Husk meg
Brukernavn
Passord

De seks første kampene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 apr 06, 19:50
Det er viktig at FFK får en bra start, helst med tre poeng mot Brann og kanskje tre mot Ham-Kam.
De restrende kan vi håpe på noen poeng der?
Vi har en utrolig dårlig statistikk mot Lillestrøm og Vålerenga, blir vel lite med poeng der?

Blir det tap mot Brann og Ham-Kam, er vi fort nedi i sumpa igjen.

Man 10. April 19:00 Brann (h) -
Man 17. April 18:00 Viking (b) -
Søn 23. April 18:00 Ham-kam (b) -
Søn 30. April 18:00 Lillestrøm (h)
Ons 03. Mai 19:00 Start (b) -
Søn 07. Mai 18:00 Vålerenga (h) -

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 06 apr 06, 22:37
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er viktig at FFK får en bra start, helst med tre poeng mot Brann og kanskje tre mot Ham-Kam.
De restrende kan vi håpe på noen poeng der?
Vi har en utrolig dårlig statistikk mot Lillestrøm og Vålerenga, blir vel lite med poeng der?

Blir det tap mot Brann og Ham-Kam, er vi fort nedi i sumpa igjen.

Man 10. April 19:00 Brann (h) -
Man 17. April 18:00 Viking (b) -
Søn 23. April 18:00 Ham-kam (b) -
Søn 30. April 18:00 Lillestrøm (h)
Ons 03. Mai 19:00 Start (b) -
Søn 07. Mai 18:00 Vålerenga (h) -

Selv om FFk skulle slite i innledningen av sesongen tror jeg de vil heve spillet sitt utover sesongen, på sitt beste kan de slå veldig god motstand, men på sitt værste kan de tape mot dårlig motstand.. Tror at når banene blir grønne og sola og varmen kommer så vill FFKs spill komme mer til sitt rette.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 06 apr 06, 22:41
FFK møter de antatt sterkeste på rekke og rad, så de antatt svakere. underlig oppsett. kan slå heldig ut da ikke alle lag er for samspilte i starten av sesongen og en del overraskende resultater intreffer.

---------------------------

FFK på øvre halvdel!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 06 apr 06, 23:10

Jeg tror ikke at FFK har noe grunn til å frykte starten i årets TL, jeg mener, alt ligger til rette for tre poeng allerede på mandag. Fullt hus, sol(????) og ett hel tent FFK som ønsker å bevise at de er gode  første hjemmekamp!

Når det gjelder å tape, så tror jeg det første nederlaget kommer mot viking, viking er sterke, og vinner nok hjemme. 

Jeg tror ikke kamma borte blir noe særlig problem(selv med en begredelig treningskamp nå sist) revansje! 

LSK hjemme, tøfft, men ikke umulig, FFK kan bli sterke hjemme, og 1 poeng er langt fra usansynlig. 

Start borte, vi vant en meget viktig kamp med god margin i siste serierunde borte mot start i fjor, men med antal stangskudd imot og mengde flaks vi hadde da så er det vel muligheter for at start er skikkelig innstilt på å revansjere seg, men jeg er opptimist (ihvertfall så tidlig) så jeg sier 1 poeng! 

VIF hjemme, ikke umulig, men blir knall tøfft, har en følelse av at rekdal og co ikke er like gode i år, men siden FFK ikke har (på papiret) det sterkeste laget i TL i år heller, så sier jeg maks 1 poeng.

Da står vi med 8 -9 poeng etter 6 kamper, og da er vi godt igang!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914