Dag frode helt uaktuell?
Syns ikke han er sååå dårlig jeg.. syns han fortjener en sjanse i år!= )
---------------------------
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Skal ikke sette inn peters med det samme å da?
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Neida, aner faktisk ikke hvordan formen til Hornseth er, men tviler på han kan tilføre laget så mye egentlig. Spilte han kampen for FFK2 i fjor, eller var han skadet eller for dårlig? Med West og Hoås tilbake fra skade, samt Wiig, Toth og andre som kan spille spiss, så sier det seg vel selv at han ikke har en fremtid i klubben...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Gressvikslampen
Ble medlem: 08 jan 06
Lagt til: 07 apr 06, 23:43
Endret: 07 apr 06, 23:44
Opprinnelig postet av A9$h
og nå har jeg hørt det å....
Du vet at "Peters" har senkte Tottenham ALENE da han var ung? Han ble sett på som ett stort talent.. tror det var follo han spilte for da, husker ikke helt hvem klubb han spilte for nå, men har lest det ett sted....
Når det gjelder peters nå, så passer han nok bedre som spiss, en som kidtstopper, han blir en potet i år egentlig... kan spille overalt på banen...
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Foresten... her står det: http://www.ffksupporter.net/spillere/spillerinfo.php?id=12 hehe
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av SirLion
Du vet at "Peters" har senkte Tottenham ALENE da han var ung? Han ble sett på som ett stort talent.. tror det var follo han spilte for da, husker ikke helt hvem klubb han spilte for nå, men har lest det ett sted....
Når det gjelder peters nå, så passer han nok bedre som spiss, en som kidtstopper, han blir en potet i år egentlig... kan spille overalt på banen...
Ærlig talt så synes jeg ikke Peters passer inn på noen porsisjoner i laget vårt. Er redd hver gang han kommer inn.
Opprinnelig postet av ffkfmv
Syns ikke han er sååå dårlig jeg.. syns han fortjener en sjanse i år!= )
Håper det var en spøk ...
Sikker på du ikke er Hornseth, han har nemlig slike tanker om seg selv
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914