1 runde i Cupen
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Kvik - FFK: 1 - 6 Martin Torp
Arendal - Start 1-7
Asker - Stabæk 1-3
Follese - Brann 0-0
Fossum - Lyn Oslo 0-4
Frøyland - Viking 0-3
Grovfjord - Tromsø 0-4
Høland - Lillestrøm 0-3
Kvik - Rosenborg 0-6
Kvik Halden - Fredrikstad 1-6
Larvik Turn - Sandefjord 0-1
Ringebu/Fåvang - HamKam 0-5
Skotfoss - Odd Grenland 0-1
Stange - Vålerenga 1-6
Surnadal - Molde 0-4
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
*Flashback til 15 september 2002*
Ære være Eggen jr.
7 - 1, like morsomt som sist det gitt.
Kampbillett 120 kroner
Opprinnelig postet av SirLion
Erik Bråthen hadde en mesterlig redning istad, to ganger, ellers hadde det stått 8 - 0
En gang var jeg der to ganger!
(beklager - jeg synes egentlig det er dumt å kritisere skrivefeil og slike ting, men denne var veldig morsom, synes jeg).
7-1 var vel et rimelig hyggelig resultat?
Litt interessant var det å se at Brann bare laga ett (!) mål mot et eller annet obskurt lag - og at Start putta 10... Molde laga kremmerhus 6 ganger - og det er lov å håpe at de går på en seriøs måltørke etter dagens kamp. ;)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Lisleby vant på straffer
Lisleby slo ut sparta på straffer ja
Edit: der posta patrioten rett før meg
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av SirLion
Erik Bråthen hadde en mesterlig redning istad, to ganger, ellers hadde det stått 8 - 0
En gang var jeg der to ganger!
(beklager - jeg synes egentlig det er dumt å kritisere skrivefeil og slike ting, men denne var veldig morsom, synes jeg).
7-1 var vel et rimelig hyggelig resultat?
Litt interessant var det å se at Brann bare laga ett (!) mål mot et eller annet obskurt lag - og at Start putta 10... Molde laga kremmerhus 6 ganger - og det er lov å håpe at de går på en seriøs måltørke etter dagens kamp. ;)
hehehe
Opprinnelig postet av Patrioten
Lisleby vant på straffer
He he, morsomt
Kampbillett 120 kroner
Gode nyheter om Kvisvik
Kvisvik merket lite til skaden
Raymond Kvisvik spilte hele kampen da Fredrikstad vant enkelt 7-1 mot Kvik Halden i cupens 1. runde.
Kvisvik har slitt med en strekkskade og spilte bare to minutter i 2-1-seieren mot Vålerenga søndag. Mot Kvik holdt Kvisvik i 90 minutter. Han var plassert på høyrekanten, og gjorde en fin figur på «feil» side. Kvisvik var involvert i flere scoringer.
- En nyttig gjennomkjøring. Jeg merket ikke noe særlig til skaden. Det var veldig behagelig å spille på høyresiden. Jeg sto og slo ballen, i stedet for å bli slått på, sier Kvisvik.
(NTB)
Opprinnelig postet av Patrioten
Lisleby vant på straffer http://www.sa.no/lokale_nyheter/article2086300.ece
Vi får satse på FFK-Lisleby i neste runde nå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Så får Gressvik få Lisleby ned på jorda igjen til fredag...stormatch i trondalen
PÅL
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914