Husk meg
Brukernavn
Passord

Nok engang hadde jeg rett......

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 06 mai 06, 15:32
Opprinnelig postet av Olavesen
Ingen lag har en spiss som garanterer 15 mål pr. sesong. Noen spisser i TL har kapasitet til det, men ingen av våre. Det sier seg egentlig selv at det er viktig...

PS! Den fantastiske tråden "Nok en gang hadde jeg rett...." var nok ødelagt lenge før Drillo ble trekt inn... Tror det skjedde da bedrevitern trykket på "send"-knappen første gang...

Noen som sa garanterer 15 mål?   Jeg skrev er god for........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 06 mai 06, 15:42
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Olavesen
Ingen lag har en spiss som garanterer 15 mål pr. sesong. Noen spisser i TL har kapasitet til det, men ingen av våre. Det sier seg egentlig selv at det er viktig...

PS! Den fantastiske tråden "Nok en gang hadde jeg rett...." var nok ødelagt lenge før Drillo ble trekt inn... Tror det skjedde da bedrevitern trykket på "send"-knappen første gang...

Noen som sa garanterer 15 mål?   Jeg skrev er god for........

God for  som du nevner er diffust. Hvem i det hele tatt er god for 15 mål + i TL.
Årst ?? Er du sikker på det. Eller F. Johnsen ?? Man kan ikke være sikker på noe Bedreviteren. Det kan godt hende at både Tegstrøm og Nannskog når dette antallet. Men trodde du virkelig at disse to var/er god nok for dette før sesongen starta ??

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 06, 15:46
Hva jeg trodde om dem før sesongen er egentlig uinterresant. Men dem har vist ting på fotballbanen som jeg tror verken Toth, Hoås eller Wiig er istand til å klare. Og etter min mening kan det koste oss dyrt............

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 06, 15:53
Hva jeg trodde om dem før sesongen er egentlig uinterresant. Men dem har vist ting på fotballbanen som jeg tror verken Toth, Hoås eller Wiig er istand til å klare. Og etter min mening kan det koste oss dyrt............

Du synser og tror her du også Bedreviteren.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 06 mai 06, 16:11
vil bare nevne at berre vel scora 5 mål på de første  kampene ifjor. de var vel også de eneste målene han fikk...  altfor tidlig å komme med konklusjoner nå.. jeg håper og tror det løsner for hele FFK laget, og da tror jeg ALLE våre spisser vil komme til å score brukbart med mål..

er så forbanna FRP lukt over holdningene til "enkelte" her inne.. bruk opp oljepengene så løser alt seg. kjøp en klassespiss så løser alt seg... det er for jævla enkelt....  bare enkle mennesker tror ting er så enkelt vettu...

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 06 mai 06, 16:14
Kunne sikkert brukt en annen overskrift. Men, når vi etter 5 kamper har scoret ett spillemål, spissene har ikke scoret, knapt skapt sjanser. Da må vi etter min mening diskutere om spissene våre er gode nok. Er noen av dem gode nok? Har vi en Nannskog, Teglstrøm, Friend, Årst( ja jeg vet det er måltørke der) som er dem andre nedrykkskandidaters spisser. Jeg tror ikke, og det kan koste oss plassen i Tippeligaen neste år. Vi trenger en murbrekker når vinduet åpner, en som er god for 15 mål pr sesong. Det har vi ikke.........

Tegström kom til Sandefjord fra svensk andredivisjon ifjor, og skårte 14 mål i førstedivisjon. Hvordan greide du før denne sesongen å se at han hadde et mye bedre utgangspunkt enn noen av våre spisser, samt å se at han var god for 15 mål i eliteserien(når han kun presterte 14 i 1.divisjon?)

Denne gang mangelen av gode nok spisser. Fått mye pepper når jeg tidlig i Høst sa at vi trenger bedre spisser. Sandefjord har klart det, Stabæk har klart det og Tromsø kan i løpet av sommeren ha 3 spisser som går langt utenpå våres. Fasiten sier ingen spissmål, ett spillemål, skapt minst målsjanser i Tippeligaen. Jada, jeg vet at dette ikke bare er spissene sin feil, men Nannskog og Teglstrøm eller hva han heter skaper sjanser og mål av ingenting. Rykker vi ned er det pga mangelen av slike spillere...... Og når det er sagt HamKam har også en spiss, eller to, eller tre som går utenpå våres.........

