Husk meg
Brukernavn
Passord

Bertelsen vil til Viking!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 18 apr 06, 14:58
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303632  Trond Erik vil gjerne spille for Viking engang i tiden, Håper han blir i Frstad resten av livet jeg da

---------------------------

Dette er signaturen min.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 18 apr 06, 15:05
Bare naturlig at man en gang i livet vil spille for sitt lokale topplag, på lik linje som at Vidar Martinsen har uttalt at han vil spille for FFK.

Jeg ser ikke noe problem med det så lenge han forholder seg til at han er under kontrakt, noe han gjør.

Hadde vært noe helt annet om han hadde sagt at han misliktes i Fredrikstad og faktisk ville bytte klubb nå.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til: 20 apr 06, 09:34
Opprinnelig postet av JJunior
Bare naturlig at man en gang i livet vil spille for sitt lokale topplag, på lik linje som at Vidar Martinsen har uttalt at han vil spille for FFK.

Jeg ser ikke noe problem med det så lenge han forholder seg til at han er under kontrakt, noe han gjør.

Hadde vært noe helt annet om han hadde sagt at han misliktes i Fredrikstad og faktisk ville bytte klubb nå.

Vidar har sagt at han gjerne vil spille i TL - ikke spesifikt for FFK. Han vil aller helst spille for Moss i TL. 

Men nå har vi klart oss meget bra uten ham de to første kampene. Fabien Vidalon har vært konge på Vidars plass i hans skadefravær.

MFK - Østfolds stolthet!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 20 apr 06, 09:38
[quote=Bjørnen]
Opprinnelig postet av JJunior

Vidar har sagt at han gjerne vil spille i TL - ikke spesifikt for FFK. Han vil aller helst spille for Moss i TL. 

Men nå har vi klart oss meget bra uten ham de to første kampene. Fabien Vidalon har vært konge på Vidars plass i hans skadefravær.

FFK står nok sterkere enn enkelte andre klubber med tanke på det geografiske, men i samme rekke står sikkert også Lyn, VIF og Lillestrøm, som jo er større og bedre klubber.

Vidalon? Trodde nesten det var et kallenavn for Vidar jeg, så mye vet jeg, he he...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til: 20 apr 06, 09:39
Vidar blir i Moss. Har virkelig trua på opprykk i år.

MFK - Østfolds stolthet!

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 21 apr 06, 01:57
Opprinnelig postet av Bjørnen
Vidar blir i Moss. Har virkelig trua på opprykk i år.

Hahahaha

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 apr 06, 10:53
Opprinnelig postet av Bjørnen

Vidar har sagt at han gjerne vil spille i TL - ikke spesifikt for FFK.

I avisen mener du ?

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 18 apr 06, 15:37
Opprinnelig postet av StianLarsen
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303632  Trond Erik vil gjerne spille for Viking engang i tiden, Håper han blir i Frstad resten av livet jeg da

Ikke noe oppsiktsvekkende ned dette.
Bertil hadde jo muligheten til å gå til Viking, men valgte isteden FFK, fordi hos oss var sjansen til en fast plass i 1. ellveren større enn hos Viking på det tidspunktet.

Jeg tipper det blir lenge til at Bertil spiller for Viking, for fra FFK kommer sikkert karrieren til å fortsette i utlandet.

FFK på toppen i 2006

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 19 apr 06, 19:58
Selfølgelig vil han til Viking, det er jo yndlingsklubben hans. Men det behøver ikke bety at han vil dra fra oss nå. Han går nok til utlandet etter at han er ferdig her også når han kommer hjem til Norge igjen så blir det Viking.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914