Shaban tror han er aktuell for Sveriges VM-tropp
Jeg har hatt kontakt med Sveriges landslag og de vet hvor jeg står.
Og jeg tror at jeg er et alternativ.
Dere som vil se innslaget, må betale for det. Det er fra 16.04 og starter på 6,24
http://webtv.tv2.no/webtv/main.do?treeId=2&sortBy=1&progId=72691
De bruker forrøvrig Zoran i en vignet i sporten, der holder han skriker av full av hals og holder det nydelige FFK-skjerfet mot oss.
Vigneten er før innslaget med Shaban.
Glimtet med Zoran i forgrunnen med skjerfet høyt hevet var ganske kult.
---------------------------
Vin og blomster på bordet...
Rett meg om jeg tar feil her, bare kom til å tenke på dette ..
-exit body, exit mind-
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av JonFT
For Shaaban selv er det nok svært gøy om han får bli med til VM, men for FFK sin del er det kanskje ikke like bra? Jeg mener å ha lest at spillerene skal ha minst 1 mnd spillefri før VM, dvs om Shaaban blir tatt ut, så må vi klare oss flere kamper uten han før VM. Et lignende eksempel er f.eks på Ahmad Elrich i Lyn, som, om han kommer inn i Australias VM tropp forlater Lyn tidlig i mai..
Rett meg om jeg tar feil her, bare kom til å tenke på dette ..
Lyn har vel bare leid han i x antall kamper uansett VM-uttak? Og nå er han vel på det nærmeste tatt ut og ettersom jeg skjønte. Trodde også NFF hadde fått dispensasjon angående VM og fri, ettersom vi og Sverige har en ukurant sesong enn resten av Europa. Er dog ikke sikker.
Moro for Shaaban her, selv om det kan få konsekvenser for FFK. For om Isaksson skulle bli skadet og Shaaban kommer inn og storspiller, så har vi vel brått ikke keeper lengre? Det er i hvert fall et lyspunkt med at Norge ikke kom til VM, Bertelsen kan ikke imponere i et VM han ikke deltar i
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Trodde også NFF hadde fått dispensasjon angående VM og fri, ettersom vi og Sverige har en ukurant sesong enn resten av Europa. Er dog ikke sikker.
Har forstått det slik at NFF har fått disp til å spille seriefotball i den perioden som FIFA har definert som VM oppkjøring med spillefri. Regner med at det ikke hindrer de forskjellige utenlandske forbundene å hente sine spillere, som spiller i TL, i denne perioden.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av JonFT
For Shaaban selv er det nok svært gøy om han får bli med til VM, men for FFK sin del er det kanskje ikke like bra? Jeg mener å ha lest at spillerene skal ha minst 1 mnd spillefri før VM, dvs om Shaaban blir tatt ut, så må vi klare oss flere kamper uten han før VM.
Det hadde vært veldig kjipt om det skjedde, selv om det selvsagt er utrolig moro for Rami så må jeg nesten være så slem å håpe det ikke skjer.
Vi trenger sårt å ha han i målet, vi har rett og slett ikke noe alternativ som er brukbart.
Opprinnelig postet av MotorWerk
http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=568386
Det var gøy at de lagde sak på tipset mitt.
Han vist også stå i mål for Egypt også.
Rami Shaaban har träffat egyptiska landslaget
LONDON. Rami Shaaban är på väg tillbaka till Arsenal.
Men kanske går Sverige miste om Premier League-målvakten.
Nu har han nämligen träffat det egyptiska landslaget.
När Rami Shaaban gjorde succé i Arsenal i höstas blev det stor uppmärksamhet kring målvaktens svåra val: Sverige eller Egypten.
Benbrottet på julafton sköt upp alla diskussioner med de båda landslagen.
Men i början av den här månaden mötte Rami spelarna och förbundskaptenen i Egypten.
-Det var kul att träffa dem och snacka lite, jag kände dem inte sedan tidigare.
"Det var avslappnat"
Egypten har bland andra anfallsstjärnan Mido i sitt lag.
-Men de förlorade mot Frankrike med 05 när jag var nere och såg dem, så det var ju inte så kul... särskilt inte eftersom vi har så många fransmän i Arsenal, jag hade eldat upp dem inför matchen och fick igen det efteråt...
Egyptens landslag vill ha en toppmålvakt som Rami.
-Jag ska inte sticka under stol med att jag träffade dem, men det var avslappnat och de vet min situation. Jag stänger inga dörrar till varken dem eller Sverige. Nu siktar jag på att vara redo när försäsngen börjar, jag är ruggigt spelsugen
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvor mye synes dere Rami er verdt om han skulle selges?
Hvis han går til utlandet kan det for dreie seg om over 10 mill.
Dette skriver Nettavisen,
Det er keepertreneren på det svenske landslaget Lennart Ljung som holder kontakten med FFK.
- De er veldig fornøyd med Rami, og han er en av dem som er med i kampen om en plass i VM-troppen, bekrefter Ljung.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ikke noe salg for under 15 mill
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ikke noe salg for under 15 mill
Gjerne over den summen også takk.
hentet fra fb: Det er Knut Torbjørn Eggens plan dersom FFK-keeperen blir tatt ut i den svenske VM-troppen.
– VM blir ikke arrangert lenger unna enn at det sikkert går an å gjøre en avtale med landslagsledelsen om å få Rami hjem til våre kamper. De er sikkert interessert i å ha en keeper i matchform, sier Eggen.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914