Eggen skryter av Drillo
Opprinnelig postet av Eggen
– Men allerede i august skrev jeg brev til styret om at jeg kunne gå inn i en hundreprosentstilling igjen. Men jeg fikk aldri noe svar. Ikke før motgangen kom en måned seinere. Da ville de plutselig ha meg som hovedtrener sammen med Egil igjen. Dette kunne vi gjort en måned tidligere.
Rart at de ikke en gang svarte når en såpass velkjent og rennomert figur mener han bør komme tilbake som trener, må si at styret gjør mye rart..
---------------------------
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)
At Eggen lærte mye av Drillo bør ikke være noen stor overraskelse. Drillo besitter tross alt meget mye kunnskap om fotball, en kunnskap som nå Vålerenga kan nyte godt av fremfor FFK.
Men idenne artikkelen er det vel kanskje mest urovekkende at Eggen ikke fikk svar på et brev til styret om at han gjerne ville tre inn igjen som hovedtrener før etter en måned.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
My best advice to anyone who wants to raise a happy, mentally healthy child is:
Keep him or her as far away from a church as you can. (FZ)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
My best advice to anyone who wants to raise a happy, mentally healthy child is:
Keep him or her as far away from a church as you can. (FZ)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914