kontrakt til spillerne
Lasse Båtstad
Ble medlem: 10 mai 05
Lagt til: 13 apr 06, 23:51
Endret: 14 apr 06, 00:34
som jeg har sagt før er jeg en stor fan av tarik... nå må styre sette igang med en gang og få underskriften for han har bare kontrakt ut 2007 og jeg tror vi har den nye ``roney`` i troppen vår og tror vi kan få store penger får gutten!! hva med bora sin kontrakt, han har jo bare ut sesongen.. synes det virker veldig ammatørmessig fra styre når de ikke får blekket bra de viktigste spillerne på papiret før det er forsent!!! sett i gang nå
---------------------------
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
som jeg har sagt før er jeg en stor fan av tarik... nå må styre sette igang med en gang og få underskriften for han har bare kontrakt ut 2007 og jeg tror vi har den nye ``roney`` i troppen vår og tror vi kan få store penger får gutten!! hva med bora sin kontrakt, han har jo bare ut sesongen.. synes det virker veldig ammatørmessig fra styre når de ikke får blekket bra de viktigste spillerne på papiret før det er forsent!!! sett i gang nå
Bora skulle se etter sesongen sa han... Han spilte meget bra mot Brann syntes jeg, men alle vet hva danske står for, så at han signerte en ny kontrakt, hadde ikke gjort meg noen ting...
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914