Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan Yherland dunke ut Kviksvik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 11 apr 06, 18:03
Kvisvik er vel ikke vist noe i etter at han kom hit fra Brann, virker som han har klippekort samme hvor dårlig han spiller.
Formen er vel heller ikke noe særlig, tenker på treningskampene og kampen i går.
Kan en frisk Yherland ta i fra Kvisvik plassen, for det er vel på venstrekanten Yherland kan spille.
Tror Kvisvik kunne ha godt av litt konkurranse  og kanskje noen kamper på benken, slik at han skjønner at han må prestere.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 11 apr 06, 18:10
Det bør helt klart være mulig slik jeg så kvisvik spille i går, var jo helt annonym. Tror nok eggen bør ta en alvorsprat med kvisvik, en så dyr spiller bør helt klart gå foran å vise litt mer vilje og engasjement i spillet enn det han gjorde i går. Fortsetter han sånn så bør helt klart macki gå inn å ta plassen, alder har ikke noe å si så lenge man er god nok.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 11 apr 06, 18:26
Vi vet alle at Kvisvik er en god spiller, gode innlegg samtidig som han har teknikk, men det er kanskje vanskeliger å gjøre en god jobb på et lag som har dårligere spillere en det man er vandt til, når kampformen kommer om noen uker og gutta begynner å bli samkjørt og vet hvor de har hverandre vil ting klaffe bedre, men må si jeg var imponert over den defansive jobben han gjorde igår. Kvisvik og Yherland er jo to forskjellige typer spillere, Kvisvik har fotballhodet og er god på krossballer og innleg og til å slå gode dødballer, Yherland har fart og kan utfordre med det og med finter. Men er samtidig ikke så god på innlegg. Det som er fint med å ha to så forskjellige kantspillere er at de kan være med på å forandre kampbildet når de byttes.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 11 apr 06, 21:44
Endret: 11 apr 06, 21:46
Synes vel heller man kan prøve både Kvisvik og Yherland samtidig. Kanskje flytte Kvisvik inn sentralt, og la Yherland ta venstre kant. Skulle vel se slik ut tenker jeg:

1. Rami

2. Pål                                      4. Bora                                      5. Raio                         3. Bertelsen

7. Brenne                                      8 Bjørkøy                                   11. Kvisvik

Tarik                                                                     Toth                                                   Yherland

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 11 apr 06, 22:03
Endret: 12 apr 06, 00:02
mulig det her er løsningen, men har ikke jonna bedre kvaliteter til å spille høyere kant en simen?? er ikke sikker jeg, og regner med at Eggen vet hva han gjør, men skulle vært gøy å sett noe ala dette her....

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 11 apr 06, 22:36
Endret: 12 apr 06, 00:02
Må ikke glemme at vi har flere som kan bekle den plassen, hvis det skulle bli et valg..
Hoås og West ville da antageligvis konkurert om den plassen sammen med Yherland..

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 11 apr 06, 23:55
det er et god tanke du kommer med der oleberg, men kabalen på midtbanen går ikke helt opp allikevel. slik eggen organiserte treeren på midten, lå simen sentralt foran de to andre defensive. jeg mener eggen kamuflerte den populære 4-2-3-1 formasjonen, med tarik, simen og raymond i et ledd bak tóth. slik jeg ser det er det ikke både plass til simen og raymond sentralt i dette systemet. simen er god nok for å ligge som et stasjonært midtbaneanker, men han er så mye bedre i en friere rolle med driv fremover. raymond kunne passe der med pasningsfoten, men han har ikke de defensive kvalitetene for rollen. (selv om jeg syns du jobba bra defensivt i går raymond!)

hvis eggen er villig til å tenke mer klassisk rbk-4-3-3, kan man bruke bjørkøy eller hansi sentralt, med raymond og simen som indreløpere. et system hvor vi også har en god backup i en klassisk indreløper, røn. da kan vi få mye morsomt vingspill på stadion med både mackie og tarik. så får vi hente igjen han stian også

med ffk til champions league!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 12 apr 06, 18:20
Opprinnelig postet av A9$h
Det bør helt klart være mulig slik jeg så kvisvik spille i går, var jo helt annonym. Tror nok eggen bør ta en alvorsprat med kvisvik, en så dyr spiller bør helt klart gå foran å vise litt mer vilje og engasjement i spillet enn det han gjorde i går. Fortsetter han sånn så bør helt klart macki gå inn å ta plassen, alder har ikke noe å si så lenge man er god nok.

