Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen skryter av Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 apr 06, 08:20

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 06 apr 06, 10:08
Bra artikkel, spennende å høre sjefens egne tanker rundt fjoråret og året som kommer..

Opprinnelig postet av Eggen
– Men allerede i august skrev jeg brev til styret om at jeg kunne gå inn i en hundreprosentstilling igjen. Men jeg fikk aldri noe svar. Ikke før motgangen kom en måned seinere. Da ville de plutselig ha meg som hovedtrener sammen med Egil igjen. Dette kunne vi gjort en måned tidligere.

Rart at de ikke en gang svarte når en såpass velkjent og rennomert figur mener han bør komme tilbake som trener, må si at styret gjør mye rart..

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 06 apr 06, 10:21
Ja uten at hele Drillodebatten skal vekkes til live igjen blir jeg fortsatt flau på Fredrikstads vegne ved tanken på hvordan Drillo ble møtt av min hjemby.  Jeg synes FB og Radio Fredrikstad live til tider var direkte ufine og værst av alt uopplyste om Drillo.  Både supporterne og mediene i Fredrikstad er fortsatt alt for hete og problemsøkende og det hele minner mye om Bergen og Brann.  Det er hele tiden altfor mye turbulens rundt laget, det er ikke bra.  Ifjor startet turbulensen idet Drillo ble ansatt, lenge før han hadde bevist noe som helst.   At FFK til å begynne med tok noen viktige poeng med halve laget skadet hjalp overhode ikke.

At Eggen lærte mye av Drillo bør ikke være noen stor overraskelse.  Drillo besitter tross alt meget mye kunnskap om fotball, en kunnskap som nå Vålerenga kan nyte godt av fremfor FFK.

Men idenne artikkelen er det vel kanskje mest urovekkende at Eggen ikke fikk svar på et brev til styret om at han gjerne ville tre inn igjen som hovedtrener før etter en måned.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
My best advice to anyone who wants to raise a happy, mentally healthy child is:
Keep him or her as far away from a church as you can. (FZ)

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 06 apr 06, 19:21
Tror dem lærte mye av hverandre jeg. Dem har forskjellig styrker og svakheter, men begge kan ikke være sjef. Og Eggen er nok utvilsom det beste for FFK.......

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 07 apr 06, 00:02
Det er jeg forsåvidt enig i. Det ble et brudd i kontinuiteten på trenersiden ifjor, ingen tvil om det. Men skulle allikevel gjerne sett litt mer is i magen på supportere og media enn det som ble visst såsnart Drillos navn kom frem.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
My best advice to anyone who wants to raise a happy, mentally healthy child is:
Keep him or her as far away from a church as you can. (FZ)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914