Arve Mokkelbost sin sykemelding går ut til søndag
FFK sitter fortsatt i det uvisse om lengden på klubbdirektør Arve Mokkelbosts sykdomsfravær.
– Arve er foreløpig sykmeldt frem til 23. april, og jeg har hatt en prat med ham over telefon, forteller Frode Kværneng, styreleder i FFK Sport ASA.
– Vi skal ha kontakt igjen etter påske, og da gjenngå hans sykdomssituasjon for å kunne danne oss et bilde av hvor lang varigheten kan bli, opplyser Kværneng.
Er det noen som vet siste nytt om Mr Mokkelbost?
Lasse Båtstad
Ble medlem: 10 mai 05
Lagt til: 22 apr 06, 22:28
Endret: 22 apr 06, 22:28
---------------------------
Lasse Båtstad
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)
Alt for lite informasjon for en så lang sykdom å være. Men hvis du er alvorlig syk Arve så ønsker jeg deg alt godt.
F
Frode
- FFK nr. 4 i tippeligan 06
* Ryggproblemer er jo omtrent umulig å diagnostisere og baserer seg i stor grad på pasientens forklaring. Mange plager i forbindelse med ryggen er umlige å påvise med prøver eller radiologi. Men det jo også utrolig mange som har problemer med ryggen og omtrent blir invalidisert av det. Skal en ta på seg konspirasjons-hatten, så er det lett å foreslå at sykemeldingen egentlig er for noe annet.
* Det har vært merkelig taust ifra klubben rundt dette, og de hentet med stor letthet inn eksterne krefter for å forsøke å skaffe sponsorer.
* Hvorfor skriver ikke f-b noe særlig om dette?
Sikker bare jeg som er paranoid, men det hele virker som en dekkoperasjon for et ellerannet muggent.....
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Sikker bare jeg som er paranoid, men det hele virker som en dekkoperasjon for et ellerannet muggent.....
Herregud! Hva er det for noe galt med FFK-supporterne, da? Det virker som at halvparten av dere her inne ser konspirasjoner og har massiv paranoia alle mann!
-Kvisvik må sies opp! Han er lat, fet, inkompetent og koser seg bare med babb, landhockey og langpils på brygga.
-Stjæl rullatoren til Drillo!
-Si opp Mokkelbost mens han er sykemeldt - og i samme slengen hevder vi at Styret dekker over noe "muffins" igjennom å la Mokkelbost "få lov til" å være sykemeldt!
-Klubben kjøpte sikkert Toth fordi vi syntes synd på en eldre, utrent ungarer som behøvde lønn! (Ah! Mokkelbost, Drillo og styret gjorde det! )
-Hoås har spilt skikkelig rævva i alle år! La oss si opp han også.
-Bertelsen skal benkes! Han er driiiitdårlig!
-Bora må beknes, sies opp eller plasseres i gapestokk! Han spilte en dårlig kamp!
-Berg har vi ikke bruk for (han har jo ikke engang spilt!) og kan sikkert sies opp!
-PAC er elendig på høyresiden i forsvare og må fjernes! (Eller, vent! Det var bare FØR sesongen, det!)
-Peters er ubrukelig og må fjernes.
-Sørlie treffer bare tribunen på utspill fra mål. Mer enn god nok oppsigelsesgrunn!
-Shaaban slapp for %¤!"# inn tre (!) mål forrige kamp! Han må nok sies opp han óg!
-Simen Brenne er grisk, upatriotisk og ikke minst - han har ambisjoner! Fyyyyyy skamme seg! Kan vel like gjerne si opp han óg?
-Tarik har bare på seg ryggsekk og treffer ikke mål om han så stod inne i det! Han kan vi gi til Moss!
Er det noen som vil ha noe om resten av spillerne, eller? Det er jo bare å lese trådene her på forumet....
Nei, dæven! Hent Ringberg og Risholt - så blir ALT bra!
*FRUST*
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914