Kan Yherland dunke ut Kviksvik
Formen er vel heller ikke noe særlig, tenker på treningskampene og kampen i går.
Kan en frisk Yherland ta i fra Kvisvik plassen, for det er vel på venstrekanten Yherland kan spille.
Tror Kvisvik kunne ha godt av litt konkurranse og kanskje noen kamper på benken, slik at han skjønner at han må prestere.
---------------------------
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
1. Rami
2. Pål 4. Bora 5. Raio 3. Bertelsen
7. Brenne 8 Bjørkøy 11. Kvisvik
Tarik Toth Yherland
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 11 apr 06, 22:03
Endret: 12 apr 06, 00:02
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Hoås og West ville da antageligvis konkurert om den plassen sammen med Yherland..
hvis eggen er villig til å tenke mer klassisk rbk-4-3-3, kan man bruke bjørkøy eller hansi sentralt, med raymond og simen som indreløpere. et system hvor vi også har en god backup i en klassisk indreløper, røn. da kan vi få mye morsomt vingspill på stadion med både mackie og tarik. så får vi hente igjen han stian også
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av A9$h
Det bør helt klart være mulig slik jeg så kvisvik spille i går, var jo helt annonym. Tror nok eggen bør ta en alvorsprat med kvisvik, en så dyr spiller bør helt klart gå foran å vise litt mer vilje og engasjement i spillet enn det han gjorde i går. Fortsetter han sånn så bør helt klart macki gå inn å ta plassen, alder har ikke noe å si så lenge man er god nok.
Er du helt rar eller? Kvisvik jobbet som en helt i går. Å slå målgivende og score mål er ikke det eneste han kan. Kvisvik gjorde veldig mye bra utpå der til tross for at det ikke var noe bra underlag.
Jeg så en Kvisvik som jobbet hardt og jaget ball, og markerte bra i det defensive. Lurer på hva dere så..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av A9$h
Det bør helt klart være mulig slik jeg så kvisvik spille i går, var jo helt annonym. Tror nok eggen bør ta en alvorsprat med kvisvik, en så dyr spiller bør helt klart gå foran å vise litt mer vilje og engasjement i spillet enn det han gjorde i går. Fortsetter han sånn så bør helt klart macki gå inn å ta plassen, alder har ikke noe å si så lenge man er god nok.
Er du helt rar eller? Kvisvik jobbet som en helt i går. Å slå målgivende og score mål er ikke det eneste han kan. Kvisvik gjorde veldig mye bra utpå der til tross for at det ikke var noe bra underlag.
Jeg så en Kvisvik som jobbet hardt og jaget ball, og markerte bra i det defensive. Lurer på hva dere så..
Synes han ble litt for mye løpende mellom brann spillerne!! men han prøvde, det skal han ha for
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 12 apr 06, 22:58
Endret: 12 apr 06, 22:58
I vinter hadde Eggen helt konkrete planer om å bruke Kvisvik mere sentralt. Jeg tipper at Mc Donald tar venstrevinglassen etterhvert og at Eggen igjen tar frem planen sin og bruker Kvisvik som en sentral servitør.
FFK på toppen i 2006
Er det noen som klarer det er det du D
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)
Raymond er nok en sånn spiller som kan avgjøre en kamp hvorsomhelst og nårsomhelst. Sånn sett kan det forsvare Raymonds "klippekort", i mine øyne.
Opprinnelig postet av Asgeir
Nå ble akkurat Raymond bytta ut, så det kan vel være at McDonald får en mulighet i neste kamp, tenker jeg...
Raymond er nok en sånn spiller som kan avgjøre en kamp hvorsomhelst og nårsomhelst. Sånn sett kan det forsvare Raymonds "klippekort", i mine øyne.
Mackie er fortsatt ute med skade vel ??
Opprinnelig postet av Marensius
Skulle akkurat til å spørre om det samme, McDonald er vel fortsatt ute med skade?? i så tilfelle får vi vel ikke se han før nærmere sommeren...
Blir nok klar før det skal du se.. Han er vistnok klar for trening igjen...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914