FFK 2 spiller i kveld
FFK 2 starter i dag
FFK 2 har sin første seriekamp i kveld. St.Hanshaugen er motstander. kampen spilles i Østfoldhallen klokka 19.30.
Nå får de nest beste og de som gjerne vil vise seg frem for å komme med på FFKs A-lag anledning til det. FFK 2, som i fjor bare var en kvalifisering unna 2. divisjon, starter sesongen "hjemme", i Østfoldhallen. Motstander St. Hanshaugen er kjent for å spille teknisk god fotball. Det bør bli en severdig forestilling. FFK stiller med et godt lag. Målet for sesongen er opprykk.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Steinar Sørlie, Lars Blixt, Are Tronseth, Christian Petersen, Kristian Halvorsen, Martin Elvestad, Jose Garro, Michael Røn, Øyvind Hoås, Mihaly Toth og Martin Wiig.
Bra lag det...
Kommer nok et referat ut her senere i kveld.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK stilte med dette laget: Steinar Sørlie, Lars Blixt, Are Tronseth, Christian Petersen, Kristian Halvorsen, Martin Elvestad, Jose Garro (, Michael Røn, Øyvind Hoås, Mihaly Toth og Martin Wiig.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
De vant 8-0. Øyvind Hoås og Martin Wiig scoret to hver. Men Toth skuffet med null mål og ble byttet ut etter 1.omgang
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av Patrioten
De vant 8-0. Øyvind Hoås og Martin Wiig scoret to hver.
Noe på gang her da
"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av keiko99
bra referat, men brukte dem 4-3-3 står det ingen ting om der
Laget (4-3-3): Sørlie - Blixt, Tronseth, Petersen, Halvorsen - Røn (Trulsen 46``), Elvestad, Garro (Shabani 70``) - Wiig, Toth (Nordheim 46``), Hoås
Syns nå det sto noe om formasjonen jeg da ;-)
"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue
Opprinnelig postet av Planken
ja da når jeg titter for 4 gang så.. jeg kan gi deg eller dere ett tips. Neste gang markerer dere laget med fet skrift så er det mulig jeg for med meg det vett du. Bra referatOpprinnelig postet av keiko99
bra referat, men brukte dem 4-3-3 står det ingen ting om der
Laget (4-3-3): Sørlie - Blixt, Tronseth, Petersen, Halvorsen - Røn (Trulsen 46``), Elvestad, Garro (Shabani 70``) - Wiig, Toth (Nordheim 46``), Hoås
Syns nå det sto noe om formasjonen jeg da ;-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914