Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK tippes på nedrykksplass

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 apr 06, 22:42

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 05 apr 06, 22:43
bryr meg midt i anus... 

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 apr 06, 22:49
Nr. 13: Fredrikstad

Østfoldingene kjempet i bunnen ifjor, og berget plassen i siste serierunde. Vi kan ikke se hva som skulle tilsi at de skulle klare det samme i år. Stallen er nærmest den samme, bortsett fra at man har sikret seg en god keeper. Men det var absolutt ikke det som var problemet i fjor.
Forsvaret er en god lagdel, og herrene Ramberg og Brenne på midtbanen er bra, men utover det, så tror vi laget kommer til å svinge voldsomt i prestasjonene. Mye avhenger av hurtigtoget Brian West, som kommer til å skape mye bryderi med sin fart, men han ner mye skadet.
Har en rutinert trener i Knut Torbjørn Eggen, men han har trent lag ned før, flere ganger.
Fotballinteressen er enorm i plankebyen, men hvor lenge kan man leve på bare den.

----

Bare sånn for å fastslå hvor mye "flere ganger" er, hvor mange lag har egentlig Eggen trent ned? Han har vel opprykk med Moss, FFK og Aalesund? Klarte jo å holde liv i Moss, så ga han seg, så rykka Moss ned...

Så nevner de at keeperplassen ikke var noe problem i går, vel, jeg tror vi får se færre mål i mot. Så skriver de at forsvaret er en god lagdel, fremstår vel ikke akkurat som det. Men de nevner Brenne og Ramberg på midten, men glemmer Kvisvik.

Veldig god konklusjon dette

Er helt greit å tippe FFK ned, man da får man jammen komme opp med noen slående argumenter også...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 05 apr 06, 23:01
Ja, med så mange feil blir hele analysen kokos.........Men det at eksperter kommer med plasstips gir oss jo noe å prate om før sesongen starter, mere verdt er de ikke

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 06 apr 06, 00:46
Tåpelig!! det er så ufattelig mange forslag på hvordan denne sesongen blir at jeg går helt i surr..  En av dem tipper vel rett, men ikke dette

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 06 apr 06, 02:02
la folk tippe det de vil, slike usseriøse "eksperter" som ikke klarer å bedømme bedre enn dette blir bare for dumt. Som en eller annen her inne sa, greit å tippe FFK på nedrykk, tenker ikke på det, men kom med bedre påstander og grunner til den avgjørelsen en det som er tilfellet her!

Med det samme vi er inne på tabell tips, blir det ikke noe tabell tips for oss brukerne her i år?? Husker ikke om det var i fjor, men mener å ha deltatt på det en eller annen gang her......

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 apr 06, 02:08
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Med det samme vi er inne på tabell tips, blir det ikke noe tabell tips for oss brukerne her i år?? Husker ikke om det var i fjor, men mener å ha deltatt på det en eller annen gang her......

Ligger i menyen til venstre under 2006

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 06 apr 06, 23:54
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Ligger i menyen til venstre under 2006

Ja riktig ja, bare åpne øya å pusse brillene der!!!! hehe

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914