Start - FFK
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Offensivt er det Tarik og West som har vært farligst. Men det blir mye nesten, noe en veldig dårlig bane må ta mye av skylden for.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Da har vi ihvertfall holdt nullen i en tl kamp. Lenge siden sist
2006: CL, RL, "the double"...
Åååå fy faen Raio er kongen i lufta!!!
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Håper bare 3 poeng`ern kommer mot VIF til helga,selvom statistikken er litt i mot oss!
Men for all del,dette vet jeg gutta kan,de har bevist det 2 sesonger på rad at det er mulig!!
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Det var positivt!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Er ikke så galt med et poeng, hadde vi samlet mer enn de tre vi har, vil jeg vært mer fornøyd, men vi blir hengende etter og bunnen nærer seg, da er ett poeng. Raio var jo nesten hele FFKs forsvar alene, han var større en størst.
Men, ærlig talt, spissene våres.
5. kamper og ingen mål på spissene , håper FFK leter febrilisk etter en som vet hvor målet, går ikke an slik spissene våres holder på.
Synes Yherland burde på sjansen fra start og Tarik og Brian West på topp, da har vi så mye fart at det skal mye til at Vålerenga klarer å stoppe oss.
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes Yherland burde på sjansen fra start og Tarik og Brian West på topp, da har vi så mye fart at det skal mye til at Vålerenga klarer å stoppe oss.
Ikke enig, synes han (Mackie) har bedre potensiale foreløpig som superinnbytter slik Brian har gjort suksess for oss tidligere.. Håper dog ikke han kommer innpå fullt så sent som nå.
Hadde kanskje vært spennende å spille med Tarik og Hoås og/eller Toth på topp, og så litt utover i andre omgang hive innpå West og McDonald samtidig. Tipper de fleste lag ville blitt trøkket godt bakover da...
2006: CL, RL, "the double"...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914