Start, Viking og VIF har alle lagd mindre målsjanser enn FFK, så vi har nok ikke lagd minst målsjanser i tippeligaen.
(Skal være enig i at fjerdesist heller ikke er bra nok, men det er ikke bare spissene det skorter på her)

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 06, 16:24
Poenget er å bruke ressurser der det trengs mest. Etter min mening trenger vi en klassespiss mest av alt. Skulle gjerne hatt bedre forsvarspillere, midtbanespillere, keepere. Ennå bedre trenere, treningsfasaliteter osvosv........ Skal vi bli bedre kan vi ikke bare lene oss tilbake og si at alt er helt topp. Da klarer vi ihvertfall ikke målsettingen å bli blant dem bedre i Norge. Vi må gjøre noe for å bli det.... Og som sagt, etter min mening trenger vi en klassespill. Og det er ikke løsningen på alt, det handler heller ikke om panikk. Men enkelt og greit ett spm om spissene våre er gode nok for at målsettingen skal være realistisk?

Og når det er sagt FRP tar jeg ikke i med gummihansker, husgutt.........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 06, 16:36
Det hadde ikke hjulpet med en Årst foran der hvis ikke midtbanen gjør sin del av jobben. Et tankekors kanskje ??

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 06, 16:49
Hvis jeg hadde synes at hovedproblemet var midtbanespillerene så hadde jeg skrevet det. Men det synes jeg ikke. Fordi vi spillemessig har vært fullt på høyde med våre motstandere. Brenne har vært en av dem beste i serien og Bjørkøy gjør alltid den jobben han er satt til........ Selvfølgelig hadde det hjulpet med bedre spisser. En god spiss skaper også målsjanser på egenhånd......

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 06, 16:52
Hvis jeg hadde synes at hovedproblemet var midtbanespillerene så hadde jeg skrevet det. Men det synes jeg ikke. Fordi vi spillemessig har vært fullt på høyde med våre motstandere. Brenne har vært en av dem beste i serien og Bjørkøy gjør alltid den jobben han er satt til........ Selvfølgelig hadde det hjulpet med bedre spisser. En god spiss skaper også målsjanser på egenhånd......

Og jeg er ikke enig med deg. Midtbanespillerne våres gjør ikke jobben sin. Det er de som skal skape sjanser for spissene.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mai 06, 16:53
Greit nok....

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 06 mai 06, 16:56
Er forsåvidt enig i at vi trenger trenger en klassespiss hvis gutta ikke slår  til utover, men hvem skulle det bli da? Vi får ikke Rune  Lange, bare å glemme han. Men Sandefjord har jo feks. innrømmet at det kan bli vanskelig å holde på tegström når vinduet åpner, selv om han nok vil gå for en stiv pris. av andre aktuelle kan man kansje vurdere Paul Oyuga i Bryne? mannen har etter hva jeg hører puttet 48 mål på 68 kamper i addeco, kansje noe for oss?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 06 mai 06, 18:53
Opprinnelig postet av Snæbbis
Er forsåvidt enig i at vi trenger trenger en klassespiss hvis gutta ikke slår  til utover, men hvem skulle det bli da? Vi får ikke Rune  Lange, bare å glemme han. Men Sandefjord har jo feks. innrømmet at det kan bli vanskelig å holde på tegström når vinduet åpner, selv om han nok vil gå for en stiv pris. av andre aktuelle kan man kansje vurdere Paul Oyuga i Bryne? mannen har etter hva jeg hører puttet 48 mål på 68 kamper i addeco, kansje noe for oss?

