Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem dømmer HamKam-FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 21 apr 06, 23:07

Noen som vet?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 apr 06, 23:36
Øyvind Alapnes dømmer mot Ham-Kam.

Deretter er det klart at Kjetil Sælen dømmer oss hjemme mot LSK og Tom Henning Øvrebø borte mot Start.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 apr 06, 00:08
her burde en lest tråden jeg startet vett du..  Den  heter ham/kam-FFK.. der står infoen 

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 22 apr 06, 09:58

Og hva så?

Er faktisk ikke alle forumbrukere som har tid til å lese absolutt alt av tråder som bli startet her inne. Gressvikslampen lurte på hvem som skulle dømme, la et innlegg det har spør i topicen. Enkelt for en annen å svare på det Gresvikslampen lurte. 

Om du hadde nevnt det i en annen tråd, hva så? Er det fordi du har et så stort behov for å markere at du var "først ute?

God bedring, Dagfinn!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 22 apr 06, 12:37
Opprinnelig postet av A.Scheie

Og hva så?

Er faktisk ikke alle forumbrukere som har tid til å lese absolutt alt av tråder som bli startet her inne. Gressvikslampen lurte på hvem som skulle dømme, la et innlegg det har spør i topicen. Enkelt for en annen å svare på det Gresvikslampen lurte. 

Om du hadde nevnt det i en annen tråd, hva så? Er det fordi du har et så stort behov for å markere at du var "først ute?

Poenget med å opprette tråder - spesielt kamptråder - er for å holde forumet så enkelt som mulig.  Hvis alle oppretter tråder i hytt og pine - om ting som allerede diskuteres andre steder - vil det iallefall bli vanskelig for folk å få med seg hva som skjer her... 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 apr 06, 12:58
Det er for så vidt greit, TgfkaFFK, men enig med A.Scheie i at holdningen til Keiko i foregående innlegg ikke var all verden. Hvis jeg skal legge meg på samme linje selv, kan jeg informere om at jeg skrev et innlegg om at Alapnes skulle dømme denne kampen allerede i mars: http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=77474

(det litt pussige er jo at nettopp Gressviklampen har svart i den tråden og burde dermed fått med seg hvem som dømmer kampen...)

Men trådstarter skal ha honnør for en beskrivende overskrift hvor det ikke er noen tvil om hva tråden handler om. På det punktet er det flere på forumet som har noe å lære...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914