Husk meg
Brukernavn
Passord

Skal vi varsle med spillersalg?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 01 mai 06, 18:35

Det er noe Kjetil Redal vurder i Vålerenga. Synes dere at ledelsen i FFK også burde komme med en slik uttalse for å få fart i bena på spillerne?
Rekdal varsler spillersalg

- Det er prestasjonskrav i Vålerenga

Kjetil Rekdal utelukker ikke at Vålerenga kan selge spillere som ikke presterer når overgangsvinduet åpner til sommeren.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 01 mai 06, 18:38
Da syns jeg heller vi skal sitte med penga klare og se om han ikke selger noen billig som kan få seg et karrierespark i ræva i FFK

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 01 mai 06, 21:01
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er noe Kjetil Redal vurder i Vålerenga. Synes dere at ledelsen i FFK også burde komme med en slik uttalse for å få fart i bena på spillerne?
Rekdal varsler spillersalg

- Det er prestasjonskrav i Vålerenga

Kjetil Rekdal utelukker ikke at Vålerenga kan selge spillere som ikke presterer når overgangsvinduet åpner til sommeren.

Nei, det synes jeg absolutt ikke.  Denne typen holdninger lukter av dårlig ledelse...  I en situasjon der det er usikkerhet og manglende trygghet på egne evner er det bare et par ting som fungerer: Stabilitet, trygghet og følelsen av at alle står samlet for å løse problemene. 

Selvsagt skal man som trener kunne sette ut spillere av laget som ikke er gode nok og for å vise at ingen har klippekort, men det å true med å selge noen blir patetisk. 

Hvis det er måten Reka motiverer sine spillere gleder jeg meg til vi skal skambanke en gjeng usikre halvtapere søndag førstkommende. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 01 mai 06, 22:08

Nei, det hadde vært dumt... Noen ville kanskje føle  seg usikre og gjøre en dårligere jobb... Vet ikke jeg...

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 02 mai 06, 08:39
Endret: 02 mai 06, 08:41
Ja.. det var vel slik de "motiverte" på 1800 tallet for å få folk til å prestere... med trusler og vold. Kanskje vi skal finne frem spanskrøret også. Det er vel gammeldags å dårlig ledelse. Hvis de har problemer med å få spillerene til å prestere i Vålerenga, bør vel kanskje Rekdal gå i seg selv å se om han kan finne andre måter å motivere sine "anstatte" på. VIF har gode spillere de... tror ikke det er der problemet ligger. Rekdal sin lederstil er vel litt sånn "macho - steinalder" stil. Vi i FFK har mange gode spillere, og de yter faktisk, og har gjort 3 av 4 gode kamper, men uheldige med uttellingen. Tror ikke vi har ett motivasjons- prestasjons problem enda ihvertfall.

Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 02 mai 06, 08:43
Opprinnelig postet av Snæbbis
Da syns jeg heller vi skal sitte med penga klare og se om han ikke selger noen billig som kan få seg et karrierespark i ræva i FFK

Må bare fortelle deg det at det finnes ikke noen penger å handle for.

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05

Lagt til: 02 mai 06, 08:50
Opprinnelig postet av innvandrer
Vi i FFK har mange gode spillere, og de yter faktisk, og har gjort 3 av 4 gode kamper, men uheldige med uttellingen. Tror ikke vi har ett motivasjons- prestasjons problem enda ihvertfall.

Synes du virkelig vi har gjort 3 gode kamper i år?  
Mot Brann var vi gode den første halvtimen, mot Viking spilte vi Ok til å være på bortebane.
Borte mot Ham-kam trenger vel ingen kommentar, og hjemme mot Lillestrøm var vi også dårlige. Skapte jo tilnærmet lik null målsjanser i disse to kampene...

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley

innvandrer

Juniorspiller

Lagt til: 02 mai 06, 09:03
Opprinnelig postet av Superboy
Vi i FFK har mange gode spillere, og de yter faktisk, og har gjort 3 av 4 gode kamper, men uheldige med uttellingen. Tror ikke vi har ett motivasjons- prestasjons problem enda ihvertfall.

Mot Brann var vi gode den første halvtimen, mot Viking spilte vi Ok til å være på bortebane.
Borte mot Ham-kam trenger vel ingen kommentar, og hjemme mot Lillestrøm var vi også dårlige. Skapte jo tilnærmet lik null målsjanser i disse to kampene...

Ja! det syntes jeg. Hadde vi spillt mot Odd, Tromsø, Stabæk og Sandefjord nå, så hadde jeg vært bekymret. Men det har vi ikke! Vi har spillt jevnt mot topplag, og målsetningen vår er å ligge på øvre halvdel, ikke på toppen. At Lillestrøm slipper til med så lite målsjanser som de gjør, er egentlig ganske uvanlig. Lillestrøm er utrolig sterke, spiller hardt, og skaper normalt maange målsjanser. Jeg mener vi klarte å nøytralisere spissene til LSK, og tok opp kampen på midten. Å spille mot LSK blir ofte litt "krig", og den "krigen" syntes jeg vi kom godt ut av. Vi er veldig uheldige med målet imot, som ikke var fortjent... det kunne like gjerne ha kommet andre veien. Poenget mitt er at fordet om vi ikke har vunnet, så har vi spillt jevnt og godt mot topplag.

Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 mai 06, 13:05
Opprinnelig postet av Superboy

Ja! det syntes jeg. Hadde vi spillt mot Odd, Tromsø, Stabæk og Sandefjord nå, så hadde jeg vært bekymret. Men det har vi ikke! Vi har spillt jevnt mot topplag, og målsetningen vår er å ligge på øvre halvdel, ikke på toppen. At Lillestrøm slipper til med så lite målsjanser som de gjør, er egentlig ganske uvanlig. Lillestrøm er utrolig sterke, spiller hardt, og skaper normalt maange målsjanser. Jeg mener vi klarte å nøytralisere spissene til LSK, og tok opp kampen på midten. Å spille mot LSK blir ofte litt "krig", og den "krigen" syntes jeg vi kom godt ut av. Vi er veldig uheldige med målet imot, som ikke var fortjent... det kunne like gjerne ha kommet andre veien. Poenget mitt er at fordet om vi ikke har vunnet, så har vi spillt jevnt og godt mot topplag.

Men det som jeg frykter er at gutta våres mister all selvtillit før de møter de 4 laga du nevner, og dermed ryker på smell mot flesteparten av disse også.

innvandrer

Juniorspiller

Lagt til: 02 mai 06, 13:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men det som jeg frykter er at gutta våres mister all selvtillit før de møter de 4 laga du nevner, og dermed ryker på smell mot flesteparten av disse også.

Jeg velger å ikke frykte det værste. Vi har 2 tøffe kamper igjen før det roer seg. Da kommer det 5 kamper på rad som vi bør ta poeng i, og helst flere 3 poengere. Jeg tror at det er først etter de kampene at det er noen grunn til å evaluere for mye hvordan 2006 sesongen kommer til å fortone seg. Spiller vi like godt som vi har gjort til nå, og får litt mere flaks foran kassa, tror jeg nok vi har mange poeng når vi møter Lyn 2 juli.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 02 mai 06, 15:14
Opprinnelig postet av stenhard
Opprinnelig postet av Snæbbis

Må bare fortelle deg det at det finnes ikke noen penger å handle for.

Ja, det representerer jo unektelig et problem. er det ikke engang en hundrings til gode å leke med?

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914