Merkelig bytte
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg har også stusset på hvorfor nettop toth blir tatt ut, av det jeg kunne se var han den av spissene som fikk til motakene sine ordentlig, (vet jeg skrev stikk motsatt i ett annet inlegg men etter å ha sett kampen i reprise på video er jeg ikke i tvil) han var helkt klart meget positiv igår! samme synes jeg med bjørkøy, meget god!
helt ærlig så var det faktisk bare uflaks som gjorde at vi tapte igår, kunne fort ha blitt poengdeling, ihvertfall hvis dommeren hadde hatt øyne..... men å gi dommeren alene hele skylda for at vi tapte blir feil, for selvom toth var god igår, så mangler FFK det lille ekstra som gjør at vi kan skape farlige ssjanser, og ikke minst, å sette de sjansene vi får.....
Jeg er imponert over at du orket se kampen i reprise. :) Og jeg synes det er klasse over å innrømme at du tok feil. :)
FFK har en bra stall - også i angrep. Men spillerne må være med på å gjøre hverandre gode. Mot LSK hadde det ikke hjulpet oss noe som helst om vår midtspiss hadde hett Ronaldo, Nistelrooy, Rooney, Morientes, osv, osv. Det er laget som vinner - svært sjelden enkeltspillerne.
At dommeren har en dårlig dag på jobben må vi bare regne med vil skje igjen. Neste gang leder vi 2-0 og selv om dommeren er sveiseblind og parkerte førerhunden i garderoben vinner vi allikevel.
jo takk, er det noe jeg har lært etter "mange" år med FFK kamper, så er det at reaksjonen rett etter kampen, meget sjeldent er helt riktig.. hehe... så jeg led meg igjennom kampen på nytt, målet til koren er jo faktisk en perle..., men den ene rednignen til rami i 2 omgang var det virkelig klasse over, virker som han helt spontant "knekker" ryggen bakover og slår ballen ut... hehe...
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914