Ramberg, Tarik kan bli solgt for 20-30 millioner
Nå lar Hans Erik Ramberg seg spesielt imponere over unggutten Tarik Elyounoussis oppvisning i serieåpningen mot Brann. 17-åringen, som har tatt over Dagfinn Enerlys rolle på høyre midtbaneplass, imponerte og burde strengt tatt scoret i hvert fall ett mål.
- Den gutten imponerer meg veldig, og det forundrer meg ikke om han selges for et sted mellom 20 og 30 millioner kroner i løpet av et par år. Etter kampen sa jeg til han at «Det er bra du ikke scoret, for da ville du blitt snappet opp av en storklubb med en gang». Vent å se, den gutten kan vente seg en stor framtid på fotballbanen.
Les ellers hvordan Ramberg og andre spillere ble straffet i Nederland, når de gjorde det dårlig.
De måtte legge seg på ryggen, slik at andre personer tråkket på magene deres.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Sannsynligvis er jeg helt på jordet når jeg bekymrer meg for det, og Ramberg er sikkert klar over at gutten har bena godt planta på jorda og har gått gradene med spill på U-landslag osv. Sånn utad så er det jo stas med oppmerksomhet om at klubben får frem et slikt talent.
Men som sagt, mener jeg oppmerksomhet og forventningene som vokser av seg sjøl kan komme for brått på en så ung kropp. Tross rutine, bakkekontakt og at han virker som en fin fyr.
Vin og blomster på bordet...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914