Hva med Rune Lange?
Hva med å konkurrere med VIF om signaturen til Rune Lange? Nok av muskler og gjennomslagskraft der i gården...
Blir for dyr kanskje?
---------------------------
Øvre halvdel 2006 !
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Det er jo lov å drømme...
Mulig at å få Rune Lange hit er å drømme, men selv om kanskje ikke han blir aktuell for oss så kommer det til å skje endel med FFK`s stall til sommeren.
3-4 mann kommer til å forlate oss og 3-4 nye vil komme inn, og da sier det seg selv at en spiller som Rune Lange bør være en som kan være interessant for klubben.
Men jeg tviler på at han kommer, for FFK har ikke tradisjon for å gå i kamp med andre klubber, når det gjelder forsterkninger
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Mulig at å få Rune Lange hit er å drømme, men selv om kanskje ikke han blir aktuell for oss så kommer det til å skje endel med FFK`s stall til sommeren.
3-4 mann kommer til å forlate oss og 3-4 nye vil komme inn, og da sier det seg selv at en spiller som Rune Lange bør være en som kan være interessant for klubben.
Men jeg tviler på at han kommer, for FFK har ikke tradisjon for å gå i kamp med andre klubber, når det gjelder forsterkninger
Du får det til å høre som en sikkerhet at det vil bli store endringer til sommeren med 3-4 utskiftninger. Det er kanskje planen fra FFK-hold, men det er jo langt frem til at noe slikt blir gjennomført. Man har hørt slikt før uten at det har skjedd endringer. Man er avhengig av at de spillerne som skal ut er villig til å gå, og at det finnes klubber som ønsker seg spillerne. Det er ting klubben ikke kan ha full kontroll over. Da hadde f.eks. ikke Blixt og Hornseth fremdeles vært i FFK.
Du skriver ellers at Rune Lange vil være en interessant spiller for klubben. Selvfølgelig vil han være det! Spørsmålet er jo om FFK vil være en interessant klubb for Lange. Det gjelder ikke bare økonomi, men også muliget til å kjempe i toppen, vinne ting og spille i Europa. FFK kan neppe tilby noe sånt til sommeren.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Du får det til å høre som en sikkerhet at det vil bli store endringer til sommeren med 3-4 utskiftninger. Det er kanskje planen fra FFK-hold, men det er jo langt frem til at noe slikt blir gjennomført. Man har hørt slikt før uten at det har skjedd endringer. Man er avhengig av at de spillerne som skal ut er villig til å gå, og at det finnes klubber som ønsker seg spillerne. Det er ting klubben ikke kan ha full kontroll over. Da hadde f.eks. ikke Blixt og Hornseth fremdeles vært i FFK.
Du skriver ellers at Rune Lange vil være en interessant spiller for klubben. Selvfølgelig vil han være det! Spørsmålet er jo om FFK vil være en interessant klubb for Lange. Det gjelder ikke bare økonomi, men også muliget til å kjempe i toppen, vinne ting og spille i Europa. FFK kan neppe tilby noe sånt til sommeren.
Jeg burde nok kanskje heller ha skrevet at ønskene til trenerteamet er en utskiftning av 3-4 spillere i stallen til sommeren.
Men selvfølgelig, så er det mange brikker som skal falle på plass før slike ønsker blir oppfyllt.
Og så spørs det hvor sterkt man prøver på å få realisert slike ønsker. Sommeren 2004 viser vel tydelig at dersom ønskene nærmest blir en nødvendighet, så blir de også realisert.
Når det gjelder Vålerenga, så føler jeg meg ikke 100% sikker på at de vil komme foran FFK på tabellen i 2006. Dersom ikke de treffer bedre med forsterkninger til sommeren tror jeg fort de kan ende et stykke ned på tabellen i år.
FFK på toppen i 2006
Peter Kovacs liker dårlig benketilværelsen i Viking. Nå åpner spissen for et klubbskifte i sommer.
Kanskje vi burde satse på han?
Skadefri og benket
Likevel må han sitte på benken – en situasjon den ungarske landslagsspilleren liker svært dårlig. Trener Tom Prahl foretrekker nemlig den dyrekjøpte spissen Alexander Ødegaard og Toni Nhleko på topp i sin 4-4-2-formasjon.
- Klart jeg ønsker å spille fotball på førstelaget. Det er derfor jeg er her, sier Kovacs til TV 2 Nettavisen etter fredagens trening.
Og fortsetter:
- Dersom jeg fremdeles er ute av laget i sommer, må jeg vurdere et klubbskifte når overgangsvinduet åpner igjen. Jeg er villig til å høre på alle tilbud, mener spissen.
Jeg burde nok kanskje heller ha skrevet at ønskene til trenerteamet er en utskiftning av 3-4 spillere i stallen til sommeren.
Men selvfølgelig, så er det mange brikker som skal falle på plass før slike ønsker blir oppfyllt.
Og så spørs det hvor sterkt man prøver på å få realisert slike ønsker. Sommeren 2004 viser vel tydelig at dersom ønskene nærmest blir en nødvendighet, så blir de også realisert.
