Sesongkortpris kontra enkeltbillett
Opprinnelig postet av Møklegård
Bra!
Da har vi navn på de som ikke synger. Indianer!
Har du ikke hørt det uttrykket før ?? Det er jo gammalt som alle haugær.
Ingen som har sagt det til meg noen gang.
Kanskje fordi JEG synger på kampene?! ;)
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Vi får se hvor mange PH-billetter jeg klarer å karre til meg i morgen. Tar en tur ned på Aristrkraten da. Det var med blandet fornøyelse å stå på Gressviktribunen blant 40 12-15 åringer som hadde mye kult å fortelle i fra helgens begivenheter. De synger i hvert fall, det skal de ha. Ikke viktig kanskje, men utrolig mange som har tannregulering!! En annen ting jeg la merke til når jeg skuet bort på PH-feltet ... Radek røyka mye mindre enn i fjor!!!
---------------------------
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
For min del synes jeg det er mer enn nok røyk på tribunen....
Var det ikke snakk om å innføre røykeforbud? Er vel en del klubber som har det alt..Ganske plagsomt når enkelte røyker i 80 av de 90 minuttene... Man skulle vel kunne klære seg uten den dritten i 2 omganger? Kan man gå seg en tur å røke i pausa
Var det ikke snakk om å innføre røykeforbud? Er vel en del klubber som har det alt..Ganske plagsomt når enkelte røyker i 80 av de 90 minuttene... Man skulle vel kunne klære seg uten den dritten i 2 omganger? Kan man gå seg en tur å røke i pausa
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914