Sesongkortpris kontra enkeltbillett
Er hinsides alle rabbatt og tilbud regler og særdeles elendig måte å "belønne" lojale karer og damer som kæsjer ut på forskudd flere tusen spenn.
.......Og si at forrett på nye stadion er en fordel. Kommer til å være plass nok til alle likevel.
Forklaring anyone ????
---------------------------
Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!
Dessuten er vel hovedargumentet deres at man er sikret plass på nåværende Stadion. De med enkeltbilletter som ønsker å sitte får jo ikke akkurat kremplasser på nåværende Stadion om de ikke punger ut med sesongkort.
Der jeg sitter koster det forresten 2800 for sesongkort. Om man skulle kjøpt enkeltbilletter ville det kostet 2860, ergo sparer jeg 60 kroner :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Sparer altså 3,08 pr. kamp ved å kjøpe sesongkort.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Når jeg titter på sesongbillett(ene), blir jeg frustrert over den j.... avgiften..!! selvom den er bare på 2,49kr!!! HVORFOR
Opprinnelig postet av Vlad
Mulig jeg har sovet i timen,men hvorfor må vi gi 13 kroner mer pr.billett for sesongkort enn for enkeltbilletter.
Er hinsides alle rabbatt og tilbud regler og særdeles elendig måte å "belønne" lojale karer og damer som kæsjer ut på forskudd flere tusen spenn.
.......Og si at forrett på nye stadion er en fordel. Kommer til å være plass nok til alle likevel.
Forklaring anyone ????
Det er da helt frivillig om man vil kjøpe enkelt billett eller om man vil kjøpe sesong kort, Vlad.
De som kjøper sesong kort og betaler kr 13 mer pr. bilett, gjør kanskje det fordi man ønsker å være sikret den gode plassen man har plukket seg ut, i hele sesongen, uten å tenke på å huske å kjøpe en ny bilett til hver kamp.
Mange ønsker nok kansje også å sitte sammen med sin familie eller venner som man har kjøpt billett sammen med.
Og de ønsker kanskje ikke å komme ved siden av en fremmed som sitter å røyker i 90 minutter.
Og som du nevner, så får man fordelen av å være sikret en plass på den den nye stadion, en plass som man kan velge seg ut før resten av billettene blir lagt ut for nye kunder som ønsker å kjøpe sesong kort.
Og sist i køen kommer slike som deg Vlad, som heller vil spare kr 13 pr. kamp, og som kjøper seg enkelt bilett til hver enkelt kamp.
FFK på toppen i 2006
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Og de ønsker kanskje ikke å komme ved siden av en fremmed som sitter å røyker i 90 minutter.
Eventuelt så blir du sittende ved siden av denne fremmede som sitter og røyker hele sesongen :-P
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Vlad
Mulig jeg har sovet i timen,men hvorfor må vi gi 13 kroner mer pr.billett for sesongkort enn for enkeltbilletter.
Forklaring anyone ????
Det er da helt frivillig om man vil kjøpe enkelt billett eller om man vil kjøpe sesong kort, Vlad.
De som kjøper sesong kort og betaler kr 13 mer pr. bilett, gjør kanskje det fordi man ønsker å være sikret den gode plassen man har plukket seg ut, i hele sesongen, uten å tenke på å huske å kjøpe en ny bilett til hver kamp.
Mange ønsker nok kansje også å sitte sammen med sin familie eller venner som man har kjøpt billett sammen med.
Og som du nevner, så får man fordelen av å være sikret en plass på den den nye stadion, en plass som man kan velge seg ut før resten av billettene blir lagt ut for nye kunder som ønsker å kjøpe sesong kort.
Og sist i køen kommer slike som deg Vlad, som heller vil spare kr 13 pr. kamp, og som kjøper seg enkelt bilett til hver enkelt kamp.
Positivt feil snæbbus !! Jeg har sesongkort jeg og betalte det i januar og har betalt det det koster i alle år uten å knyste..Og av samme grunn som mange andre.samme plass med kompis hver kamp og slippe å dra til byen og ordne billetter hele tiden.
Det jeg er ute etter er ikke moralpreken om hvem som er sist i køen eller ikke ,ei heller de 13 kronene som sådan.
Har de andre klubbene dyrere billetter på sesongkortseter enn enkeltbilletter ? eller har FFK forklart hvorfor de er slik hos oss,om ikke de andre har det slik.? Forstår ikke hvorfor klubben ikke belønner de mest lojale,som kjøper sesongkort,med annet enn 13 kroner i ekstra pris.
Hvordan blir dette på nye stadion ? Jeg er heller ikke noen sist i køen supporter selv om jeg ifrågasetter enkelte ting ved klubben.Ser blant annet at mitt Manchester City får mye pepper av egne etter de flytta fra Maine Road til COMS.Mer paranoia med vakter.mindre hospitality og lenger fra gutta i byen. Nå er ikke vi i england,men mener det er viktig at klubber ikke glemmer de som satt der når ting var på trynet i jakten på mer penger.
Vet også godt at det er frivillig om man vil kjøpe sesongkort eller ikke. Jeg kjøper det frivillig,men ikke fremover om differansen mellom enkelt og sesongkort øker mer på nye stadion.
Få Roger hjem !!!
Få Roger hjem !!!
Opprinnelig postet av varheim
Jeg var nede tidligere i dag for å kjøpe billett: utsolgt på PH-feltet, og da mener jeg hele sesongen! I og med at jeg ikke hadde kjøpt tidligere, og ikke hadde råd når vi skulle fornye sesongkortet, må jeg nå stå på gressviktribunen SURT. Jeg ville betalt MER får å stå på PH-feltet!!!
Hva mener du med utsolgt på PH feltet HELE sesongen....?? Håper og regner med at du har misforstått....
Stolt Oslo Aristokrat
Litt merkelig å betale mer for å være trofast.
Prisen blir og litt høyere siden man må regne på tapte renteinntekter/alternativ investering på forskuddsbet. beløp.
Greit det er fint å ha samme plass og sånn, men COME ON!!!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Da har vi navn på de som ikke synger. Indianer!
Etterlysning:
Opprinnelig postet av Møklegård
Bra!
Da har vi navn på de som ikke synger. Indianer!
Har du ikke hørt det uttrykket før ?? Det er jo gammalt som alle haugær.
Etterlysning:
Var det ikke snakk om å innføre røykeforbud? Er vel en del klubber som har det alt..Ganske plagsomt når enkelte røyker i 80 av de 90 minuttene... Man skulle vel kunne klære seg uten den dritten i 2 omganger? Kan man gå seg en tur å røke i pausa
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914