Husk meg
Brukernavn
Passord

Har FFK vært på banen agående Frode Johnsen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 apr 06, 22:58
Rykter om at FFK ønsker seg bakroms spiss, betyr det at Toths dager er talte?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 18 apr 06, 23:00
Opprinnelig postet av Patrioten
Rykter om at FFK ønsker seg bakroms spiss, betyr det at Toths dager er talte?

du er virkelig glad i Toth du........

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 apr 06, 23:02
Har vel ikke trua på  nei, men er det noen som kan ryke ut hvis det kommer en ny spiss

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 19 apr 06, 01:53
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Definisjons spørsmål. Jeg velger å kalle kantspillere for kantspillere om det er 4-5-1 eller 4-3-3.

Enig, jeg ser på Tarik og West som kantspillere for FFK, selv om de også brukes som spisser iblandt. De andre angriperne våre er mer utpregede spisser. Wiig glemte jeg, han kan vel spille ving, spiss og midtbane såvidt jeg husker..?

Uansett, vi snakket om Frode Johnsen her, ikke hvem som spiller hvor

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 apr 06, 02:32
Tror nok frode kan havne i VIF. Slik som det hørtes ut som av Rekdal selv. Jo da han hadde vel vært noe for oss, men jeg tror nok han kansje ser litt andre baner..

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 19 apr 06, 09:26
Opprinnelig postet av keiko99
Tror nok frode kan havne i VIF. Slik som det hørtes ut som av Rekdal selv. Jo da han hadde vel vært noe for oss, men jeg tror nok han kansje ser litt andre baner..

Valget kommer garantert til å falle på lønna han blir tilbudt, og jeg ser ingen grunn til hvorfor FFK skal være med i en lønnsgalopp for å sikre seg underskrifta hans...

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 19 apr 06, 10:14
Frode Johnsen har jo bevist at han er en notorisk måljeger i flere år. Ikke noe tvil om at han hadde forsterket FFK - men jeg er i tvil om vi bør satse på en 30-31 år gammel spiss. Hvor lange til skal han holde på da?

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 19 apr 06, 11:02
Det er snakk om at 6 tl klubber har lagt inn bud på Rushfeldt, som vissstnok skal returnere til Norge! Er dette noe for FFK elle? Eller er det kanskje litt vel dyrt? Vet noen hva de skal ha for han?

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 19 apr 06, 11:04
Endret: 19 apr 06, 11:05
Han går vel gratis...... kontrakten går ut i sommer..

Har heller ikke muligheten, går nok enten til Tromsø eller VIF

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/tromso/article613633.ece

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 19 apr 06, 19:40
Når jeg tenker meg om vil jeg nok heller ha en yngre spiller når vi først kjøper spiss, disse gamlingene holder ikke så mange år..

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 19 apr 06, 19:48
Rushfeldt går tell Tromsø. Frode Johsen er en spiss som kommer til å score mye mål for oss, men da må vi kanskje sette ut Hoås og da stopper jo utviklinga hans.. Så jeg mener fortsatt at vi ikke trenger noen spiss.

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06

Lagt til: 24 apr 06, 15:56
I følge FJ selv, så ønsker han ikke å spille for noen andre TL klubber enn RBK. Han skal selv bestemme hvilken klubb han ønsker å gå til, om han går. Som det ser ut nå så spiller han bra for oss, i motsetning til i fjor. Den vi frykter mest skal forlate RBK er Torstein Helstad, som jeg mener er den beste spissen vi har.
Så tror nok ikke at dere eller noen andre TL klubber får se FJ i annen trøye enn RBKs.

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914