Hvordan går det med Yherland
Opprinnelig postet av Patrioten
Han sitter i hvertfall på benken i dag, tror nok flere tar feil av han.
Det gjør han ikke. Kanskje i troppen men ikke på benken
Opprinnelig postet av Krumtapp
Jeg har alltid hatt inntrykket av at Yherland har jobbet stenhardt for å komme med på laget. Er det virkelig slik at dette ikke er tilfelle?
Jeg fikk inntrykk av at han var skuffet over å få så lite spilletid i fjor, men hittil i år har han jo vært skada. Han spilte en del treningskamper i vinter og scora jo bl.a. i Benidorm-turneringen. Tror han er ivrig etter å spille igjen, og jeg tror også Eggen har lyst å bruke han.. får nok se han som innbytter først, jeg håper allerede mot Lillestrøm.
---------------------------
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Han spilte heller ikke i ffk2 kampen i går, burde ikke han ha match trening ettersom han er skadefri og i full trening.
kanskje Eggen ville spare han maks opp mot LSK kampen.. Håper hvertfall det er grunnen
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Ettersom han ikke har spilt fotball på lenge kan han ikke spares i form.
Blir vel slik at han spiller første 45min av denna kampen, og kvisvik siste 45..
Han er vist ikke aktuell til søndagens kamp
Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!
OK, ikke aktuell til søndag, ikke med på FFK2, er han fremdeles skada?
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914