Nye spillere til sommeren ?
Hei Invandrer.
Må si jeg stussa da jeg kom tilbake fra ferielandet og så "logoen" under ett innlegg.
Greit nok det.
Men ting kan gå i surr.
Nye spillere til FFK , tror det trengs dersom en ikke fortsatt skal være fornøyd med plasser fra 10 og nedover.
Tror de trenger en allrounder i forsvarer, mener de er vel sårbare ved skader.
Midtbane, tja, men forsvinner Brenne, må det forsterkes skikkelig.
Mener forsatt at hullet etter Roger R ikke er skikkelig tetta.
Angrep.
Hoås har potensiale, men er usikker på om han klarer å helt få utnytta det, iallefall tviler jeg på om det skjer i år.
West ypperlig skadefri, men trenger god og helst sterk makker.
Tarik/ Yherland meget lovende men holder trolig ikke en hel sesong enda.
Toth, middelhavsfarer som har sett sine beste dager, mener derfor at FFK trenger minium en skikkelig målfarlig spiss.
MAO forsterkning i alle tre ledd og helst forsterkning ikke fyllmasse.
Dersom penger ikke strekker til, er det bedre en en kvalitet enn tre kvantitet.
Må si jeg stussa da jeg kom tilbake fra ferielandet og så "logoen" under ett innlegg.
Greit nok det.
Men ting kan gå i surr.
Nye spillere til FFK , tror det trengs dersom en ikke fortsatt skal være fornøyd med plasser fra 10 og nedover.
Angrep.
Hoås har potensiale, men er usikker på om han klarer å helt få utnytta det, iallefall tviler jeg på om det skjer i år.
Toth, middelhavsfarer som har sett sine beste dager, mener derfor at FFK trenger minium en skikkelig målfarlig spiss.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Hei Invandrer.
Greit nok det.
Men ting kan gå i surr.
Angrep.
Når gjelder Toth sier Eggen følgende om han, – Jeg vil gi ham pari pluss og pari minus for kampene mot Brann og Viking, sier han.
Det lover vel ikke godt for han, når overgangsvinduet åpner noen måneder. Han har kniven på strupen og må prestere, Eggen ga jo han denne sjansen til å bevise at han er god nok.
Snæbbus nevnte vel i fjor, at de hadde laget et sluttpakke til han, hvem vet hva som står den, kanskje han har fått sjansen uten juni og uten å overbevise da, er nok sluttpakken er klar for Toth
Hva slags spillere tror dere FFK kommer til å forsterke seg med til sommeren?
Har prisen på Norske fotballspillere blitt for høy? Den nye medieavtalen har i allefall presset prisene et godt stykke oppover. Lurer på om de ikke ser seg om i Sverige og eller kanskje Danmark. Det er vel også stor sansynlighet for at vi kjøper en god lovende 1.div spiller. Har egentlig ingen formening om hvor mye FFK kan handle for i sommer, men jeg går ut i fra at de ikke har råd til all verdens profilerte tippeligaspillere.
Håper fremdeles på Martinsen jeg da..
Tror dere det noen gang vil bli aktuelt å kjøpe Jon Andre Fredriksen, han er vel kanskje ikke god nok heller men?
Har prisen på Norske fotballspillere blitt for høy? Den nye medieavtalen har i allefall presset prisene et godt stykke oppover. Lurer på om de ikke ser seg om i Sverige og eller kanskje Danmark. Det er vel også stor sansynlighet for at vi kjøper en god lovende 1.div spiller. Har egentlig ingen formening om hvor mye FFK kan handle for i sommer, men jeg går ut i fra at de ikke har råd til all verdens profilerte tippeligaspillere.
Tror dere det noen gang vil bli aktuelt å kjøpe Jon Andre Fredriksen, han er vel kanskje ikke god nok heller men?
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Hvis vi skal kjøpe flere fra Moss så trur jeg det blir han høyrekanten Amin Askar. Visstnok et stort talent som er en typisk kantspiller. Kan kanskje bli en hit i tippeligaen hvis han fortsetter utviklinga si. Han Fredriksen var god den kampen jeg så på tv, da døm spilte mot Molde. Men er vel kantspiller, eller er han back? Er han back kan han væra aktuell.
Fredriksen er spiss.. Har alltid vært det før i allefall, siden karrieren i Råde IL :)
Mulig han er omskolert til mer kant. I allefall offensiv.
Spørsmålet er jo om han er god nok. Men serriøs, det er han. Trente godt i jula og ikkno fanteri.
Mulig han er omskolert til mer kant. I allefall offensiv.
Spørsmålet er jo om han er god nok. Men serriøs, det er han. Trente godt i jula og ikkno fanteri.
Ok er han spiss så trenger vi han værtfall ikke.. Der har vi nok som er bedre enn han.. Han var kant den kampen jeg så han, og er kant/back på fm så trudde han var det jeg..
ok.. Kan jo hende at han er back og. Stoler veldig på cm :) hehe
Enig at det ikke er spiss vi trenger først. Men han klarer noe spissene våre kunne gjort bedre. Han har etterhvert blitt er freidig avslutter. Veldig hissig på avslutninger som han selv er flink til å komme til.
Har du troa på at Vidar kommer da?
Enig at det ikke er spiss vi trenger først. Men han klarer noe spissene våre kunne gjort bedre. Han har etterhvert blitt er freidig avslutter. Veldig hissig på avslutninger som han selv er flink til å komme til.
Har du troa på at Vidar kommer da?
Jeg har faktisk ganske stor tru på det, for jeg trur at Eggen skjønner at Bora ikke holder så mange år til og vi veit jo at Martinsen er en bra stopper. Håper han kommer i sommer, men håper ikke han kommer for enhver pris. Han har jo til gode å bevise hva han står for på et høyt nivå. Men jeg både håper og trur at han kommer i løpet av året!
Han beviste nok mye mot Molde. Jeg har halveis trua selv, men jeg tror også det avhenger litt av hvordan Moss ligger an etter halvspilt sesong. Men å kjøpe spillere fra Moss er jo bankers :) Bare se hvor alle landets profilerte spillere kommer fra :)
Erland Johnsen, Simen Brenne, Leif Erik Andersen, Myhre, Raymond Kvisvik, Storflor, Martin Andresen, Bernier, Enerly, og snart Martinsen.. Bare for å nevne noen :)
Erland Johnsen, Simen Brenne, Leif Erik Andersen, Myhre, Raymond Kvisvik, Storflor, Martin Andresen, Bernier, Enerly, og snart Martinsen.. Bare for å nevne noen :)
Det er sant, var veldig god mot Molde og sånn sett veit vi jo litt hvor god han er..
Mange gode derfra ja...
Mange gode derfra ja...
Opprinnelig postet av Shadar
Hva slags spillere tror dere FFK kommer til å forsterke seg med til sommeren?
Hadde vært fint med Fredriksen, jeg ble iallefall overbevist etter kampen mot Sparta.
Ikke spesielt dårlig skussmål fra treneren i Moss heller.
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article2105191.ece
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914