Husk meg
Brukernavn
Passord

1 runde i Cupen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 10 mai 06, 22:39
Ja ja, enkel og grei skuring det her... og for noen flotte mål vi fikk se i solskinet på halden stadion! 

Nå sattser jeg på lisleby på sentral idrets anlegget!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 10 mai 06, 23:06
Endret: 10 mai 06, 23:08

Deilig dag med konge vær og morsom fotball med bra tempo og artisterier fra FFK.. Bertelsen var vel mere en spiss denna kampen Mange fine raid fra fra bertelsen idag..

men jeg skjønner ikke hvorfor de aldri skyter slike susere i nette i TL!!!!
Vet det er større tempo og vanskeligere og få tid og rom, men bør jo klare å fyre av noen kanoner av de vi så idag..

Lisleby neste

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 10 mai 06, 23:45
Endret: 10 mai 06, 23:46

Opprinnelig postet av wergis

men jeg skjønner ikke hvorfor de aldri skyter slike susere i nette i TL!!!!
Vet det er større tempo og vanskeligere og få tid og rom, men bør jo klare å fyre av noen kanoner av de vi så idag..

Lisleby neste

Det kommer mot Molde... 

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 11 mai 06, 00:07
AJGs spillerbørs:

rami 5 - lite å gjøre. har en god redning, sjanseløs på målet

pål 6 - mye med offensivt, til tider veldig positiv, får trekk for arrogansen som førte til baklengsmålet
are 7 - fortsetter i samme gode trenden, storspiller og har full kontroll i de bakre rekker, god langs bakken. blir bytta ut tidlig for å bli spart til helgen
bora 5 - ikke i form, gjør ingen store feil, men spiller ikke som han gjør på sitt beste. ikke den samme autoriteten og sikkerheten som vi er vant til. blir tidlig skada og må ut
bertil 8 - rett og slett fantastisk. god kontroll defensivt, og strålende offensivt. uttallige raid oppover venstresiden. kunne scoret fler enn sitt ene. bra fart og teknikk

berg 6 - spiller på det sikre. fin stabilisator på midtbanen, slår omtrent ingen feilpasninger, jobber bra, og gjør en godt gjennomført kamp. blir skada på slutten
røn 8 - noe av det beste vi har sett av røn i ffk drakt. et konstant uromoment. løper og løper, viser glimrende teknikk og god skuddfot. håper han tør å slippe seg løs slik vi så i dag også i tippeligaen framover, for dette er en meget talentfull spiller
raymond 8 - storspiller sentralt på midtbanen. masse tekniske lekkerbiskener og krempasninger fra øverste hylle. jobber godt, og er dessuten nede og sklitakler opptil flere ganger i dag

tarik 7 - ny god kamp av supertalentet. et stort uromoment for kviks backer. glimrende teknikk og et fantastisk mål. blir litt borte i perioder
hoås 5 - klarer ikke helt å sette sitt preg på kampen. bommer på flere store sjanser. viser fram teknikken ved noen anledninger, og vinner en del i lufta, men bør briljere mye mer på dette nivået
wiig 5 - er nesten helt usynlig. klarer ikke å spille seg inn på laget etter denne kampen. scorer et greit mål, men bortsett fra det var det ikke så mye vi så til han

peters 6 - gjør en godkjent kamp som stopper. flink langs bakken og til å sette i gang spillet. tar litt store sjanser ved enkelte anledninger. litt rufsete innimellom, men stort sett full kontroll. pluss for målet
ramberg 4 - fungerer ikke i en uvant stopperposisjon. taper mange dueller.
west 4 - nesten usynlig de minuttene han får. klarer ikke å utnytte farta si mot en motstander som ligger så lavt. ble tidvis liggende igjen som venstreback når bertil spilte mer spiss enn back mot slutten av kampen. ikke venn med ballen

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 mai 06, 13:44
Opprinnelig postet av Patrioten

Lisleby vant på straffer

Her er referat

:: Skandaløst svakt
Skrevet av Tore Bjørnemyr Tid: 10.05.2006 21:39
Hadde vi ikke sett det med egne øyne, ville vi ikke trodd det var mulig å spille så svakt som FK Sparta Sarpsborg gjorde i onsdagens cupoppgjør mot Lisleby. Kampen endte med tap 6 - 7 etter straffer. Ved ordinær tid stod det 1 - 1.

Spillet i de 120 minuttene kampene varte, var en sammenhengende lidelse. Uvitende tilskuere som så oppgjøret på Sentralidrettsanlegget, ville aldri gjettet at det ene laget hørte hjemme i Adeccoligaen og det andre i 3.divisjon. Begge så ut som 3.divisjonslag, for det var ikke slik at Lisleby leverte noen voldsomt imponerende kamp. De kjempet imidlertid innbitt fra første til siste minutt, og selv om de er dårligere trent og hadde flere spillere nede med krampe de siste minuttene av ordinær tid, maktet ikke Sparta Sarpsborg å utnytte dette til sin fordel, heller ikke i ekstraomgangene.

I løpet av 120 minutter produserte FK Sparta Sarpsborg to målsjanser i tillegg til Ronald Turners 1 - 0-scoring i 1.omgang. Lisleby hadde heller ikke mange, men var svært nær å avgjøre kampen like før 2.ekstraomgang var omme da ballen mirakuløst trillet på utsiden av Thomas Sandems venstre stolpe i en situasjon da alle så ballen i mål. Lislebys utligning i 2.omgang ble for øvrig scoret av banens ubestridte ener, midtstopper Ole Petter Edvardsen.

Straffekonkurransen ble en merkelig affære. Thomas Sandem skadet seg på Lislebys første straffe og klarte snaut nok å stå på beina. Likevel klarte han utrolig nok å redde et av Lislebys forsøk. Dette ble dessverre oppveid av at Arthur Faranczuk også brente sin 11-meter, og da Geir Sandnes også mislyktes med Sparta Sarpsborgs 7. straffe, kunne hjemmelaget juble for avansement til 2.runde.

Mye kan sies om prestasjonene i dette oppgjøret, men her på klubbens egen hjemmeside lar vi det ligge. Det er sikkert mange nok andre som gremmer seg høylydt over denne fadesen.

FK Sparta Sarpsborgs lag: Thomas Sandem, Lukasz Lubieniecki (Ole Heieren Hansen i det 85.min.), Arthur Faranczuk, Richard Olsen, Pål Anders Stubsveen, Bjørnar Johannessen,  Daniel Lubieniecki (Kim André Larsen i det 46.minutt), Tam Thien Tran, Ole Jørgen Halvorsen, Ronald Turner, Berat Jusufi (Geir Sandnes i det 46. min.)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 mai 06, 16:48
Merkelig hvor stille det har vært på Spartasupporter i det siste ??

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914