Czwartek
Jeg syntes at Pål Andre har blitt mye sikrere og sånt på banen... tror det har mye med at han har tatt permisjon fra jobben, og trener heltid med FFK... Ser i kampen mot Viking og Brann at Pål Andre gjorde sine saker bra, og virket sikker... tror at dersom han fortsetter slik, så vil vi ha en god høyreback iår altså
Eller hva tror dere folkens??
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Slenger meg på denne. En utskjelt spiller har fått en fortjent opptur.
Om det skyldes jobbfritak, fugleinfuensa, trenerbytte eller religiøs overbevisning vites ikke. Men PAC har gjort alle mine ravnsvarte bekymringer til skamme.
Mere mere!
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men vi trenger backup åkke som. Både på høyre og venstre side.
Det er klart Rune... Kan hende Berti blir skada, eller må stå over pågrunn av for mange gule kort... og da er det gjort =/
Samme med Czwartek....
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av SirLion
Berti skal snart tå over kamper han det skal jeg love dere for dama hans venter barn og dette vil ha oppleve og det er morro det... vi kan jo ikke forlange at hu venter til noe ferie eller såntOpprinnelig postet av Rune Haugen
Det er klart Rune... Kan hende Berti blir skada, eller må stå over pågrunn av for mange gule kort... og da er det gjort =/
Samme med Czwartek....
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Berti skal snart tå over kamper han det skal jeg love dere for dama hans venter barn og dette vil ha oppleve og det er morro det... vi kan jo ikke forlange at hu venter til noe ferie eller såntOpprinnelig postet av Rune Haugen
Samme med Czwartek....
Sant det Keiko.. Vi kan ikke forlange det nei... hehe
Sant det Keiko.. Vi kan ikke forlange det nei... hehe
Joda
ho får knipe igjen bena, jobben er viktigst... hehe neida, bare tulla,
Men hvem i dagens stall kan gå inn som erstatter for Bertelsen?? Blixt? Tronseth?
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Lasse Båtstad
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av keiko99
Berti skal snart tå over kamper han det skal jeg love dere for dama hans venter barn og dette vil ha oppleve og det er morro det... vi kan jo ikke forlange at hu venter til noe ferie eller såntHehe. Vanskelig å styre det der, ja. Men fødselen kan jo like gjerne skje midt i uka, da, så det er jo ikke sikkert det går ut over noen kamper. Men skulle det bli kræsj, skal han selvsagt få prioritere det som er viktigst. Og for en gangs skyld er det da ikke FFK :-)
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
synes uansett at vi burde kjøpe en høyere beck til sommern!! en ung og talentful en.. en som kan ta plassen. for i det lange løp så er ikke PaC god!!!
Høyrebacker vokser ikke på trær!! hvertfall er det den stooore mangelen her i landet..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Er 18 år og trener 1 gang i uka med A-laget. Var også med til La Manga.
Ære være Fredrikstad
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
synes uansett at vi burde kjøpe en høyere beck til sommern!! en ung og talentful en.. en som kan ta plassen. for i det lange løp så er ikke PaC god!!!
Høyrebacker vokser ikke på trær!! hvertfall er det den stooore mangelen her i landet..
Han er jo ung og talentfull..
Ære være Fredrikstad
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914