Trur ikke han er noe bedre enn de vi har fra før. Er veldig stor forskjell på tippeliga og 1 divisjon. Trur også han er godt over 30, så ingen god investering for oss mener jeg.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 07 mai 06, 02:59
Endret: 07 mai 06, 02:59
Synes egentlig at vi har spillt ganske oppløftende fotball tross manglende evne til å putte ballen i mål. FFK anno 2006 minner meg egentlig ganske mye om 1.omg mot Lyn, i serieåpninga ifjor. Da reiste jeg hjem fra Ullevål med et håp og tro på at vi faktisk kunne prestere fotball slik Fredrikstad ønsker å se fotball bli spillt. Ørsmå bedringer av presisjonen de siste 30 metrene vil utgjøre store forbedringer i målprotokollen. Sann mine ord, vi vil bare bli bedre og bedre , men helt klart; vi trenger at våre angrepsspillere  "carper diem:-)" Vårt hurtige overgangsspill vil bli en slager utover i sesongen, i takt med forbedringene av gressmattene rundt omkring.

Rød.... hvit... og patriot!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 07 mai 06, 12:03
Uten å direkte blande meg inn i diskusjonen om hvem en bør skaffe seg av spisser, synes jeg det kan virke litt underlig når enkelte hevder det er så stor forskjell på 1.div og TL for  en spiss.
Jo, det er forskjell, men vår tidligere spiss Ringberg scoret visserlig 10 i første sesong i TL, Nanskog og Tengstrøm har også vist at de klarer overgangen, derfor kan det virke som en goalgetter finner målet både i TL og 1.div.
Selvsagt scorer han trolig flere i 1,div enn TL, men dog.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 07 mai 06, 14:30
Jeg synes kort og godt at vi skaper ekstremt få sjanser og spissene våre har så vidt fått muligheten til å vise seg. 
Vi har ikke dekket opp hullet etter roger r med kreative løsninger og egne raid pluss farlige døballer.

Tospannet ringberg/LPH og ringberg/west er heller ikke dekket inn. Dermed framstår west som uvenn med ball og egentlig ufarlig meste av tiden.

Dagfinns inntreden i høsten i hans første sesong på kanten er overhodet ikke tilstede lenger.
Døballene våre er upresise og med untag av rajo er vi ufarlige på cornere og frispark.

Inntil i dag vel og merke.Kan snu,men tror og har hele tiden trodd at vi er der vi har vært siste sesonger .I Bunnstriden.

Stallen vår er ikke god nok til å ta skader og utvisninger o.l

Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 07 mai 06, 20:53
Opprinnelig postet av Patrioten
Hva tror dere Drillo tenker om morgendagenskamp, er han bitter og ønsker å ta en hevn?
Vålerenga har vel aldri hatt et bedre utgangspunkt for å slå FFK, siden Drillo har kommet med flere forslag til Eggen om hvordan fotball skal spilles, Eggen har vel også sagt at han lærte en del under Drillo, så sier det seg selv, at Drillo har flere jokere han kan bruke mot hos.
Det er vel ikke få tips Rekdal får fra Drillo, et av de er nok å ta Raio, klarer de det, er nok kampen vunnet for Vålerenga.

Ja patrioten
Om vi skal høre på det du sier her, så har jo bare Drillo bevist sin udugelighet på klubbnivå i dag. Vi RUNDSPILTE enga i to omganger  :O)))

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 07 mai 06, 21:01
Endret: 07 mai 06, 21:01
Tydeligvis hadde ikke Vålerenga gjort hjemmeleksa si og det var bra, smakte så godt.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 08 mai 06, 10:39
Endret: 08 mai 06, 10:40
Opprinnelig postet av Patrioten
Tydeligvis hadde ikke Vålerenga gjort hjemmeleksa si og det var bra, smakte så godt.

Og Drillo hadde ikke gjort hjemmeleksa si han heller: Kanskje han er sykemeldt ?? ( i likhet med Mokkelbost ).

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 08 mai 06, 10:44
Nå har kammeraten min i Zagreb (fotball agent) to spisser til salg da... Den ene er Leon Benko og er landlagsaktuell... men alt for dyr .... her er det snakk om over 1 million euro da.... Den andre er Goran Ljubojevic... fantastisk tallent og meget het navn for 2-3 år siden,... har t.o.m. vært linket mot barcelona da... Desverre har han stagnert i siste 12 måneder og trenger tid til å komme tilbake... Prisen er overkommelig .... 500 000 euro da...  

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914