Husk meg
Brukernavn
Passord

Arve Mokkelbost sin sykemelding går ut til søndag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 20 apr 06, 21:09

FFK sitter fortsatt i det uvisse om lengden på klubbdirektør Arve Mokkelbosts sykdomsfravær.
– Arve er foreløpig sykmeldt frem til 23. april, og jeg har hatt en prat med ham over telefon, forteller Frode Kværneng, styreleder i FFK Sport ASA.
– Vi skal ha kontakt igjen etter påske, og da gjenngå hans sykdomssituasjon for å kunne danne oss et bilde av hvor lang varigheten kan bli, opplyser Kværneng.

Er det noen som vet siste nytt om Mr Mokkelbost?

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 22 apr 06, 22:28
Endret: 22 apr 06, 22:28
mener han han ta hatten å gå nå med æren i behold!!! ser vor mye usikkerhet det lager...

---------------------------

Lasse Båtstad

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 24 apr 06, 12:35
Endret: 24 apr 06, 12:35
Gi heller Harry Hansen plassen til Mokkeldust..

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 apr 06, 12:50
Arve er sikkert en hyggelig kar, men det er noe muffens her tror jeg. Mulig han ikke passer i jobben eller noe...

Alt for lite informasjon for en så lang sykdom å være. Men hvis du er alvorlig syk Arve så ønsker jeg deg alt godt.

F

Frode
- FFK nr. 4 i tippeligan 06

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 26 apr 06, 13:07
Tydligvis noe muffins her.....ikke det at noen andre enn styret har noe med hva som feiler Arve, men her er det noe muffins.

* Ryggproblemer er jo omtrent umulig å diagnostisere og baserer seg i stor grad på pasientens forklaring. Mange plager i forbindelse med ryggen er umlige å påvise med prøver eller radiologi. Men det jo også utrolig mange som har problemer med ryggen og omtrent blir invalidisert av det. Skal en ta på seg konspirasjons-hatten, så er det lett å foreslå at sykemeldingen egentlig er for noe annet.

* Det har vært merkelig taust ifra klubben rundt dette, og de hentet med stor letthet inn eksterne krefter for å forsøke å skaffe sponsorer.

* Hvorfor skriver ikke f-b noe særlig om dette?

Sikker bare jeg som er paranoid, men det hele virker som en dekkoperasjon for et ellerannet muggent.....

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 26 apr 06, 13:55
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Sikker bare jeg som er paranoid, men det hele virker som en dekkoperasjon for et ellerannet muggent.....

Herregud!  Hva er det for noe galt med FFK-supporterne, da?  Det virker som at halvparten av dere her inne ser konspirasjoner og har massiv paranoia alle mann! 

-Kvisvik må sies opp! Han er lat, fet, inkompetent og koser seg bare med babb, landhockey og langpils på brygga. 
-Stjæl rullatoren til Drillo!
-Si opp Mokkelbost mens han er sykemeldt - og i samme slengen hevder vi at Styret dekker over noe "muffins" igjennom å la Mokkelbost "få lov til" å være sykemeldt!
-Klubben kjøpte sikkert Toth fordi vi syntes synd på en eldre, utrent ungarer som behøvde lønn! (Ah! Mokkelbost, Drillo og styret gjorde det! )
-Hoås har spilt skikkelig rævva i alle år! La oss si opp han også. 
-Bertelsen skal benkes! Han er driiiitdårlig!
-Bora må beknes, sies opp eller plasseres i gapestokk! Han spilte en dårlig kamp!
-Berg har vi ikke bruk for (han har jo ikke engang spilt!) og kan sikkert sies opp!
-PAC er elendig på høyresiden i forsvare og må fjernes! (Eller, vent! Det var bare FØR sesongen, det!)
-Peters er ubrukelig og må fjernes. 
-Sørlie treffer bare tribunen på utspill fra mål. Mer enn god nok oppsigelsesgrunn!
-Shaaban slapp for %¤!"# inn tre (!) mål forrige kamp! Han må nok sies opp han óg!
-Simen Brenne er grisk, upatriotisk og ikke minst - han har ambisjoner! Fyyyyyy skamme seg! Kan vel like gjerne si opp han óg?
-Tarik har bare på seg ryggsekk og treffer ikke mål om han så stod inne i det! Han kan vi gi til Moss!

Er det noen som vil ha noe om resten av spillerne, eller?  Det er jo bare å lese trådene her på forumet.... 

Nei, dæven! Hent Ringberg og Risholt - så blir ALT bra!

*FRUST*

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914