Salg av klubbnavn kan gi kjærkomne inntekter
Og så kan vi selge navnet på klubben. Salatmestern Fotballklubb er et klingende navn.
Og ikke minst spillerne. Med Snickers, Dr Johnsen, Råde Bakeri og Stabburet i forsvar,
så tviler jeg på at vi slipper inn mange baklengs.
Selg unna, for guds skyld. Vi må bare ha penger !!
---------------------------
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Men bare i tilfelle det var noe nytt, så styrer penger alt innen fotballen, så om alternativet er 1 div eller nedrykkstrid kontra TL å kanskje ambisjoner om noe annet enn å være en middelhavsfarer, så skal man vurdere alternativene...
Retorikk og ironi på Steffen Tangstad-nivå...
Selger tribunenavn
Om arenanavnet ikke er til salgs foreløpig, er FFK i full gang med å håndtere sponsorer som vil la sitt firmanavn prege tribuneseksjonene.
–Vi jobber med dette fram til 1.september. Da lanseres konseptet for FFKs nye Stadion i full bredde, forteller Hagen til Demokraten
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Hvis du ikke kødda, så var det der uten tvil det dårligeste innlegget jeg har sett på lenge... Skjerp deg!Jeg synes han har et poeng, selv om det kanskje ble satt litt for mye på spissen for enkelte. Saken er den, synes jeg, at man hvis man selger stadionnavnet så lar man kommersaliseringa i fotballen komme et steg videre. En barriere brytes. Og hva er de neste barriere? Klubbnavnet er da sannelig ikke langt unna! Og det er da allerede skjedd nedover i Europa, er det ikke? Om enn ikke i noen stor skala, heldigvis. Og bare så det er sagt: jeg er Arsenalsupporter, og skammer meg over at klubben flytter fra Highbury til en stadion som skal hete Emirates Stadium. Selv om de får mye penger for å kalle stadionen det...
Bjørn Jervell Hansen
Hvorfor ikke bruke den andre tråden og samle alle synspunktene et sted?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av bjervell
Og hva er de neste barriere? Klubbnavnet er da sannelig ikke langt unna! Og det er da allerede skjedd nedover i Europa, er det ikke? Om enn ikke i noen stor skala, heldigvis.
Har skjedd i Østerrike hvertfall.. SV Austria Salzburg har skiftet navn til Red Bull Salzburg.... Link
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914