Mer gnål om Rinigberg!
Fatter ikke at FB ikke kan vinkle forhåndsomtalen om dagens kamp med andre tema enn Markus` overgang.
Kan ikke huske en overgang som har fylt så sykt mange avissider, og når nærmer det seg året!!! Men de har jo klart å finne enda en vinkel - det var Drillos skyld at vi mista vår mest populære spiller. FB-sporten fortsetter sin Se og Hør-journalistikk.
Det er også patetisk av Markus å utale seg slik han gjør - når han gikk, felte han tårer i skuffelse over å ha blitt solgt mot sin vilje, nå har han plutselig sagt takk for seg pga Drillo. Uproff og sytete opptreden. Håper han får smake Rajos muskler i dag!!!
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Tror vi priser oss lykkelig for at du er der du er..
Snakk for deg selv....kan jo ikke akkurat si at spissene våre har levert hittil....selv om jeg har tro på at de kommer seg, så skulle jeg veldig gjerne sett ringberg i ffk-drakta
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Men at spissene våre må score mer, det er det ikke tvil om ...
math
Opprinnelig postet av math
Ringberg kan gnåle så mye han vil, men faktum er at han ikke leverte i TL
Historieløst.
Hvor mange andre spillere de siste 20 årene har scoret over ti mål i sin debutsesong på øverste nivå? Ikke alt for mange for å si det sånn...
God bedring, Dagfinn!
Opprinnelig postet av math
Ringberg kan gnåle så mye han vil, men faktum er at han ikke leverte i TL. Han holdt fint i 2. divisjon og delvis første, men i TL blei det stopp etter min mening. Han jobber alltid bra, noe han har fortsatt med i Kamma, men han gjør svært lite av det en spiss skal, nemlig score. Mener mye av Ringbergs suksess, hovedsaklig i andredivisjon, også hang mye sammen med et eminent samspill med Lars Petter Hansen. Det vi først og fremst mista i Ringberg var en spiller som holdt lagmoralen oppe. Han egenskaper som fotballspiller har vi fortsatt i laget, i f.eks en spiller som Toth.
Men at spissene våre må score mer, det er det ikke tvil om ...
Du har tydeligvis ikke fulgt med i timen. Markus har laget 18 mål på 2 sesonger i Tippeligaen (15 for Fredrikstad og 3 for Ham-Kam). De 15 han lagde for Fredrikstad, da var i tillegg FFK et bunnlagg som såvidt berget plassen i både 2004 og 2005. Bare en ting å si: RESPEKT.
I tillegg ble han toppscorer i 1. divisjon i 2003 med 19 mål.
Du har ikke fulgt med i timen!!!
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
math
Personlig tror jeg at Ringberg ville laget 10 mål eller mer for FFK i fjor dersom han hadde blitt men det for vi aldrig vite.
Ringberg var vel ikke uerstattelig for FFK, men han var en god kaptein, viktig sosialt sett og en fremragende makker for Brian West.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Etter min mening vil jeg huske han som en "goalgetter" av rang, en stor fotballpersonlighet og en fin lagkaptein.
Jeg har jo ogå slengt innpå tidligere med at jeg mente at han hadde vært en person/personlighet som FFK kunne ha bygd en framtid rundt.
Men som sagt, Ringberg er historie, ønsker han lykke til, men maser ikke lengre om hva som hadde vært.
Vi må nok rette blikket framover, og se på de muligheter og fallgruber som finnes idag.
I denne prosessen tror jeg det ikke er farlig å bli kalt "brønnpisser" av KTE.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914