Har FFK vært på banen agående Frode Johnsen
Opprinnelig postet av Patrioten
Rykter om at FFK ønsker seg bakroms spiss, betyr det at Toths dager er talte?
du er virkelig glad i Toth du........
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Definisjons spørsmål. Jeg velger å kalle kantspillere for kantspillere om det er 4-5-1 eller 4-3-3.
Enig, jeg ser på Tarik og West som kantspillere for FFK, selv om de også brukes som spisser iblandt. De andre angriperne våre er mer utpregede spisser. Wiig glemte jeg, han kan vel spille ving, spiss og midtbane såvidt jeg husker..?
Uansett, vi snakket om Frode Johnsen her, ikke hvem som spiller hvor
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Tror nok frode kan havne i VIF. Slik som det hørtes ut som av Rekdal selv. Jo da han hadde vel vært noe for oss, men jeg tror nok han kansje ser litt andre baner..
Valget kommer garantert til å falle på lønna han blir tilbudt, og jeg ser ingen grunn til hvorfor FFK skal være med i en lønnsgalopp for å sikre seg underskrifta hans...
"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen
veeeeel, sier nå jeg
God bedring Enerly
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Har heller ikke muligheten, går nok enten til Tromsø eller VIF
http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/tromso/article613633.ece
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)
Så tror nok ikke at dere eller noen andre TL klubber får se FJ i annen trøye enn RBKs.
Trofast kvit og svart te døden tar mæ...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914