Er Roger Risholt på vei tilbake?
AGF rykker ned
Med 0-1-tap borte mot Sønderjyske rykket AGF ned fra den danske superligaen i fotball.
AGF har spilt 29 strake sesonger i toppserien, men har hatt en elendig sesong. Roger Risholt spilte hele kampen for Århus-laget lørdag, mens Christer George fortsatt er på sidelinjen grunnet brudd i hånden.
AGF skapte ikke en eneste sjanse mot Sønderjyske. Vertene kan også rykke ned. De er avhengig av at Horsens taper sine resterende kamper. Trolig må Sønderjyske ta følge med Århus-laget ned.
Fakta:
Sønderjyske - AGF 1-0 (0-0). S: Simon Azoulay Pedersen (60). T: 2213.
Roger Risholt spilte hele kampen for AGF.
Dette er vel for øvrig en av mange tråder om AGF/Risholt nå, føler i hvert fall jeg har diskutert lignende tråder før...
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Utvikler og Medeier.
Opprinnelig postet av Patrioten
Det går vel an å spekulere i det, nå som klubben hans har rykket ned.
Nei, det bør vi slultte med. Kan vi ikke la Risholt-diskusjonen bare dø ut i stillhet uten nødvendigheten for å dra den opp hver 14. dag? Det kommer ALDRI noe nytt frem uansett...
1. Noen vil ha Risholt hjem
2. Noen synes det er greit han gikk og ønsker ham ikke tilbake
I tillegg til de to ovenfornevnte meningene, kommer disse argumentene:
-Risholt er knallgod på sitt beste
-Risholt er ubrukelig på sitt verste
-Risholt er en humørspiller
-Risholt har dårlige holdninger
-Eggen var enig i at Risholt skulle gå
-Drillo jaget Risholt
-Risholt var på landslaget
-Risholt har selv sagt han ønsker vidre proffspill i utlandet
osv.
Og, for å si det som i forrige tråd:
Jeg likte Risholt veldig godt - når han var interessert i å spille fotball. Men det store spørsmålet er - igjen - hvem skal vike for Risholt?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Opprinnelig postet av MegSelv
Hvis du vil at en tråd skal forsvinne ut i stillhet er det teit å avslutte innlegget med et spørsmål..
Hvis du leste hva jeg skrev, så var det at jeg stilte det samme spørsmålet forrige gang Risholt ble ønsket tilbake. Uten å få svar.
Men selvsagt: Du har helt rett i at det ikke er lurt å la en tråd dø - og samtidig stille spørsmål.
Men hovedpoenget er enkelt: Risholt er historie.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Har lest en del på AGF-supporternes forum, og det kommer klart frem at de er veldig godt fornøyd med Risholt. Mange trekker han frem som deres beste spiller og er spesielt imponert over fighteregenskapene og at han alltid står på. Synd at en så god fotballspiller kommer til å spille i dansk 1. divisjon neste år...
Enig med deg Costanza
Hos meg vil Risholt alltid være, og forbli en av mine favorittspillere
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Nettavisen kommer trolig tilbake med mer...
Lersveen, kast deg på første fly til Danmark.
Ære være Plankebyen
Derfor tror jeg at vi heller burde se oss om etter andre alternativ, sjøl om jeg fortsatt er av den mening at FFK ikke har fyllt hullene etter de 2R`er.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
For meg den beste spilleren på stadion så lenge jeg kan huske.!!
Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!
Opprinnelig postet av Vlad
Hadde byttet vekk de fleste i stallen for Roger,bortsett fra Brenne og rajo
Helt enig vlad! Jeg kunne gjort mye for å få tilbake Roger. Var godspillern det der, synd han måtte gå.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Helt enig vlad! Jeg kunne gjort mye for å få tilbake Roger. Var godspillern det der, synd han måtte gå.
Enig med dere begge. Bare idioter som ikke skjønte at Roger var en god fotballspiller. Hadde byttet ut samtlige i stallen med unntak av Brenne, West og Raio.
Vi hadde helt klart trengt fighteregenskapene til Roger idag.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Roger risholt, Raio,west og brenne.. ja litt ett lag det dere gitt..
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Glimrende fotballspiller. Kanskje ikke i Tippeligaen eller Adeccoligaen, men i 2.div vil han nok kunne gjøre nytte for seg. Kunne vært et kupp for Lisleby!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Costanza
Har lest en del på AGF-supporternes forum, og det kommer klart frem at de er veldig godt fornøyd med Risholt. Mange trekker han frem som deres beste spiller og er spesielt imponert over fighteregenskapene og at han alltid står på. Synd at en så god fotballspiller kommer til å spille i dansk 1. divisjon neste år...
Jeg tror nok det er mye hyggeligere å spille i Danmark enn i Norge. Spillet er rensligere, det er mer vekt på teknikk, danskene er litt romsligere (det gjelder nok i det minste supportere der nede), Roger har fått en ny start der nede, det er kort vei til Kristiansand osv osv. I det hele tatt mange grunner til at Roger bør fortsette i Danmark.
Jeg synes det er litt "kunstig" å til enhver tid falle tilbake til de gamle kjepphestene her inne. Begynner liksom å bli lei av å lese om Ringberg, Risholt og Drillo i tråder som absolutt ikke handler om dem. Det er dagens lag vi skal prate om, ikke tidligere tabber/stridigheter/uenighet!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Glimrende fotballspiller. Kanskje ikke i Tippeligaen eller Adeccoligaen, men i 2.div vil han nok kunne gjøre nytte for seg. Kunne vært et kupp for Lisleby!
Smart du gitt!!!!
Den Danske ligaen er vel noe sånt som dobbelt så bra som den Norske. Da vitner det om høy intelligens å si noe sånt som dette.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914