Er du helt rar eller? Kvisvik jobbet som en helt i går. Å slå målgivende og score mål er ikke det eneste han kan. Kvisvik gjorde veldig mye bra utpå der til tross for at det ikke var noe bra underlag. 
Jeg så en Kvisvik som jobbet hardt og jaget ball, og markerte bra i det defensive. Lurer på hva dere så..

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 12 apr 06, 18:58
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av A9$h

Er du helt rar eller? Kvisvik jobbet som en helt i går. Å slå målgivende og score mål er ikke det eneste han kan. Kvisvik gjorde veldig mye bra utpå der til tross for at det ikke var noe bra underlag. 
Jeg så en Kvisvik som jobbet hardt og jaget ball, og markerte bra i det defensive. Lurer på hva dere så..

Synes han ble litt for mye løpende mellom brann spillerne!! men han prøvde, det skal han ha for

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 12 apr 06, 22:58
Endret: 12 apr 06, 22:58

I vinter hadde Eggen helt konkrete planer om å bruke Kvisvik mere sentralt. Jeg tipper at Mc Donald tar venstrevinglassen etterhvert og at Eggen igjen tar frem planen sin og bruker Kvisvik som en sentral servitør.

FFK på toppen i 2006

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 12 apr 06, 23:09
venter bare på at west skal bli i kamp for før de flytter kvisvik inn sentralt

Er det noen som klarer det er det du D

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 13 apr 06, 10:50
Kvisvik var jo også i perioder av kampen nesten rein høyreving og. Kan jo hende han skal kunne ta over for der Enerly kunne spille også. Må innrømme at jeg håper vi får sett McDonald mye på venstresida i år.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 17 apr 06, 17:00
Mulig jeg tar feil, men kan ikke Brian West spille høyreving? Med andre ord, kan ikke Yher og Brian spille samtidig på hver sin side? Synes vi har de offensive kantene bra dekket opp nå, med også Tarik som viser at han bør få spilletid i år!

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 apr 06, 17:01
vil heller ha tarik på høyreving..

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 17 apr 06, 17:30
Vil gjerne ha Tarik på høyreving jeg også, sannsynligvis kommer ikke Brian til å spille alle kamper fra start heller, så håper vi får se mye fra Tarik!

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 17 apr 06, 18:40
Nå ble akkurat Raymond  bytta ut, så det kan vel være at  McDonald får en mulighet i neste kamp, tenker jeg...

Raymond er nok en sånn spiller som kan avgjøre en kamp hvorsomhelst og nårsomhelst. Sånn sett kan det forsvare  Raymonds "klippekort", i mine øyne. 

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 apr 06, 12:05
Opprinnelig postet av Asgeir
Nå ble akkurat Raymond  bytta ut, så det kan vel være at  McDonald får en mulighet i neste kamp, tenker jeg...

Raymond er nok en sånn spiller som kan avgjøre en kamp hvorsomhelst og nårsomhelst. Sånn sett kan det forsvare  Raymonds "klippekort", i mine øyne. 

Mackie er fortsatt ute med skade vel ??

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04

Lagt til: 18 apr 06, 12:51
Skulle akkurat til å spørre om det samme, McDonald er vel fortsatt ute med skade?? i så tilfelle får vi vel ikke se han før nærmere sommeren...

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 18 apr 06, 12:54
Opprinnelig postet av Marensius
Skulle akkurat til å spørre om det samme, McDonald er vel fortsatt ute med skade?? i så tilfelle får vi vel ikke se han før nærmere sommeren...

Blir nok klar før det skal du se.. Han er vistnok klar for trening igjen...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914