte så godt.
Og Drillo hadde ikke gjort hjemmeleksa si han heller: Kanskje han er sykemeldt ?? ( i likhet med Mokkelbost ).
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914