Husk meg
Brukernavn
Passord

tarik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 11 apr 06, 01:40
synes han var en av kampen`s profiler mens han var på banen jeg!!!!   var veldig beveglig fremover og kunne ha skåret mål både en og to ganger,men han hadde glemt å lagt igjen den berømte ryggsekken i garderoben.. hadde noen gode defansive løp og taklinger også!!! spiller poeng 5. det fikk han også på vg!!

http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=15457&sesong_id=103&klubb_id=121

---------------------------

Lasse Båtstad

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 11 apr 06, 08:39
Enig med deg Lasse, at Tarik var "stor".
Neste kamp kommer målet eller målene, for denne lille tassen har mål teft, ...han må bare være litt kaldere i avslutningene.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03

Lagt til: 11 apr 06, 08:49
Enig. Det som gjør ham unik er at han faktisk tørr og utfordre tross hans unge alder. Tror vi vil få mye glede av denne gutten utover i sesongen. Synes også at Toth spiller en kjempekamp på topp. Han gav virkelig brannstopperne kamp om hver ball og jeg tror de kjenner det godt i kroppen idag.

alt i alt er jeg meget fornøyd med det spillet/innsatsen som laget leverte igår kveld. Brenne var vår bestemann med Rami, Toth og Tarik hakk i hæl...

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 11 apr 06, 13:22
Tarik kommer til å bomme inntil han første gang treffer, og da vil han få en aha-opplevelse (åpenbaring) mht avslutninger, og så vil han aldri mer bomme for FFK! De gutta som virkelig er gode avslutning kan fortelle at "det var som om tiden sto stille" når de scorer

Toth kommer seg, jeg syntes han virka veldig solid inne i boksen, han vant hodedueller mot spillere som er langt større enn han, og han klarte også å vende opp et par ganger, få kontroll på ballen på brøstet osv. Tror dette skal bli bra. Det kan vel se ut som om Toth konkurrerer med Hoås om denne plassen (møtende spiss). Toth er ikke på langt nær så god som Hoås på hodet, men mye raskere, sterkere og klokere inne i boksen. Jeg tipper at vi vil bruke Hoås mot lag som har svake hodespillere, mens vi vil bruke Toth mot lag med sterke hodespillere.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 11 apr 06, 13:33
Endret: 11 apr 06, 13:34
Opprinnelig postet av Asgeir

Toth er ikke på langt nær så god som Hoås på hodet, men mye raskere, sterkere og klokere inne i boksen.

Bare Hoås har lært seg å hoppe, så ser jeg han som "mye" bedre en Toth på hodet men hvis jeg tar med det jeg så av Hoås ifjor så ekke Toth langt unna...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 11 apr 06, 13:46
Tarik kommer til å bomme inntil han første gang treffer, og da vil han få en aha-opplevelse (åpenbaring) mht avslutninger, og så vil han aldri mer bomme for FFK! De gutta som virkelig er gode avslutning kan fortelle at "det var som om tiden sto stille" når de scorer

Toth kommer seg, jeg syntes han virka veldig solid inne i boksen, han vant hodedueller mot spillere som er langt større enn han, og han klarte også å vende opp et par ganger, få kontroll på ballen på brøstet osv. Tror dette skal bli bra. Det kan vel se ut som om Toth konkurrerer med Hoås om denne plassen (møtende spiss). Toth er ikke på langt nær så god som Hoås på hodet, men mye raskere, sterkere og klokere inne i boksen. Jeg tipper at vi vil bruke Hoås mot lag som har svake hodespillere, mens vi vil bruke Toth mot lag med sterke hodespillere.

Jeg er enig i alt du sier, Asgeir, bortsett fra at Toth er raskere enn Hoås. 
Det rette etter min mening skal være: Toth ser raskere ut enn Hoås pga. mye kortere ben og derfor kortere steg.

Faktisk så var Toth den tregeste i spillerstallen, når det sist år ble gjennomført en 40 meters test. 
Bertelsen var den raskeste og West fikk forbud mot å prøve seg pga. frykt for at han skulle pådra seg strekkskader.

FFK på toppen i 2006

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 11 apr 06, 14:11
Jeg synes Toth klarte seg meget bra... Må vare deilig for midtbanen å spille på ham ... går ikke ballen høyere enn brystkassa hannes så er det umulig å ta ballen fra ham... han er flink til å dempr og slå støttepasning igjen... legg mreke på løpa som kom .. det var oppspil på Toth, kvalitets nedtak og støttepassning igjen... mer enn godkjent synes jeg ...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 11 apr 06, 15:08
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg synes Toth klarte seg meget bra... Må vare deilig for midtbanen å spille på ham ... går ikke ballen høyere enn brystkassa hannes så er det umulig å ta ballen fra ham... han er flink til å dempr og slå støttepasning igjen... legg mreke på løpa som kom .. det var oppspil på Toth, kvalitets nedtak og støttepassning igjen... mer enn godkjent synes jeg ...

Absolutt enig!  Jeg synes det Toth viste i går understreket de korte, men gode (mener jeg fortsatt) glimtene han viste i fjor. 

Jeg må si at Toth overrasker positivt med å være så sterk og god med ryggen mot mål - SAMTIDIG som han ved flere anledninger viste at han vet hvor han skal plassere seg foran mål. 

I går manglet han bare en scoring på å vise at han virkelig blir en god spiller for oss i år.

Fuh! Fuh! Fuh!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 12 apr 06, 13:18
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Det rette etter min mening skal være: Toth ser raskere ut enn Hoås pga. mye kortere ben og derfor kortere steg.

