Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med Rune Lange?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 28 apr 06, 21:38
http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/lillestrom/article620850.ece tenk dere han og west sammen på topp a, med en kraftig offensivt mellomledd! Hehe... Kanskje ikke funka så bra som jeg drømmer om, men det hadde hvertfall blitt fart;) (Kanskje ikke passelig når man leter etter kraft på topp)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 apr 06, 22:43
mifsud og west på topp? erru gærn eller??  hadde ikke funka i hele tatt. etter min mening er west bedre enn mifsud.. mifsud  har enda verre teknikk enn west... og  ikke kjappere heller.. altfor like  spillertyper ... stor og sterk + liten og kjapp funker myye bedre enn 2 x liten og kjapp

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 28 apr 06, 23:24
hehe... Jada, jeg er fullstendig klar over det=) Bare tenkte å gjøre klar for at han var til salgs! jeg også ser at han over hodet ikke er typen vi må jakte nå;)

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 29 apr 06, 00:20
Mifsud og West på topp,hadde blitt som Ringberg og Hoås på topp...Etter min mening for lik spillestil.
Men Mifsud er en god spiller,har gjort sine saker bra i LSK

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 29 apr 06, 00:49
Endret: 29 apr 06, 00:50

Hvis det snæbbussaristokrat skriver er ett ønske fra trener teamet om at 3-4 spillere skal ut (og rundt samme antall inn) så tror jeg de som mest sansynlig forsvinner er:

Blixt, Hornseth, Peters og (måtte Gud forby) Brenne, 

hvem som kommer inn da er ett godt spørsmål, og som alle sikkert vet, er stor forskjell på hvem FFK vil ha, og hvem som VIL til FFK!

Men ett håp er jo nevnte Kovacs, mulig kanskje en "storfisk". Og det er vel ikke umulig at FFK nok engang prøver seg på Vidar Martinsen i moss.....  Og jeg ønsker fortsatt ett alternativ til bertelsen på venstre bekk.....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914