Berti slapp straff
og han er klar mot viking.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Fornuften seiret!
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113054
Da kan vi bruke Sandnes-gutten mot Viking...
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113054
Da kan vi bruke Sandnes-gutten mot Viking...
Nydelig. Jeg leste nettopp saken, og smilte tilfreds for meg sjøl. Øvrebø var heldigvis også voksen nok til å innrømme sin feil. Nydelig gjort av NFF!
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Det var godt! Blir seier mot viking da.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det var godt! Blir seier mot viking da.
Det er lov å håpe.
godt at nff tok til sunn fornuft for en gangs skyld, og voksent gjort av øverbø og inrømme feilen(Ikke at han hadde så mye valg ette så klare tv-bilder)
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Det var virkelig godt å få den nyheten nå. Tragisk om noen skal bli straffet for noe en ikke har gjort! Så nå kan vestlendingen kjempe mot viking! Hurra!
Yess! Da blir det fullt kjør mot Viking! Hadde`n fått karantene på grunn av det der hadde jeg blitt folkevond, bitter og inneslutta. Deilig å slippe det også
Vin og blomster på bordet...
Dette viser med all tydelighet at NFF åpner for videodømming i større grad. Det er kanskje den veien det bør gå, men det tar allikevel litt av spontaniteten bort fra spillet.
Any given sunday
Flott gjort av NFF og Øvrebø! Øvrebø bør få respekt for det!
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Opprinnelig postet av bønna
Øvrebø bør få respekt for det!
Helt klart
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914