Når det gjelder Vålerenga, så føler jeg meg ikke 100% sikker på at de vil komme foran FFK på tabellen i 2006. Dersom ikke de treffer bedre med forsterkninger til sommeren tror jeg fort de kan ende et stykke ned på tabellen i år.
Spillertypene det satser på er , backer, midstopper, kanter og bakromsspiss.
Så utifra dette, hvem tror dere forlater oss?
Men Mifsud er en god spiller,har gjort sine saker bra i LSK
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 29 apr 06, 00:49
Endret: 29 apr 06, 00:50
Hvis det snæbbussaristokrat skriver er ett ønske fra trener teamet om at 3-4 spillere skal ut (og rundt samme antall inn) så tror jeg de som mest sansynlig forsvinner er:
Blixt, Hornseth, Peters og (måtte Gud forby) Brenne,
hvem som kommer inn da er ett godt spørsmål, og som alle sikkert vet, er stor forskjell på hvem FFK vil ha, og hvem som VIL til FFK!
Men ett håp er jo nevnte Kovacs, mulig kanskje en "storfisk". Og det er vel ikke umulig at FFK nok engang prøver seg på Vidar Martinsen i moss..... Og jeg ønsker fortsatt ett alternativ til bertelsen på venstre bekk.....
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
kanskje ikke for dyr, men dyr og usikker. Han har slitt med mye skader. Farlig å bruke mye penger på en spiller som har vært så mye skadeutsatt.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
kanskje ikke for dyr, men dyr og usikker. Han har slitt med mye skader. Farlig å bruke mye penger på en spiller som har vært så mye skadeutsatt.
Ser poenget ditt - men noen sjanser må man jo ta dersom interessen er der.
Behovet for en "bulldozer" helt på topp er helt innlysende etter min mening. Altfor spinkelt der framme...
Øvre halvdel 2006 !
Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!
Opprinnelig postet av innvandrer
Jeg mener det er viktigere å bruke penger på noen gode backer nå. La spissene få prøve seg litt til før de blir avskrevet. Toth er ganske sterk han. Det er mye større krise i de bakre rekker når skadene og de gule kortene strømmer på. Vi har pr. idag 5 mulige spiss alternativer, med forskjellige kvaliteter.
Det er vel strengt tatt ikke noen krise i noen av leddene...?
Men som kjent kan fotballkamper kun vinnes ved å lage flere mål enn motstanderen, og da kreves det spisser som produserer akkurat det. Så langt er det laget tre mål, alle av midtbanespillere.... På sjansestatistikkene rundt omkring er FFK høyt oppe ( sett bort fra siste match ) - vi trenger noen som omsetter disse sjansene til tellende resultat.
Men det er tidlig i sesongen ( floskel?), mye kan endre seg og det er absolutt ingen krise.
Øvre halvdel 2006 !
Opprinnelig postet av knaggen
Jeg mener det er viktigere å bruke penger på noen gode backer nå. La spissene få prøve seg litt til før de blir avskrevet. Toth er ganske sterk han. Det er mye større krise i de bakre rekker når skadene og de gule kortene strømmer på. Vi har pr. idag 5 mulige spiss alternativer, med forskjellige kvaliteter.
Men som kjent kan fotballkamper kun vinnes ved å lage flere mål enn motstanderen, og da kreves det spisser som produserer akkurat det. Så langt er det laget tre mål, alle av midtbanespillere.... På sjansestatistikkene rundt omkring er FFK høyt oppe ( sett bort fra siste match ) - vi trenger noen som omsetter disse sjansene til tellende resultat.
Men det er tidlig i sesongen ( floskel?), mye kan endre seg og det er absolutt ingen krise.
Det er ikke så uvanlig at det er midtbanespillerene som scorer når man spiller 4-5-1/4-3-3.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Det er ikke så uvanlig at det er midtbanespillerene som scorer når man spiller 4-5-1/4-3-3.[/quote]
Sier ikke at det er uvanlig at midtbanespillere scorer mål - uansett spillestil...
Det jeg refererer til er at antall sjanser omsatt til mål.... Tror det blir tøft fremover dersom ikke spissene begynner å produsere..
Og til innvandrer: Jeg har også troa på Toth - tror han trenger å få satt en pinne, så han får opp selvtilliten og begynner å "pøse" inn mål
Øvre halvdel 2006 !
Opprinnelig postet av knaggen
En god spiss må ikke nødvendigvis score alle målene selv. Toth har gitt mange gode baller han, og 2 av dem har endt i mål. Tarik har bommet på en del avslutninger så langt, men jeg er sikker på at det kommer til å løsne for han, og da vil jeg tro at det blir mange mål. Jeg er mere nervøs på hva som skjer hvis Bertie blir skadet jeg. Og PS!! hadde vi ikke sluppet inn mål, så hadde vi hatt 3 seiere nå.... det er like så viktig å demme opp bak. Vi har tross alt scoret i hver kamp.
Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!
http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/28/464742.html
Hva blir evnt. den prislappen tro?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914