Faktisk så var Toth den tregeste i spillerstallen, når det sist år ble gjennomført en 40 meters test. 
Bertelsen var den raskeste og West fikk forbud mot å prøve seg pga. frykt for at han skulle pådra seg strekkskader.

Hurtighet i fotball er veldig mange ting. Blant annet er de første 4 meterene utrolig viktig i fotball. Dess nærmere du kommer målstreken, dess viktigere er det med raske steg. Ingen skal beskylde Hoås for å ha rask 5-meter. Han har ganske rask 40-meter, og enda raskere 60-meter. Bertelsen er veldig rask på 40-meter, veldig rask på 20-meter, men tregere igjen på 60 eller 100.

Når jeg påstår at Toth er raskere enn Hoås, så tenker jeg på den hurtigheten du trenger i boksen, dvs de første 3-4 skritta. Det er i den sammenhengen Toth er raskere enn Hoås. Dette har blant annet med benlengden å gjøre, som du sier. Og type muskestyrke, som Toth åpenbart har ganske mye av. Men jeg er enig i at han er mer sterk og seig, enn rask og eksplosiv. Toth ser for meg ut som en boks-kriger, og det er derfor jeg tror han kommer til å bli brukt mot hodesterke forsvar.

Personlig mener jeg at Hoås og Toth utfyller hverandre ekstremt godt, men da ikke samtidig på banen! Tilsammen har de betydelig spisskompetanse!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 12 apr 06, 13:50
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Hurtighet i fotball er veldig mange ting. Blant annet er de første 4 meterene utrolig viktig i fotball. Dess nærmere du kommer målstreken, dess viktigere er det med raske steg. Ingen skal beskylde Hoås for å ha rask 5-meter. Han har ganske rask 40-meter, og enda raskere 60-meter. Bertelsen er veldig rask på 40-meter, veldig rask på 20-meter, men tregere igjen på 60 eller 100.

Når jeg påstår at Toth er raskere enn Hoås, så tenker jeg på den hurtigheten du trenger i boksen, dvs de første 3-4 skritta. Det er i den sammenhengen Toth er raskere enn Hoås. Dette har blant annet med benlengden å gjøre, som du sier. Og type muskestyrke, som Toth åpenbart har ganske mye av. Men jeg er enig i at han er mer sterk og seig, enn rask og eksplosiv. Toth ser for meg ut som en boks-kriger, og det er derfor jeg tror han kommer til å bli brukt mot hodesterke forsvar.

Personlig mener jeg at Hoås og Toth utfyller hverandre ekstremt godt, men da ikke samtidig på banen! Tilsammen har de betydelig spisskompetanse!

Jeg er selvfølgelig enig i alt du skriver, Asgeir.
Når jeg påpekte at Toth er ganske treg og tregere enn Hoås, så var ikke det fordi jeg var misfornøyd med ham, men kun fordi han har et minus ved å være treg på feks. 40 meter. Faktisk så synes jeg han klarte seg veldig bra mot Brann og jeg tror også han kan bli en nyttig spiller denne sesongen.
Men han er ikke en slik siller som man slår en lang løperball til, slik man kan gjøre med West. Han er nettopp en spiller som er god inne i boksen, med gode mottak, sterk i kroppen og med god spilleforståelse og selvfølgelig at han har gode muligheter til å bli en notorisk målgjører for FFK.

West, Hoås og Toth er egentlig tre helt forskjellige spisstyper og nettopp det mener jeg er en fordel i år, for da har man en mulighet til å forandre kampbilde, dersom det skulle være ønskelig.

FFK på toppen i 2006

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 12 apr 06, 14:37

Nettopp det faktum at vi har flere spiller på samme plass - med forskjellige kvaliteter - er en styrke. Det som gjenstår å se er om vi i år vil gjøre litt tidligere  (gjerne også mer offensive) spillerbytter. 

Jeg, som så mange andre, lot meg imponere av RBKs bortekamp mot LSK. En av de viktigste årsakene til opphentingen var at RBK ikke lot seg knekke - og at de gjorde offensive bytter. Det var helt klart med på å avgjøre kampen, selv om ingen av spillerne som kom inn stod for scoringene. 

Fuh! Fuh! Fuh!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 13 apr 06, 18:08
Endret: 13 apr 06, 18:09
Nå lar Hans Erik Ramberg seg spesielt imponere over unggutten Tarik Elyounoussis oppvisning i serieåpningen mot Brann. 17-åringen, som har tatt over Dagfinn Enerlys rolle på høyre midtbaneplass, imponerte og burde strengt tatt scoret i hvert fall ett mål.

- Den gutten imponerer meg veldig, og det forundrer meg ikke om han selges for et sted mellom 20 og 30 millioner kroner i løpet av et par år. Etter kampen sa jeg til han at «Det er bra du ikke scoret, for da ville du blitt snappet opp av en storklubb med en gang». Vent å se, den gutten kan vente seg en stor framtid på fotballbanen. 

Ramberg har god tro på Tarik. Kanskje vi burde ta han under våre vinger med en gang. Satse på at han blir en stor en.

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 13 apr 06, 23:56
må si meg enig!!! men det er viktig å ikke ha for store forhåpninger til gutten!!! men han blir stor!!!!   veldig stor...

Lasse Båtstad

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 14 apr 06, 02:00
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
må si meg enig!!! men det er viktig å ikke ha for store forhåpninger til gutten!!! men han blir stor!!!!   veldig stor...

Gårsdagens selvmotsigelse?

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 14 apr 06, 12:00
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad

Gårsdagens selvmotsigelse?

Absolott. Jeg kjente en latter-tåre trille når jeg leste kommentaren.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914