FFK tippes på nedrykksplass
Østfoldingene kjempet i bunnen ifjor, og berget plassen i siste serierunde. Vi kan ikke se hva som skulle tilsi at de skulle klare det samme i år. Stallen er nærmest den samme, bortsett fra at man har sikret seg en god keeper. Men det var absolutt ikke det som var problemet i fjor.
Forsvaret er en god lagdel, og herrene Ramberg og Brenne på midtbanen er bra, men utover det, så tror vi laget kommer til å svinge voldsomt i prestasjonene. Mye avhenger av hurtigtoget Brian West, som kommer til å skape mye bryderi med sin fart, men han ner mye skadet.
Har en rutinert trener i Knut Torbjørn Eggen, men han har trent lag ned før, flere ganger.
Fotballinteressen er enorm i plankebyen, men hvor lenge kan man leve på bare den.
----
Bare sånn for å fastslå hvor mye "flere ganger" er, hvor mange lag har egentlig Eggen trent ned? Han har vel opprykk med Moss, FFK og Aalesund? Klarte jo å holde liv i Moss, så ga han seg, så rykka Moss ned...
Så nevner de at keeperplassen ikke var noe problem i går, vel, jeg tror vi får se færre mål i mot. Så skriver de at forsvaret er en god lagdel, fremstår vel ikke akkurat som det. Men de nevner Brenne og Ramberg på midten, men glemmer Kvisvik.
Veldig god konklusjon dette
Er helt greit å tippe FFK ned, man da får man jammen komme opp med noen slående argumenter også...
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Med det samme vi er inne på tabell tips, blir det ikke noe tabell tips for oss brukerne her i år?? Husker ikke om det var i fjor, men mener å ha deltatt på det en eller annen gang her......
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Med det samme vi er inne på tabell tips, blir det ikke noe tabell tips for oss brukerne her i år?? Husker ikke om det var i fjor, men mener å ha deltatt på det en eller annen gang her......
Ligger i menyen til venstre under 2006
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Ligger i menyen til venstre under 2006
Ja riktig ja, bare åpne øya å pusse brillene der!!!! hehe
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914