Karl_marx. Man bør tenke seg om før spillere slaktes!
Det er viktig å holde kjeft om det skulle butte i en kamp eller to. Det er aldri et godt sjakktrekk å skrive slike hodeløse tråder som nå er blitt startet.
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
her er linken jonek sikter til: http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/fredrikstad/article618163.ece
støtter jonek
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av Jonek
Jeg ser at media har tatt tak i dette som er blitt skrevet om Kvisvik. Det startet med en enkelt person som har begynt å skrive en tråd om at Kvisvik bør løses fra kontrakten. Den tråden er ikke representativ for oss FFK fans, men media tar alikevel tak i dette.
Det er viktig å holde kjeft om det skulle butte i en kamp eller to. Det er aldri et godt sjakktrekk å skrive slike hodeløse tråder som nå er blitt startet.
AMEN.
Fy faen, dette her er bare helt rått. En tulling som skriver det,. så kommer det selvfølgelig ut som alle i fr.stad skulle mene det.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)
Det er en hvis uoffesiell "person" jeg kunne tenke meg å løse fra kontrakten akkurat nå..
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Fint om vi unngår rene personangrep også.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914