Husk meg
Brukernavn
Passord

2 Foran Fjoråret

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 17 apr 06, 21:13
Endret: 17 apr 06, 21:13
Etter 1-1 hjemme mot Brann og 1-1 borte mot Viking er vi 2 poeng foran skjema - sammenlignet med i fjor.

Vi tapte disse kampene 2-3 og 1-2 i fjor.

Sånn sett er det positivt ut i forhold til i fjor

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 17 apr 06, 21:21
Statistikk kan åpenbart brukes til så mangt. I forhold til 2004-sesongen ligger vi ett poeng bak skjema.

Så da er vi like langt?

Ære være Plankebyen

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 apr 06, 21:23
Vi ligger to bak, siden vi spilte 1-1 mot Lyn og slo Viking 2-1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 apr 06, 21:32
vi for satse på 3 poeng mot  hamar nå.. kan sandefjord kan vi Det er også viktig for oss med en 3 poenger der, for neste motstander er LSK hjemme i fredrikstad og der kan det bli meget vanskelig og plukke poeng, men en skal aldrig si aldrig

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 17 apr 06, 22:08
Endret: 17 apr 06, 22:09
Opprinnelig postet av keiko99
vi for satse på 3 poeng mot  hamar nå.. kan sandefjord kan vi Det er også viktig for oss med en 3 poenger der, for neste motstander er LSK hjemme i fredrikstad og der kan det bli meget vanskelig og plukke poeng, men en skal aldrig si aldrig

Tror ikke det blir noe vanskeligere å ta poeng hjemme mot LSK enn poeng borte mot viking..

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 18 apr 06, 00:09
Opprinnelig postet av oleberg
Etter 1-1 hjemme mot Brann og 1-1 borte mot Viking er vi 2 poeng foran skjema - sammenlignet med i fjor.

Jepp, veldig positivt.

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 18 apr 06, 11:24
Endret: 18 apr 06, 11:29
Samme hva statistikken sier, synes jeg vi ser sterkere ut i år enn tidligere! Synes laget spiller med mer selvtillit både forover og bak, og da kan vi vinne kamper. Når vi får igang målteften (ikke langt unna) tror jeg vi får se noen pene 3-poengere. Tarik har ihvertfall veldig lyst til å score!

Hamkam kan være vriene på briskeby da, men jeg tror de kommer til å slite i år, vi bør kunne ta 3 poeng der. Lillestrøm både gleder og gruer jeg meg til, blir ihvertfall liv fra pippippene på stadion!

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 18 apr 06, 11:47
Opprinnelig postet av ximo
Samme hva statistikken sier, synes jeg vi ser sterkere ut i år enn tidligere! Synes laget spiller med mer selvtillit både forover og bak, og da kan vi vinne kamper. Når vi får igang målteften (ikke langt unna) tror jeg vi får se noen pene 3-poengere. Tarik har ihvertfall veldig lyst til å score!

Hamkam kan være vriene på briskeby da, men jeg tror de kommer til å slite i år, vi bør kunne ta 3 poeng der. Lillestrøm både gleder og gruer jeg meg til, blir ihvertfall liv fra pippippene på stadion!

Vi ser desidert sterkere ut. Laget var nesten ikke til å kjenne igjen mot Viking i går i mine øyne, sammenlignet med hvordan de spilte alt for store deler av 2005-sesongen. Jeg var selv pessimist før gårsdagens kamp mot Viking, men tok gledelig feil!

Tarik og Toth har flere ganger vært ute og luktet på nettkjenning, men uten å ha fått det til. De befinner seg bare i en boble som er i ferd med å sprekke hvert øyeblikk. Og dersom Hoås og West også finner formen, kan de óg bli meget farlige!

Mitt tips mot Ham-Kam er en knepen 2-1 seier til FFK, mens vi taper surt 1-2 for Lillestrøm hjemme. Men dette er fotball det er snakk om, så alt kan skje! Både på godt og vondt!

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 apr 06, 11:58

Men tror du vi greier full pott i 2 kamper mot RBK i år ?? Kan fort miste 6 p. i forhold til i fjor der.

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til: 18 apr 06, 12:01
Håper for all del HELE feltet og andre deler av stadion kan være med å synge ut fugla når de kommer på besøk, er rett og slett flaut å bli sunget ut på hjemmebane

Svensk Magi

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 apr 06, 12:27
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men tror du vi greier full pott i 2 kamper mot RBK i år ?? Kan fort miste 6 p. i forhold til i fjor der.

En ting er sikkert, vi kommer ikke til å avgi seks poeng til Aalesund som vi gjorde i fjor...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

oleberg

Landslagsspiller

Lagt til: 18 apr 06, 12:35
Det som imponerer meg nå er at midtbanen (den sentrale) ser veldig bra ut iår. Kvisvik kommer utover, så venstresiden blir bra. I tillegg har vi Tarik som det er utrolig morsomt å følge.

Det som betrygger meg mest er at vi pr. dags dato har en sterk benk. (West, Hoås, McDonald, Martin, Berg og Røn).

Skal bli spennede å følge dette videre.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

oleberg

Landslagsspiller

Lagt til: 18 apr 06, 12:37
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hmmm. Rosenborg har imponert hittil, men 3 poeng hjemme er vel noe vi bør satse på. Spiller vi som mot Viking på Lerkendal - skal man heller ikke se bort fra poeng.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914