Nye spillere til sommeren ?
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Som sagt Roger hjem så er jeg lykkelig.
Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Opprinnelig postet av bønna
Enig Vlad, klubben til Roger rykker mest sannsynelig ned og har økonomiske problemer. Roger hadde vært en fin tilvekst på midtbanen vår.
Hadde virkelig Roger blitt en tilvekst på midtbanen vår? På bekostning av hvem?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Enig Vlad, klubben til Roger rykker mest sannsynelig ned og har økonomiske problemer. Roger hadde vært en fin tilvekst på midtbanen vår.
Har en ny Risholt nå... Bjørkøy
Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!
Hva med:
-Frode Kippe
-Frode Johnsen
-Øyvind Storflor
- Jan G. Solli
- Jone Samuelsen (mulig arvtaker til Brenne?)
Kanskje til og med Winters er lei av benken i Brann snart?
Hadde ikke vært noen nedtur noen av disse spillerne, selv om jeg ikke mener at de er gode nok til 1.elveren
Opprinnelig postet av Topscorer
Johnny Hansen er en notorisk bråkmaker. Han trenger vi ikke!! Men som Nils Johan Semb sier. Det ser ut til at spissen mangler.
Semb har da aldri sagt noe vettugt. Grunnen til at han var landslagstrener er at han var kompis med de rette folka i NFF. Når det gjelder ny spiss, så bør vi nok se an ståa i noen kamper. Tarik og Toth har vist i vinter at de er gode. Og når tospannet West/Hoås friskner til så blir det mål i bøtter og spann :)
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Spissene våre har jo ferdigheter. At vi ikke har den rette spisstypen, storscoreren, tror jeg sitter mentalt. Tror både Wiig, Tarik, Hoås og Toth kunne vært toppscorere. Man ser på dem at de ikke er helt sikre på seg selv når det kommer til avslutningene. Det er ikke så mye som skal til se. Det er denne vriene fokusering og i tillegg bli vant til å bare banke inn ballene i mål lenge nok.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Jeg mener at vi ikke har noe spissproblem, vi har jo mange gode spisser. Og når Hoås kommer i form trur jeg at han kommer til å score en del mål. Og vi har jo Toth og Wiig som er ganske målfarlige da! West skaper mye målsjanser for andre og han kan fort få mange straffer på en sesong.
Hvordan kan du si at Martin Wiig er målfarlig?
Han scoret fem i fjor, treningskampene i år har det blitt tre, eller fire, er ikke noe goalgetter da.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Med tanke på at han spilte mye kant i fjor så syns jeg han scora ganske mye. Det var ikke veldig mye han spilte spiss i fjor. Han scora jo mest av døm som skal væra spissene våre!
Det sier kanskje mest om hvor dårlige spissene våres var i fjor, Martin spilte 23. kamper i fjor, da er det med innbytt også.
Opprinnelig postet av denialsander
Tja - han er hvertfall ikke dårligere enn Bjørkøy eller Ramberg
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Frode
Frode
- FFK nr. 4 i tippeligan 06
Negativit? Er det ikke sant Husgutt, spissene er har ikke levert, du kan vel ikke mene noe annet?
Men, det som er positivt er forsvaret og midtbanen de har gjort det bra.
Simen Brenne, Hans Erik Ramberg Pål og Raio, de har imponert og er kanskje bærebjelkene i laget.
Oi, jeg var jo positiv, mr Husgut, smil litt nå a?
Når det gjelder spille typer som klubben er interesert i, er det backer, midtstopper, kant og bakroms spiss som jeg har nevnt tidligere.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914