Husk meg
Brukernavn
Passord

Skuffende billettsalg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 apr 06, 17:11
Det er forsatt sitteplass billetter igjen, så tviler på om det kommer over 8.000 til søndag.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 28 apr 06, 19:14
TV avtalen tror jeg i løpet av kort tid vil være ødeleggende for publikumsoppslutningen. Synes egentlig at Søndag kl 1800 burde vært fotballfri på TV, akkurat som man har det i England lørdag kl 1600...... selvom det er veldig bra å se FFK på TV når dem er på langturer....

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 28 apr 06, 19:33
Fotball på tv gjør jo også at interessen stiger blandt det norske folk og da så jeg tror det er positivt jeg...
Har selv ses.kort og vil aldrig bytte det ut med tv...

Folk begynner og se på tv så kommer de på stadion ettervært...og med hensyn til ny stadio neste år så blir det gull for FFK

Bare de holder seg i tippeliga`n da...

---------------------------

Heia FFK

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 28 apr 06, 19:45
Med mye forhånd stoff og lignende gjør tippeligaen interresant og popuæriteten øker. Men direktesending fra alle kamper kampdagen for en rimelig penge gjør garantert at mange velger sofakroken. Dårlig vær, gidder ikke reise, kan zappe osvosv...... Er ikke alle på Stadion som er like engasjerte som oss her inne........ Og det er ikke Hockey vi snakker snakker om som skriker etter PR og TV tid..........  

Har sjølv sesongkort, så for meg er valget lett og vill alltid være på hjemmekamper, men jeg hadde nok vært på Hamar søndag og ikke puben uten direktesending på TV........

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 29 apr 06, 16:13
Mener at det solgt rundt 7.500

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 29 apr 06, 17:03
Skjer jo alltid at det kommer en liten boom i billettsalget i dagene før kampen, det skjer jo omtrent hver gang, noe som jo lett kan ses når du skriver skuffende salg og kanskje ikke 8 000, og under et døgn senere nesten har avblåst "skuffende billettsalg", på FB står det også å lese at det med pent vær kan bli opp mot 9 000.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 29 apr 06, 17:16
Opprinnelig postet av FFK1903
Skjer jo alltid at det kommer en liten boom i billettsalget i dagene før kampen, det skjer jo omtrent hver gang, noe som jo lett kan ses når du skriver skuffende salg og kanskje ikke 8 000, og under et døgn senere nesten har avblåst "skuffende billettsalg", på FB står det også å lese at det med pent vær kan bli opp mot 9 000.

Selv med 9000 er jeg skuffa i det oppgjøret. Hvis det kommer 1500 fra Lillestrøm, så møter det opp 7500 fra oss. Dårlig.

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 29 apr 06, 17:42

Synes 9000 tilskuere må være mer enn bra nok... Problemet er jo at selv om stadion har en kapasitet på 10500, så er jo de siste 2000 plassene dritdårlig... På Vålerengakampen hvor det var 9017  tilskuere, og da var det mange som måtte stå nede på grusen langs reklameplakatene ved Klubbhuset (deriblant meg) og det var dritdårlige plasser. 

Samtidig tenker jeg slik at sitteplasser kjøpes i god tid... ståplass kjøpes på impuls, fordi der får man ikke reservert .

Og at folk avventer i værturbulente tider er ikke rart...5 grader og regn frister nok ikke altfor mange selvom de liker FFK. Isåfall når det ennå ikke er å betrkate som en kritisk kamp...

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 29 apr 06, 18:30
Endret: 29 apr 06, 18:31
Opprinnelig postet av remtan

Synes 9000 tilskuere må være mer enn bra nok... Problemet er jo at selv om stadion har en kapasitet på 10500, så er jo de siste 2000 plassene dritdårlig... På Vålerengakampen hvor det var 9017  tilskuere, og da var det mange som måtte stå nede på grusen langs reklameplakatene ved Klubbhuset (deriblant meg) og det var dritdårlige plasser. 

Samtidig tenker jeg slik at sitteplasser kjøpes i god tid... ståplass kjøpes på impuls, fordi der får man ikke reservert .

Og at folk avventer i værturbulente tider er ikke rart...5 grader og regn frister nok ikke altfor mange selvom de liker FFK. Isåfall når det ennå ikke er å betrkate som en kritisk kamp...

Har ikke møtt Vålerenga enda ( i fjor hadde vi 10288 i den kampen ). Men i åpningskampen mot Brann hadde vi 9017 . Og de kom ikke med opp i mot 1500 tilskuere. Så jeg vil fortsatt si at hvis det kommer "kun" 9000 i mårra så er det spedt.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 30 apr 06, 09:57
Opprinnelig postet av Bedreviteren
TV avtalen tror jeg i løpet av kort tid vil være ødeleggende for publikumsoppslutningen. Synes egentlig at Søndag kl 1800 burde vært fotballfri på TV, akkurat som man har det i England lørdag kl 1600...... selvom det er veldig bra å se FFK på TV når dem er på langturer....

Du burde dratt på bortekamper du!! På grunn av sånne som deg så kommer det mindre FFK-supportere på bortekamper...

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 30 apr 06, 11:38
Folk som ikke kan gå på fotballkamper når det regner, er ikke ordentlige Supportere!

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 30 apr 06, 11:50
Opprinnelig postet av Jepmaster
Folk som ikke kan gå på fotballkamper når det regner, er ikke ordentlige Supportere!

Hva så! Hvis FFK kun har 5-6000 av hva du kaller ordentlige supportere så blir det jo litt glissent. Kanskje man burde la være å bygge tak på stadion på Kråkerøy slik at man slipper disse som ikke er ordentlige supportere.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 30 apr 06, 12:36
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Jepmaster

Hva så! Hvis FFK kun har 5-6000 av hva du kaller ordentlige supportere så blir det jo litt glissent. Kanskje man burde la være å bygge tak på stadion på Kråkerøy slik at man slipper disse som ikke er ordentlige supportere.

Min mening er bare at regn ikke skal sette noen stopper for om man går på kamp eller ikke.

Er jo ofte, at publikumstallet er mindre selv om Stadion har tak når det regner. Man skal jo tross alt også komme seg til Stadion.

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 30 apr 06, 13:29
Endret: 30 apr 06, 13:35

looool,ffk supportere drar på kamp så om det vinterstårm!! ffk i tykt og tynt

Lasse Båtstad

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 30 apr 06, 14:16
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Du burde dratt på bortekamper du!! På grunn av sånne som deg så kommer det mindre FFK-supportere på bortekamper...

Pga sånne som deg som stigmatiserer,kommer det færre folk på hjemmekamper.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 30 apr 06, 16:05
Nå skal det være solgt 8000

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 30 apr 06, 16:46
inkluderer disse tallene også lsk fansen? de kommer vel med i underkant av 1000 personer tror jeg...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 mai 06, 15:39
Ja jeg sier som det er . FFK -publikummet skuffet meg i går.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914