Hva med han her?
Hva med den svenske stopperen Mikal Antonsson?? Han spiller i Austria Wien og blir anbefalt av Rushfeldt.... Jeg mener vi trenger en klassespiss og en stopper til av klasse... og her har vi han.... Mye tyder på at Brann kanskje vil hente hjem Karadas igjen... hva tror dere folkens?? her er link til saken: http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article620053.ece
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
"På overgangsmarkedet må vi ikke tenke som om det var salg i en klesbutikk. Selv om naboen vil ha noe, så bør ikke du hive deg over det for å få tak i det før han/henne"
Sitatet er fra Harry Hansen en gang jeg snakka med han...
Hvorfor skulle vi bry oss om han?? Selv om andre er interessert, så må ikke vi hive oss over han!!
Sitatet er fra Harry Hansen en gang jeg snakka med han...
Hvorfor skulle vi bry oss om han?? Selv om andre er interessert, så må ikke vi hive oss over han!!
Mikael Antonsson er en spennende spiller! Husker jeg alltid kjøpte han på CM01/02 Syns FFK bør sjekke han ut!
---------------------------
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914