Husk meg
Brukernavn
Passord

Karl_marx. Man bør tenke seg om før spillere slaktes!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 24 apr 06, 13:13
Endret: 24 apr 06, 13:15
Jeg ser at media har tatt tak i dette som er blitt skrevet om Kvisvik. Det startet med en enkelt person som har begynt å skrive en tråd om at Kvisvik bør løses fra kontrakten. Den tråden er ikke representativ for oss FFK fans, men media tar alikevel tak i dette. 

Det er viktig å holde kjeft om det skulle butte i en kamp eller to. Det er aldri et godt sjakktrekk å skrive slike hodeløse tråder som nå er blitt startet.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 apr 06, 13:17

her er linken jonek sikter til: http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/fredrikstad/article618163.ece

støtter jonek

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 24 apr 06, 13:21
Opprinnelig postet av Jonek
Jeg ser at media har tatt tak i dette som er blitt skrevet om Kvisvik. Det startet med en enkelt person som har begynt å skrive en tråd om at Kvisvik bør løses fra kontrakten. Den tråden er ikke representativ for oss FFK fans, men media tar alikevel tak i dette. 

Det er viktig å holde kjeft om det skulle butte i en kamp eller to. Det er aldri et godt sjakktrekk å skrive slike hodeløse tråder som nå er blitt startet.

AMEN.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 24 apr 06, 13:31

Fy faen, dette her er bare helt rått. En tulling som skriver det,. så kommer det selvfølgelig ut som alle i fr.stad skulle mene det.

Plankehaugen avd kr.sand!!!

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 24 apr 06, 13:25
Endret: 24 apr 06, 13:25
Helt enig. Det er dårlig publicity for FFK og Plankehaugen, og jeg tror ikke Kvisvik blir veldig glad over det oppslaget heller. Vi kan bare krysse fingrene og håpe at ikke en papiravis nevner det også, da kan de heller få fram at det var en håndfull frustrerte supportere som klaget, og at forslaget om å sparke Kvisvik ikke ble spesielt godt mottatt på nevnt debattforum.

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 24 apr 06, 13:32

Det er en hvis uoffesiell "person" jeg kunne tenke meg å løse fra kontrakten akkurat nå..

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 24 apr 06, 13:56
Stem han ute fra forumet. Trenger ikke slike personer her.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 apr 06, 14:01
Vi tar heller diskusjonen i den opprinnelige tråden.

Fint om vi unngår rene personangrep også.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914