Nye spillere til sommeren ?
3 stk er ledig på markedet.. en som jeg ikke kjenner noe spess til om hvor han kan spille eller brukes, men jeg håper noen kan svare meg på det.. her er dem 3 Jonny Hanssen, Christer George og Roger Risholt.
den jeg ikke kjenner til er jonny hanssen..
les det her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112961
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
han spiller midtbane sentalt og er en dårligere utgave av tommy svindal larsen...
Lasse Båtstad
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Av disse vil jeg kun ha Rogern - de andre forsterker ikke FFK.roger var ikke spiss
Opprinnelig postet av keiko99
Av disse vil jeg kun ha Rogern - de andre forsterker ikke FFK.roger var ikke spiss
Har jeg sagt det da? Men her var det snakk om ledige spillere på markedet - ikke en spiss.
Og av disse 3 så vil jeg ha Roger Risholt. Christer George og Johnny Hansen hever ikke FFK.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Det ville vært noe, men som sagt, ganske langt ut i det blå!
Da hadde vi hvertfall fått oss en mål-scorer.
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Av disse vil jeg kun ha Rogern - de andre forsterker ikke FFK.
Dette er jeg helt enig i, men når Nils J. Semb uttaler at vi trenger en spiss, så er jeg helt uenig. Synes han er dristig som sier det etter kun å ha sett en kamp og tror tiden ganske snart vil vise at vi har nok gode spisser.
Noe av det mest gledelige ved kampen mot Brann, synes jeg var spillet til Pål Andre Czwartek. Både undertegnede og mange andre har ment at høyrebackplassen var FFK`s svakeste del, men det synes jeg PAC motbeviste kraftig på mandag.
Vår svakeste del er kanskje at vi ikke har gode nok erstattere i forsvarsrekken. Denne lagdelen kan bli vesentlig svekket ved skader/karantener, i motsetning til midtbanen og angrepet, som vi nesten ikke er sårbare for skader/karantener i det hele tatt.
FFK på toppen i 2006
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
spiss er jo Christer George da..
George har vel brekt benet, og er ute i ca. 6 mnd. Så han kan du nok utelukke.
Menm som sagt er kanskje C.Berg den mannen jeg savner. Hadde vært godt å ha en Helland-type å satt innpå på slutten av kampen mot Brann.
Fredd
hmm.. den helland-typen du snakker om heter kanskje Christian Petersen (hvis Are Tronseth ikke er tilgjengelig)..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Ikke sa uventet at Rami Shaban var banens beste og reddet 1 poeng for FFK, synes jeg.
Dette samtidig som Semb gjentar noe flere vel har sagt / skrevet lenge FFk trenger spissforsterkning.
Tror heller ikke at Roger R hadde gjort seg bort a midtbanen, men foerst og fremst en spiss tror jeg da.
Gledelig at Bertie slapp karantene, trenger han videre.
Haaper at Rami Shaban fortsetter med storspillet slik at FFk kan henge med til spisskompetansen styrkes.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Av disse vil jeg kun ha Rogern - de andre forsterker ikke FFK.
Dette er jeg helt enig i, men når Nils J. Semb uttaler at vi trenger en spiss, så er jeg helt uenig. Synes han er dristig som sier det etter kun å ha sett en kamp og tror tiden ganske snart vil vise at vi har nok gode spisser.
Noe av det mest gledelige ved kampen mot Brann, synes jeg var spillet til Pål Andre Czwartek. Både undertegnede og mange andre har ment at høyrebackplassen var FFK`s svakeste del, men det synes jeg PAC motbeviste kraftig på mandag.
Vår svakeste del er kanskje at vi ikke har gode nok erstattere i forsvarsrekken. Denne lagdelen kan bli vesentlig svekket ved skader/karantener, i motsetning til midtbanen og angrepet, som vi nesten ikke er sårbare for skader/karantener i det hele tatt.
Der kan dere se! Pål er bælfin han! En av mine favoritter som dere sikkert har skjønt..
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av dracula
Sitter i ferieland og leser om kampen og reaksjoner osv.
Ikke sa uventet at Rami Shaban var banens beste og reddet 1 poeng for FFK, synes jeg.
Dette samtidig som Semb gjentar noe flere vel har sagt / skrevet lenge FFk trenger spissforsterkning.
Tror heller ikke at Roger R hadde gjort seg bort a midtbanen, men foerst og fremst en spiss tror jeg da.
Gledelig at Bertie slapp karantene, trenger han videre.
Haaper at Rami Shaban fortsetter med storspillet slik at FFk kan henge med til spisskompetansen styrkes.
Jeg lurer litt på hvilken kamp Semb så på, for jeg er ikke helt enig med analysen hans... :-)
Greit nok at Brann var hakket bedre enn FFK i andre omgang, men å si at FFK ikke hadde sjanser er en betydelig overdrivelse.
Når det gjelder mål og målscorere er det vel fler lag enn FFK som sliter - siden det ble så mange kamper uten mål i det hele tatt. Det er spekulativt, tabloid-orientert og direkte latterlig å konkludere med noe som helst etter bare 90 spilte minutter av årets sesong.
De som så kampen med mindre ølbriller en Semb ville kanskje se ting annerledes.
Hvem er det som bryr seg om Semb uansett?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
-Her Var Det Glatt, Gett-
Opprinnelig postet av Rune Haugen
spiss er jo Christer George da..
George har vel brekt benet, og er ute i ca. 6 mnd. Så han kan du nok utelukke.
Det rette skal vel være at han har brukket armen og er ute i 2 måneder.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hva med å fiske etter Sigurd Rushfeldt? Redd han vil lenger nord, men verdt et forsøk. Mannen har jo bevist at han vet hvor kassa står.
Hva må vi betale for Sigurd? Er han verdt det? Nei, det kan jeg absolutt ikke tenke meg.
Bør vi ikke heller finsikte det europeiske markedet etter spillere rundt 23-25 års alder som vi kan ha noen år - og som har bevist at de kan noe? Ser liksom ikke helt poenget med å blåse 95% av pengene på et spillerkjøp som ikke holder mer enn en sesong...
Vi har kun spilt 90 minutter - og hvis vi fortsetter å spille oss frem til så mange målsjanser som vi gjorde mot Brann vil FFK fort få en skikkelig toppscorer i år.
Jeg synes egentlig debatten om en ny spiss er skuffende og unødvendig - så lenge vi har så mange spillere som er i stand til å score mål og som har forskjellige kvaliteter.
Under Brann-kampen (jeg satt på J-feltet) var jeg nødt til å overhøre et par "fotballkjennere" som satt rett bak meg. Det de hadde å formidle - etter ca. 15-20 minutters spill - var at Toth stinket (hallo, så de kampen eller hva f__en så de på??) og at han omgående burde byttes ut...
Det er jo slike supportere vi behøver... De heiet ikke, ropte ikke, klappet ikke - men fy f__n så flinke de var til å kritisere.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914