Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne vil skrive spillerdagbok

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 apr 06, 15:47
Dette sa han under nettmøtet med f-b.no i dag.

Av: Du er Brenngod Brenne

Du kjenner sikkert til FFKSupporter.net der vi supportere diskuterer om dere.
Vi savner at noen av dere spillerne kan ha en spillerdagbok hvor dere kan fortelle litt om treningene, kampene, hva dere gjør på fritiden osv.

Synes du ikke at vi supportere kan få litt igjen for dere, vi støtter dere i tykt og tynt?

Har du noen mulighet for å skrive litt for oss der, kanskje du spørre om andre spillere kan skrive også

Hei!
jo,helt enig!
Få de ansvarlige til å fikse dette, jeg stiller gjerne opp!!
hilsen simen

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 16 apr 06, 15:57
da er det bare å håpe at det ikke koker bort i kålen...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 apr 06, 21:16
Opprinnelig postet av Husgutt
da er det bare å håpe at det ikke koker bort i kålen...

Er nok redd det kommer til å gjøre det. Er flere FFK-spillere som har lovet dette i nettmøte, men det har ikke skjedd noe. Husker jeg ikke feil så møtte vel de ansvarlige for denne siden mase gjentatte ganger på spillerne som hadde dagboka om å skrive noen ord. Da er det jo like greit at de ikke skriver i det hele tatt.

Husker Ringbergs spillerdagbok på de offisielle sidene, var faktisk litt morsom lesning, der han også kom med oddstips og hvordan det gikk med gamleklubben hans i Sverige. Denne ble også jevnt oppdatert, og det er vel her selve nøkkelen ligger.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04

Lagt til: 17 apr 06, 01:31
go for it simen det hadd vært fett

Laget vårt, byen vår!!!!

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 17 apr 06, 02:25
Vi vet alle at det ikke skjer! Synes desuten at www.fredrikstafk.no er en skam for klubben!

Dette er signaturen min.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 17 apr 06, 07:17
Hadde vært moro om spillerdagboka kom tilbake ja, var veldig interesant å lesa der!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 17 apr 06, 07:50
I disse tider hvor oppmerksomheten rundt enkeltspillere kan bli stor, er det mange av klubbene som legge vekt på å skjerme spillerne sine fra media. Det kan bli mye når man skal fokusere voldsomt på neste kamp og arbeidsoppgavene dine, trives privat og i tillegg lese om seg selv i avisa. 
Først tenkte jeg at vi kanskje ikke burde prakke på noen av spillerne en slik dagbok. 

Nå når jeg har tenkt over det litt så tror jeg alikevel denne dagboka er akkurat det vi trenger. Det kan enkelte ganger gjennom media være lett å glemme at proffe fotballspillere bare er mennesker sånn som du og jeg. Da er denne dagboka en fin greie. Underholdning for oss, og normaliserende for den som skriver. 

Jeg syns flere på laget burde ta seg tid til dette. Tror det kan ha en positiv virkning på dem selv også. 

Hva skjedde med Hoås sin dagbok?

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 apr 06, 09:39
Er forundret over at ingen fra FFKSupporter.net har kommet med noe svar angående Simen Brenne som vil skrive spillerdagbok, hvorfor vil dere ikke svare på det?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 17 apr 06, 14:38
Ja.. Kanskje det er et gjensidig ork å styre med fra begge parter når det er dugnadsbasert. Blamer ingen jeg for å si det slik. Skjønner det godt. Gjør uansett en bra jobb.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 apr 06, 14:48
hoås sluttet vel å skrive da hetsinga startet.. skjønner jeg godt... folk tok jo helt av her inne...

Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 17 apr 06, 16:55
Men det er jo tåpelig å si at man kan stille opp og skrive en slik dagbok hvis man ikke har tid eller mulighet, eller rett og slett ikke vil..  Da kunne han jo bare ha sagt det, så tror jeg også at folk ville godtatt det..

Derfor tror jeg at hvis noen får i stand dette så stille Brenne opp og skriver..

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 16 apr 06, 16:22
Simen takket vel i sin tid ja til å ha en spillerdagbok på fredrikstadfk.no også han, ble aldri noe av det. Synes egentlig at dette er noe klubbene burde pushe litt på spillerene til å gjennomføre. For det er jo engang slik at vi som supportere alltid synes det å høre dirkete fra spillerne er litt artig.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 16 apr 06, 16:46
Tror det er større sjanse sånn sett om de fikser det her, ofisielle siden er bare sorgen.

Mener å huske det ble slutt / de ikke fikk lov å skrive her pga det skulle være kun på den ofisielle, noen skrev jo her før.
Kan være jeg husker feil da men siden det ikke skjer noe så kanskje en ide å høre om de kunne begynt her igjen?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 16 apr 06, 18:46
Risholt skrev her før siden ble ny... Også ett par andre =)

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 apr 06, 19:27
blir nok bare en suksess kun når simen er her i fredrikstad... etter på blir det ingen ting

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914